Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Napoleon"kaartjes voor de pitti zijn wel te regelen her en der hoorJe kunt ook gewoon registeren.Even handelsnaam claimen bij kvk, registreren en uittreksel meenemen naar de beurs. Uiteraard een handelsnaam die 'fashion' klinkt Zo heb ik al een hele rits handelsnamen puur voor gratis vakbladen en beurzen stichtingen oid? je zit nog altijd met notariskosten etc kost je wel een paar 100 per onderneming
Citaat van: "Napoleon"kaartjes voor de pitti zijn wel te regelen her en der hoorJe kunt ook gewoon registeren.Even handelsnaam claimen bij kvk, registreren en uittreksel meenemen naar de beurs. Uiteraard een handelsnaam die 'fashion' klinkt Zo heb ik al een hele rits handelsnamen puur voor gratis vakbladen en beurzen
kaartjes voor de pitti zijn wel te regelen her en der hoor
Zo heb ik al een hele rits handelsnamen puur voor gratis vakbladen en beurzen
Zal druk worden dan op de Pitti volgend jaar met stijlforumleden
Citaat van: "gusto napolitano"Zal druk worden dan op de Pitti volgend jaar met stijlforumleden idd.. zal me niks verbazen dat er al zijn die dat doen
Mooi jasje heeft deze kerel aan!
Citaat van: "Camiceria"Mooi jasje heeft deze kerel aan!Alleen de revers vind ik een tikeltje te breed....Wellicht is het de bedoeling, maar zo oogt het een beetje 70'ties!wel erg mooi strak getailleerd!