vind dat fabio er top bijloopt, ingetogen doch zeer gelikt
Citaat van: "Patrick Bateman"Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Clay"Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)Ook tegendraads wat vind jij er praktisch aan ?straatrovers in napels (op die snelle scooters) stelen je horloge van je linker arm af als je die nonchelant uit je autoraam hebt hangen. Vandaar dat men het (dure) horloge vaak aan de rechterarm draagt in zuid-italie.Mijn oom heeft me altijd geleerd dat je als iemand de tijd aan je vraagt een vuist moet maken , kunnen ze het horloge niet van je hand trekken (bij een stalenband met clip dan).
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Clay"Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)Ook tegendraads wat vind jij er praktisch aan ?straatrovers in napels (op die snelle scooters) stelen je horloge van je linker arm af als je die nonchelant uit je autoraam hebt hangen. Vandaar dat men het (dure) horloge vaak aan de rechterarm draagt in zuid-italie.
Citaat van: "Clay"Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)Ook tegendraads wat vind jij er praktisch aan ?
Wel apart maar ook mooi die brede revers. Horloge aan de rechterkant, vraag me af waarom hij dat doet (ik doe het nl. uit praktische overwegingen)
Zou haar wel even andere kleding laten aantrekken en de hoed van herr flick laten afzetten
Wel een mooi meisje
Citaat van: "Bachelor"Zou haar wel even andere kleding laten aantrekken en de hoed van herr flick laten afzetten Ik vind het juist helemaal goldMoet jij zeggen trouwens Gusto, met je RAIportage
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "Bachelor"Zou haar wel even andere kleding laten aantrekken en de hoed van herr flick laten afzetten Ik vind het juist helemaal goldMoet jij zeggen trouwens Gusto, met je RAIportage je zou niet zeggen dat die bachie bij je werkt.. topvrouwtje
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "Bachelor"Zou haar wel even andere kleding laten aantrekken en de hoed van herr flick laten afzetten Ik vind het juist helemaal goldMoet jij zeggen trouwens Gusto, met je RAIportage je zou niet zeggen dat die bachie bij je werkt.. topvrouwtje wat een eer voor mij zeg ik word nu al vergeleken met de stijlkoning van SF
Citaat van: "Bachelor"Zou haar wel even andere kleding laten aantrekken en de hoed van herr flick laten afzetten Moet jij zeggen trouwens Gusto, met je RAIportage