Hehe ik snap wel wat je zegt hoor Toch maar even advocaat van de duivel:Sartoria door "koekul translate" (italiaans naar engels) getrokken. Hiervoor komen de volgende vertalingen: 1. tailoring2. dressmaking3. tailor's4. dressmaker'sJe zou dus ook kunnen concluderen dat de betekenis die wij geven aan sartoria etc. wat te nauw is
Mooie broek en mooie sjaal. Kan de schoenen niet goed zien en ik ben geen fan van dit soort jassen. Bontkraagjes roepen bij mij, net zoals hoodies, altijd wat negatieve gevoelens op.
Bontkraagjes roepen bij mij, net zoals hoodies, altijd wat negatieve gevoelens op.
Om desbetreffende websites gelijk weer wat positieve feedback te geven, een nieuwe psot. Bekend gezicht van onder andere Pauw, is het niet?Plaatje
valt wel mee toch, door het dragen van een (ankle boot) lijkt het dragen van een (te) korte broek optisch te worden verholpen
Niets op aan te merken, wat vindt jij er dan precies niet goed aan?
Wellicht is de naam van de blog wat misleidend, maar dit vond ik terug in zijn biography:Ik denk dat er dus nogal een fors verschil is waar hij naar kijkt en waar wij op hopen.Hij zegt niet dat hij achter een bepaalde stijl aan vist, maar dat hij foto's maakt van wij hij een leuke/mooie/coole look vindt. Das denk ik wat anders dan wat het gros van de leden alhier interessant vind
Daniel kennende zit deze broek echt wel goed.