Hallo allemaal,
Na een tijdje te 'lurken' ook geregistreerd en even voorstellen.
Ik ben een 40-er en woon in Amsterdam. Ik ben gek op 'mooie spullies' (rekbaar begrip), kleding, horloges, auto's en ben audio liefhebber/fiel en fanatiek motorrijder. Mijn forum naam is uit consistentie met andere forums.
Ik werk voor een groot Amerikaans IT bedrijf met drie letters en draag professioneel veel pakken en heb een pak ook eigenlijk altijd als 'werk overall' en noodzakelijk kwaad gezien. De laatste jaren is dat met het stijgen van functie en verantwoordelijkheid geleidelijk veranderd en ben ik er ook meer aandacht aan gaan besteden. Beetje uit het gevoel van 'als het dan toch moet, dan maar beter/goed'.
Op dit moment zijn mijn RTW pakken van Drycorn en Kenzo, hier wellicht substandard. 8-[ Shirts van Dominio, Armani, Blue Indigo en Hans Ubbink.
Met schoenen heb ik al langer 'een ding'. Overwegens CJs (5 paar), Grenson (nog de echte, niet de zooi uit India), Magnanni en Georgio. De laatste is een 'foutje' omdat ik ze leuk vond en in de uitverkoop waren. Tot nu toe blijken die 'foute' Georgio's overigens beter dan de Magnanni's die ik heb. :-k
Schoenen onderhoud ik met de mooie spullen van Danny aka The Royal Treatment.
Tot de volgende post!
Richard.