Citaat van: "Angelo Litrico"Wat ik van godelieven begreep is dat hij zelf nog niet wist waar hij die ging plaatsen.Dit omdat hij zoveel foto's maakt maar hij zou haar nog mailen.Die foto's komen hier natuurlijk wel he!
Wat ik van godelieven begreep is dat hij zelf nog niet wist waar hij die ging plaatsen.Dit omdat hij zoveel foto's maakt maar hij zou haar nog mailen.
Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Michael Corleone"Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:mooi jasje he? Deze man heeft duidelijk een eigen kleermaker, is géén mtm of confectie, kijk naar die schouders en die revers..Ik vind het een mooi jasje.Heeft anders keuze genoeg in zijn eigen winkel. www.vandijkmode.nlVoor mannen vindt u in ons PAKHUYS; Kiton, Caruso, Finamore, Corneliani en de handgemaakte schoenen van Santoni.Mooie outfit, enorme draak van een vent. Heb voor hem gewerkt dus ik ken hem een beetje...
Citaat van: "Michael Corleone"Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:mooi jasje he? Deze man heeft duidelijk een eigen kleermaker, is géén mtm of confectie, kijk naar die schouders en die revers..Ik vind het een mooi jasje.Heeft anders keuze genoeg in zijn eigen winkel. www.vandijkmode.nlVoor mannen vindt u in ons PAKHUYS; Kiton, Caruso, Finamore, Corneliani en de handgemaakte schoenen van Santoni.
Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:mooi jasje he? Deze man heeft duidelijk een eigen kleermaker, is géén mtm of confectie, kijk naar die schouders en die revers..
Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:
(Goeie outfit) {|=Vestje onder het jasje is helemaal hot blijkbaar.
Citaat van: "Evan_S"(Goeie outfit) {|=Vestje onder het jasje is helemaal hot blijkbaar.Alleen zou hij het onderste knoopje van z'n vest/cardigan open moeten doen, denk ik. De broek is m.i. wat té strak, maar hij is verder genitaal gekleed.
Citaat van: "Fay"Citaat van: "Bogart"Citaat van: "Michael Corleone"Citaat van: "ruby tuesday"Ik vind deze ook erg fraai moet ik zeggen:mooi jasje he? Deze man heeft duidelijk een eigen kleermaker, is géén mtm of confectie, kijk naar die schouders en die revers..Ik vind het een mooi jasje.Heeft anders keuze genoeg in zijn eigen winkel. www.vandijkmode.nlVoor mannen vindt u in ons PAKHUYS; Kiton, Caruso, Finamore, Corneliani en de handgemaakte schoenen van Santoni.Mooie outfit, enorme draak van een vent. Heb voor hem gewerkt dus ik ken hem een beetje...Dan is dit natuurlijk niet erg netjes he.. Zullen ze bij PT ook niet blij mee zijn dat je zo bent.. Verder no offence hoor..
Citaat van: "Jesper"Citaat van: "Evan_S"(Goeie outfit) {|=Vestje onder het jasje is helemaal hot blijkbaar.Alleen zou hij het onderste knoopje van z'n vest/cardigan open moeten doen, denk ik. De broek is m.i. wat té strak, maar hij is verder genitaal gekleed.
Sartorialisme is een wijd begrip