Auteur Topic: New York  (141683 keer gelezen)

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #165 Gepost op: 19 december 2009 – 11:28:34
Heeft iemand ervaring met het kopen van horloges (Panerai/Cartier) in New York?

Ik heb mijn Omega Seamaster Planet Ocean bij Tourneau gekocht www.tourneau.com. Vriendje van me heeft een IWC gekocht, ook bij Tourneau. Erg mooie winkel, Panerai en Cartier voeren ze ook. Ik weet niet precies wat het scheelt qua prijs, maar wel dat er over de prijs goed te praten valt ;-) (zelfs bij een grote winkel als Tourneau).

Wij woonden toen wel allebei in New York, ik weet dus niet hoe het loopt met het invoeren. Maar dat is een kwestie van een beetje mazzel hebben bij de douane, en misschien de doos met papieren laten opsturen (ik meen dat Bogart die truc wel eens gebruikt heeft vanuit de Antillen).
The man with style, is the man who can smile

Mediaman

  • Gast
New York
Reactie #166 Gepost op: 19 december 2009 – 11:46:14
Dank voor de goede tip Avvocato. Ik heb gelijk een mailtje gestuurd met mijn vragen, dank!

Mediaman

  • Gast
New York
Reactie #167 Gepost op: 20 december 2009 – 19:47:45
Zojuist een mailtje gehad van de Panerai Boutique op 5fth, twee weken van te voren moet ik contact opnemen en dan ga ze hun best doen om het gewenste model op voorraad te hebben als ik langskom. Nu maar hopen dat de dollarkoers goed blijft. [-o<

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #168 Gepost op: 20 december 2009 – 19:53:07
Vanwege de situatie in Griekenland was de Euro een beetje gek aan het doen t.o.v. de Dollar. Eventjes kijken hoe dat zich ontwikkelt.

gabor

  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #169 Gepost op: 23 december 2009 – 00:00:53
Ik ga binnenkort naar NY, en wilde weten of iemand nog een goed adres heeft voor vintage horloges. Ik weet niet of ik er een ga kopen aangezien ik net een horloge heb gekocht, maar het is altijd leuk om te kijken.

Alvast bedankt,

Gabor

Mediaman

  • Gast
New York
Reactie #170 Gepost op: 03 januari 2010 – 22:12:00
Een tip van een regelmatige NY ganger; de club van hotel The Standard op de hoogste verdieping, The Boom Boom Room. Site: http://www.standardhotels.com/new-york-city/

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #171 Gepost op: 15 januari 2010 – 04:09:31
Morgen ga ik er heen met een lijstje adressen om langs te gaan met dank aan dit topic :) Blijf slapen in 70 Park Avenue Hotel http://www.70parkave.com/

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #172 Gepost op: 15 januari 2010 – 10:21:23
Goede reis en prettig verblijf Dragoon.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #173 Gepost op: 18 januari 2010 – 02:13:27
Kwam deze map nog tegen met een hoop adressen. Is GQ100 overview.

Gisteren een topdag gehad. Begonnen in Lower Manhattan en vervolgens naar SoHo (zit een APC boutique) gelopen door Chinatown en Little Italy. Daarna nog even het chaotische Times Square meegepakt. Op de avond nog even wezen kijken in Hotel Gansevoort (mooie vrouwen, mooi uitzicht), daarna nog even wezen clubben in Cielo. Vind clubben in US maar een aanfluiting in vergelijking met NL. Qua muziek lopen ze daar zo achter en clubs trekken een hoop white trash imho.

Vandaag alleen maar regen :( Had een ticket vantevoren gekocht voor Rockefeller Center Observatory Deck om zo de sunset te zien, maar dat ging dus niet door ivm mist. Daarna maar even NFL zitten kijken in een Redneck Bar :P Ook leuk :)

Bescheiden hoeveelheid aanwinsten tot nu toe. Rugby Polootje (aanrader de RL Rugby winkel) en een casual zomerjas van CK.

Mediaman

  • Gast
New York
Reactie #174 Gepost op: 05 februari 2010 – 23:29:03
Ik van de zomer op zeker langs J.Crew, mooie basic spullen:

http://www.jcrew.com

Mediaman

  • Gast
New York
Reactie #175 Gepost op: 21 maart 2010 – 10:23:03

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #176 Gepost op: 21 maart 2010 – 10:29:44
Jcrew valt wel mee hoor, vind het altijd tegenvallen.. :(
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mediaman

  • Gast
New York
Reactie #177 Gepost op: 21 maart 2010 – 10:31:33
Jcrew valt wel mee hoor, vind het altijd tegenvallen.. :(

Het zit vlakbij het hotel, dus ik zie het wel.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #178 Gepost op: 21 maart 2010 – 19:39:41
C
De Crockett & Jones winkel in NYC opent in april: http://ny.racked.com/archives/2010/03/19/proper_english_dandies_take_note_crockett_jones_gets_own_nyc_store.php

C&J shop zit al jaren op de vierde verdieping van de Turnbull & Asser winkel in New York.
The man with style, is the man who can smile

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
New York
Reactie #179 Gepost op: 21 maart 2010 – 19:47:51
Daar gaat die schijnbaar weg en krijg een eigen winkel.
Support your local Mikey Fuoco chapter.