Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027953 keer gelezen)

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7065 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:19:27
Seth, mis jij iets in je leven?

Of hoop je hier geld mee te verdienen?

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7066 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:20:47
Ik raad je af om naar de filmpjes te kijken :'(
Laatst bewerkt op: 24 februari 2017 - 12:24:32 door Vriend35

Seth Carnett

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7067 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:34:44
Jammer dat de eerste response altijd zo negatief zijn, alsof mensen als jullie klaar zijn op alles en iedereen te springen die iets leuks willen doen. Vraag me af hoeveel tijd je genomen hebt om het te bekijken. Als je dat er even bij wil posten dan kunnen we daar direct jouw een oordeel op geven...

Ik doe dit niet om geld te verdienen, ik doe dit omdat ik dit graag doe. Als je boos bent omdat ik hier geld mee KAN verdienen... dan had jij die keuze moeten maken om dit te doen en niet andere mensen afkraken. Bedankt.

Daarbij is dat afgesloten, ik hoop dat ik hier positieve mensen kan vinden die leuke ideeën willen delen. Grt Seth
Laatst bewerkt op: 24 februari 2017 - 12:38:18 door Seth Carnett

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7068 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:44:58
Ik kraak niks (direct) af, maar je bent niet de eerste die zijn blog komt pluggen, vandaar de scepsis.

Daarbij vind ik het persoonlijk interessant om te horen wat zo iemand als jij drijft.

Als ik je blog bekijk, pretendeer je in feite van zo ongeveer alles iets af te weten en mensen daarover te (willen) informeren. Dat vind ik vrij boud.

je bent tandarts, kapper, psycholoog, rapper, noem t maar op. een übermensch als ik je mag geloven :)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7069 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:49:19
Verstand van websites: dat heeft hij niet  :mrgreen:

http://www.graphicdesignforum.com/forum/forum/welcome-to-graphic-design-forum/classifieds/1635554-need-art-for-webpage-and-youtube-channel
http://www.webdeveloper.com/forum/showthread.php?361343-job-old-website-import-in-wordpress-theme

Diepe gedachten hoor:
Citaat
I'm was able to consciously call quits on my life as a 6 year old to start a utterly different position in life. At early age I understood life is also just a role to play and now that I'm 29, I result to be ripe, free and mature enough to succeed at profiling myself as more then a brand but a way of living outside a dictated way of living.
I can say I continuously enrich my life and the lives/environments outside me/around me. I have a deep understanding of transparency and growth. I can see myself as a person who likes to enlarge his private circle of equal partners, including financial sponsors and chairmen who are willing to help me push through to the far outlines of individual well-being.
I can say I own the world in my thoughts and know there is no other way of being an owner of life.
Frankly I'm pretty proud to say that I can make my co-founders (like myself) obsolete. Therefore I graciously say I've been when I'm gone.
Thank you.
Laatst bewerkt op: 24 februari 2017 - 12:52:47 door Mark020
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7070 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:52:52

Seth Carnett

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7071 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:54:19
Ik kraak niks (direct) af, maar je bent niet de eerste die zijn blog komt pluggen, vandaar de scepsis.

Daarbij vind ik het persoonlijk interessant om te horen wat zo iemand als jij drijft.

Als ik je blog bekijk, pretendeer je in feite van zo ongeveer alles iets af te weten en mensen daarover te (willen) informeren. Dat vind ik vrij boud.

je bent tandarts, kapper, psycholoog, rapper, noem t maar op. een übermensch als ik je mag geloven :)
Pretendeer of motiveer... ik vind je kijk op mensen koud. Sorry maar ik heb jouw niks misdaan! Als je sceptische bent mij goed, dat mag je zeker maar dan mag jij ook wel accepteren dat ik gedrag als het jouwe niet leuk vind.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Seth Carnett

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7074 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:57:15
Hoest met je zoektocht: https://www.2dehands.be/kleding-accessoires/herenkleding/kostuums-smokings/gezocht-vintage-blazers-mantels-vesten-ledere-321091216.html
Wat is je doel nu... je persoonlijke zoektocht over mij delen met dit forum? Verdient een rapportering.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7075 Gepost op: 24 februari 2017 - 12:58:40
Je komt nogal over als de man die alles weet. Dan ben ik even benieuwd waar dat op is gebaseerd.

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7076 Gepost op: 24 februari 2017 - 13:04:24
Blijft een heerlijk forum dit.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7077 Gepost op: 24 februari 2017 - 13:18:38
Je zet jezelf compleet voor gek  :shock:

Elementary

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7078 Gepost op: 24 februari 2017 - 13:24:31
Ik ben seth ik kom hier wat info opdoen.

Ik weet niet of dit zin heeft, maar ik probeer het even opbouwend.
Je begint met één zinnetje waar je je open opstelt, en zegt dat je op zoek bent naar meer kennis. Altijd leuk, daar zal niemand je voor afrekenen.
Meteen daarna ben je je blog en youtube-kanaal aan het pluggen. Gewoon reclame aan het maken dus. Als je dit forum meeleest (en die info dus hebt opgedaan) zal het duidelijk moeten zijn dat de mensen waar jij je op richt met je blog niet passen bij de leden van dit forum en vice-versa.

En daarna gelijk vol in de tegenaanval gaan als je een beetje tegengas geeft maakt het niet beter.

Stel je open op, lees veel mee, stel respectvolle vragen en voeg pas wat toe als je echt wat toe te voegen hebt, dan is het hier prima toeven.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7079 Gepost op: 24 februari 2017 - 13:27:58
1 dag binnen en al iemand gerapporteerd.

Is dat een record?