Excuses voor de late reactie maar ik heb afgelopen weekend niet echt de tijd gehad om op het forum te kijken.
Gegroet allen! ,
Mijn Naam is Rodekilt en echte naam is Roderick. 22 jaar, en heb een vrij obsessieve passie met mode en vind het heerlijk om gewoon goed gekleed te zijn. Ik hou van origineel en klassiek maar met een twist.
Dus je zou kunnen zeggen dat mijn kleding stijl tussen modern-dandy en klassiek ligt maar modern-dandy is het meest toepasselijk.
Ik kom van oorsprong uit het machtig mooie dorp Oud-Beijerland net onder Rotterdam maar sinds een paar maanden ben ik woonachtig in het afgelegen Goudswaard.
Mode is een van mijn grote passies en dat komt omdat ik tot afgelopen october bij Divi Divi Fashion heb gewerkt.
Daar verkochten wij onder andere Dolce en Gabbana ( dus niet de D&G lijn) Ralph Lauren, Coast-Weber-Ahaus (voor de kenners) en andere private kleine labels, allen handwerk en klassieke stijl.
Ik werk sinds kort na afronding van mijn opleiding in een ICT bedrijf dus ik probeer de IT sector een beetje op te fleuren met mijn voortkomen
Voor de Rest : mijn Favoriete kledingstuk is het Colbert maar ik spaar overhemden .. daar heb ik er dan ook veel van.
Plus ik kan genieten van vakwerk, echt pure kwaliteit. niet zo zeer om te showen maar ik kan daar gewoon echt intens van genieten als je zoiets draagt. zoals een van mijn overhemden van egyptisch katoen is...Zo mooi
en zit zoooo lekker.
Nou ik dacht ik zet maar in een keer alles neer hier, en ik denk dat ik vooral veel te melden zal hebben in de lichaams en voedings gebied daar ik veel aan sporten doe en fitness.
Dus wil je tips hoor ik het wel !
Ook zal ik voor de rest van de site zo veel mogelijk mijn kennis proberen in te zetten.
Groeten , Rodekilt !