Laatst stond er een andere Italiaan op de weblog die zijn das op deze manier heeft zitten...Citaat van: "The Sartorialist"Notice how the back blade and front blade of his tie sit side-by-side. I have seen this too much in Milan to think it is done by accident.
Notice how the back blade and front blade of his tie sit side-by-side. I have seen this too much in Milan to think it is done by accident.
Fabio Borrelli.. met suede schoentjes als ik het goed heb gezien
Helemaal goed volgens mij, die ultrastrakke pakjes hoeven van mij niet.
Fabio Borrelli
Idd, echt een fantastisch mooie combinatie.
Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)
Citaat van: "Clay"Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)Ook tegendraads wat vind jij er praktisch aan ?
Schrijf je toch met rechts.
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Clay"Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)Ook tegendraads wat vind jij er praktisch aan ?straatrovers in napels (op die snelle scooters) stelen je horloge van je linker arm af als je die nonchelant uit je autoraam hebt hangen. Vandaar dat men het (dure) horloge vaak aan de rechterarm draagt in zuid-italie.