Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027702 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5580 Gepost op: 01 februari 2013 - 18:17:48
 :-D

guest45

• Gast
Reactie #5581 Gepost op: 01 februari 2013 - 18:30:43
Welkom, Tijn.
Leuk, een mede sporter.
Zal Dantes ook blij mee zijn  :twisted:

Tijn

• Bekijk profiel
Reactie #5582 Gepost op: 06 februari 2013 - 17:37:35
Excuses voor de late reacties; ik had nog eventjes niet door dat nieuwe posts niet automatisch in m'n mailbox verschijnen (ik ben praktisch nooit op fora).

@ wolf; Net als een echte econoom (ooit begonnen in de technische natuurkunde) ben ik fantastisch met getalletjes, maar een ramp met taal. Ik zorg dat mijn officiele stukken 3 keer gecontrolleerd zijn op spelling, maar vergeef me dat ik dat bij een forum achterwege laat.

Fijn te horen dat er meer mensen dit probleem- en dan uiteraard voornamelijk de oplossing- hebben. Nadat afgelopen zaterdag mij vermeld werd dat er helaas geen nieuwe pantalon meer bestelbaar is voor m'n blue line MTM (uit zomer 2007), werd ik eventjes half depressief. De prijs van een nieuw pak is ook verdubbeld (toen der tijd met een sponsordeal 200 euro, nu 400 euro).

Ik zal meteen even mijn bijdrage leveren in het "wat doe je om in vorm te blijven topic", met wat stats (alhoewel ik pas binnekort weer een volledige meting onderga)

Dank voor alle welkom berichten!

james125

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5583 Gepost op: 08 februari 2013 - 12:45:08
Beste leden van het stijlforum,

Sinds enige weken weet ik van uw forum en ik betrapte mezelf erop dat ik telkens aan het meelezen was, dus ik heb me aangemeld! Ik ben 17, zit in klas 4 van het vwo en heb al wat goede kleding (Van Bommel, wat losse jasjes). Natuurlijk weet ik nog heel veel niet, dus de komende tijd gaat u nog wel wat van mij horen.

Mvg,
James

edit: leeftijd erbij gezet
Laatst bewerkt op: 08 februari 2013 - 13:09:49 door james125

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #5584 Gepost op: 08 februari 2013 - 12:51:08
Welkom. Zou uitkijken met het noemen van Van Bommel.
Dat noemen ze hier schelden !!  :mrgreen:

james125

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5585 Gepost op: 08 februari 2013 - 12:54:38
Haha, ja, dat had ik al gemerkt! Maar ik las ook ergens dat Magnanni nou ook niet echt goed is wat betreft kwaliteit.

Hoe open ik trouwens een nieuw topic?

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5586 Gepost op: 08 februari 2013 - 12:56:28
Welkom James. Als nieuw lid kan je geen topic aanmaken. Is er een specifieke vraag die je wil stellen? Wellicht kan je daar een bestaand topic voor gebruiken.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5587 Gepost op: 08 februari 2013 - 13:01:20
Welkom James,

Als je je inleest in het nieuwe leden topic zul je een aantal voorwaarden opmerken over het openen van topics.

Dat schelden valt wel mee, er zijn best leden die Magnanni in hun bezit hebben en er erg tevreden over zijn.
Je bent pas 17, je smaak en stijl zullen ongetwijfeld nog wat gevormd worden met de loop der jaren.
Het gaat er hier niet om een show-off te geven van dure spullen, laat je daar vooral niet door afschrikken.

Veel plezier hier!

edit:leeftijd niet goed gezien, dacht dat je 15 was
Laatst bewerkt op: 08 februari 2013 - 13:19:44 door carpe diem
Be yourself no matter what they say

guest45

• Gast
Reactie #5588 Gepost op: 08 februari 2013 - 13:13:22
Het gaat er hier niet om een show-off te geven van dure spullen, laat je daar vooral niet door afschrikken.
^ dit

En Welkom!

bartgooss

• Bekijk profiel
Reactie #5589 Gepost op: 09 februari 2013 - 09:46:33
Hallo allemaal,

ik ben Bart, 30 jaar en ik werk als docent marketing op Avans hogeschool.

Voor mijn werk hoef ik niet super netjes gekleed te zijn, maar ik heb binnen een paar maanden een pak nodig en wilde daarover wat advies. Dat is de reden dat ik me hier heb aangemeld.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5590 Gepost op: 09 februari 2013 - 10:40:31
Welkom heren!

Mr. Pitt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5591 Gepost op: 11 februari 2013 - 16:16:13
Dag allemaal,

Na een tijdlang als 'gast' veel goede tips en kennis te hebben opgedaan, mijzelf vanmiddag aangemeld als lid. In het dagelijks leven Leids student, met toenemende interesse voor stijlvolle kleding en mooie stoffen. En Engels schoeisel niet te vergeten! Ik hoop op dit forum meer te weten te komen om binnenkort bij een baan 'goed' te kunnen beginnen. Draag nu nog niet veel pakken, maar daar gaat wel verandering in komen.

groet,
Pitt

DMCN

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5592 Gepost op: 14 februari 2013 - 21:13:32
Ik lurk hier regelmatig en heb nu een paar weekjes een account, dus het is wat dat betreft tijd om mezelf eens voor te stellen:

Bijna 30 en woon inmiddels alweer 8 jaar in het oh zo mooie Den Haag. Heb een studieachtergrond in bedrijfskunde en ben werkzaam als (sustainability) consultant bij 1 van de big 4. Ik ben nog niet zo lang bezig met de stijl die op dit forum wordt gepredikt. Wel altijd een liefde voor mooie schoenen gehad. Die liefde is zich nu aan het uitbreiden op de andere essentials  :).

Wat ik ervan zie zijn er veel mensen met veel kennis hier, waar ik graag wat van meepik.

guest45

• Gast
Reactie #5593 Gepost op: 14 februari 2013 - 22:45:46
Welkom heren!

Lomanski

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5594 Gepost op: 15 februari 2013 - 18:36:10
Goedenavond allen,

Via een zoekopdracht op google naar schoenverzorging op dit forum terecht gekomen en toen ook andere interessante topics ontdekt. Zodoende eerst maar eens even een paar weken goed ingelezen, een account aangemaakt en dan nu mijn eerste post.

Nog helemaal niet thuis in de (dure) kleding en schoenen wereld waarin jullie je begeven maar ben er wel in geïnteresseerd. Vindt het leuk om hierover te lezen zodat tegen de tijd dat ik mijn garderobe ga "upgraden" ik meer kennis heb en hopelijk in jullie een goede vraagbaak en klankbord ;)

Gr.
Lomanski