Lijkt me wel zo netjes om mij even voor te stellen. Noem me hier maar waynehead, 39 jaar uit Haarlem. Eigenlijk heb ik van mijzelf het idee dat ik niet zo heel erg veel waarde hecht aan stijlvolle kleding. Maar toch kwam ik steeds vaaker 'toevallig' op dit forum terecht. Aanleiding hiervan is dat ik in mijn werk, ik werk als freelancer in de ICT, nu een opdracht heb waarbij het dragen kleding die niet al te casual is gebruikelijk is. Ik pakte mijn Paul Smith pak uit de kast, poetste mijn Van Bommels wat op en was er klaar voor. Tenminste dat dacht ik. Toen ik mijzelf buiten in de weerspiegeling van een ruit aanschouwde zag ik dat er in de afgelopen 5 jaar toch wel heel veel veranderd is wat stijl betreft. Ik voelde me de rest van de dag doodongelukkig in mijn kleding en begreep dat ik iets moest doen. En ik begreep dat ik een pak van de H&M of Zara niet meer voldoende vind. Ik houd van mooie dingen, ik houd van luxe en weet dat dit iets kost. Volgens mij hoef ik mensen hier niet uit te leggen wat voor gevoel het kan geven als je iets hebt waar je je goed bij voelt.
Over kleding kan en moet ik nog veel leren. Dat komt hier vast goed. Ik heb een pak gekocht bij Oger en moet deze nog even op gaan halen. Misschien ook maar meteen knappe schoenen erbij? Overhemdje...riem misschien...sokken? Ik ga me hier wel vermaken.