Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027699 keer gelezen)

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5550 Gepost op: 07 januari 2013 - 00:50:38
Hallo allemaal,

Mijn naam is Wing, kom uit Venlo en ben sinds kort geïnteresseerd geraakt in Selvedge Raw denim. Heb vorige weeg bij Tinue de Nimes mijn eerste jeans gekocht: Tellason GUSTAVE 16oz :)

Hoop hier meer informatie te lezen om mijn kennis te verbreden :)

Welkom plaatsgenoot :)
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Mikesta

• Bekijk profiel
Reactie #5551 Gepost op: 10 januari 2013 - 13:31:03
Hallo allen,

Mijn naam is Mike, 23 jaar en kom uit Rotterdam. Na 3 jaar net klaar met mijn deeltijd bachelor studie en in afwachting om in september weer te kunnen beginnen met een master. Naast werk en studie kan ik enorm genieten van een goede whisky, lezen (ook analoog), beetje sturen op de motor of in de auto en een mooi pak of jasje.

Over dat laatste hoop ik hier veel te lezen en te leren!

Oh ja, misschien slecht voor de eerste 'digitale' indruk maar, even plat, naast alcohol drinken en motor rijden heb ik ook een seizoenskaart van Feyenoord samen met mijn broertje van 10.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #5552 Gepost op: 10 januari 2013 - 13:34:14
Oh ja, misschien slecht voor de eerste 'digitale' indruk maar, even plat, naast alcohol drinken en motor rijden heb ik ook een seizoenskaart van Feyenoord samen met mijn broertje van 10.

Alleen maar mooi. Welkom.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Grigio

• Bekijk profiel
Reactie #5553 Gepost op: 10 januari 2013 - 13:44:17
Hallo,

Ik ben Martine (hopelijk niet de enigste vrouw op dit forum :p?) en nieuw op dit forum. Ik heb enkele vraagjes omtrent een goed pak voor mijn man. Hij is namelijk niet al te groot (zo 1m75) en soms is het moeilijk om een passend pak te vinden. Hij heeft tot nu toe gelukkig nog niet veel pakken moeten dragen, maar daar komt geleidelijk aan verandering in en ik wil dat hij er stralend uitziet! Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen ;)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5554 Gepost op: 10 januari 2013 - 16:01:42
Welkom heer en dame.

Martine, je kunt in dit subforum al een heleboel nuttige informatie vinden. Er is vast geen vraag waar nog geen antwoord op bestaat in een van de topics. ;-)

Marhubeng

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5555 Gepost op: 10 januari 2013 - 16:45:52
Mijn naam is Ron. Ik ben een 53-jarige man, die hier komt om te leren. Toen ik nog een stuk jonger was had ik weinig interesse in stijl, tenminste waar het kleding en schoeisel betreft. Naar mate ik ouder word en schoonheid en kwaliteit beter heb leren waarderen krijg ik meer behoefte aan een stijlvol voorkomen, en zoek ik naar mijn eigen, liefst tijdloze stijl. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik daar wel wat hulp bij kan gebruiken.
Specifiek voor mijn situatie is het feit dat ik nooit pakken draag voor mijn werk daar ik een geüniformeerd beroep heb. Dat maakt pakken een enigszins lastig onderdeel voor mij. Die paar pakken die ik heb gaan eindeloos mee, en dat is een extra reden om te zoeken naar iets dat tijdloos, universeel inzetbaar en geschikt voor mij is.
Een van mijn andere liefhebberijen is het verzamelen van klassieke polshorloges met een lucht- of ruimtevaart historie.
Na wat lezen op dit forum ben ik begonnen met het bestellen van 'Dressing the Man'. De eerste stap is gezet!

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5556 Gepost op: 10 januari 2013 - 17:40:48
flusser. google maar eens plaatjes van die man. terribilita.
live and let die

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #5557 Gepost op: 10 januari 2013 - 17:49:52
Buschauffeur?

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5558 Gepost op: 10 januari 2013 - 17:55:55
Welkom! Laat die Rolex GMT, Speedmaster en Flightmaster maar eens zien!

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5559 Gepost op: 10 januari 2013 - 17:56:15

Nieuw woordje geleerd op de tuimelaar?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5560 Gepost op: 11 januari 2013 - 09:18:44

The many styles of Alan Flusser

XRcrush

• Gebruiker
  • Amsterdam
    • Bekijk profiel
Reactie #5561 Gepost op: 12 januari 2013 - 07:38:50
Hallo allemaal,

Na een tijdje te 'lurken' ook geregistreerd en even voorstellen.

Ik ben een 40-er en woon in Amsterdam. Ik ben gek op 'mooie spullies' (rekbaar begrip), kleding, horloges, auto's en ben audio liefhebber/fiel en fanatiek motorrijder. Mijn forum naam is uit consistentie met andere forums.
Ik werk voor een groot Amerikaans IT bedrijf met drie letters en draag professioneel veel pakken en heb een pak ook eigenlijk altijd als 'werk overall' en noodzakelijk kwaad gezien. De laatste jaren is dat met het stijgen van functie en verantwoordelijkheid geleidelijk veranderd en ben ik er ook meer aandacht aan gaan besteden. Beetje uit het gevoel van 'als het dan toch moet, dan maar beter/goed'.
Op dit moment zijn mijn RTW pakken van Drycorn en Kenzo, hier wellicht substandard.  8-[ Shirts van Dominio, Armani, Blue Indigo en Hans Ubbink.

Met schoenen heb ik al langer 'een ding'. Overwegens CJs (5 paar), Grenson (nog de echte, niet de zooi uit India), Magnanni en Georgio. De laatste is een 'foutje' omdat ik ze leuk vond en in de uitverkoop waren. Tot nu toe blijken die 'foute' Georgio's overigens beter dan de Magnanni's die ik heb.  :-k

Schoenen onderhoud ik met de mooie spullen van Danny aka The Royal Treatment.

Tot de volgende post!

Richard.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #5562 Gepost op: 12 januari 2013 - 09:00:07
Welkom!

guest45

• Gast
Reactie #5563 Gepost op: 12 januari 2013 - 09:05:39
Welkom. Mooi, ouwe Grenson : )

Charlie

• Gast
Reactie #5564 Gepost op: 12 januari 2013 - 11:06:59
The many styles of Alan Flusser

Ik vind hem inderdaad ook een pipo. Heb bijna al zijn boeken wel, maar ik moet zeggen dat ik zoiets als 'The Gentleman' beter vind.