Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034319 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1455 Gepost op: 23 november 2006 - 22:52:15
Welkom Joost en alle andere die recentelijk lid zijn geworden op het forum.

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1456 Gepost op: 23 november 2006 - 22:57:45
Welkom allemaal. Leuke combinatie trouwens Joost, wtb en rechten, heel waardevol.
Stemt rechts en haalt links in

HotFudge

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1457 Gepost op: 24 november 2006 - 04:37:58
jup welkom allemaal

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1458 Gepost op: 24 november 2006 - 11:26:21
welkom hotfudge

Jason

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1459 Gepost op: 24 november 2006 - 16:07:53
Dag Rodekilt, ik verwacht een nieuw interresant topic.

Allonjo!

• Bekijk profiel
voorstellen
Reactie #1460 Gepost op: 25 november 2006 - 08:55:45
Goedemorgen iedereen,

Mijn naam is Allon Sarfati en woon in Winterswijk. Ik ben 24 jaar oud en volg de studie Commerciele Economie aan de Hoge school in Arnhem.
Een leuke hobbie is kijken naar kleding en uiteraard het kopen ervan.
De reden dat ik hier op deze site terecht ben gekomen is om er wat meer over te leren (jargon) en wat ideeen opdoen, en daarmee door de Winterswijkse straten lopen.

Winterwijk is een groot dorp in de Achterhoek (voor de mensen die het niet weten) zit vol met jeans winkels, waar de winterswijkers masaal inkopen dus de straten hier zijn gevuld met jong en oud gekleed in de jeans van deze winkels. dus je kunt er donders opzeggen dat wanneer je in een cafe gaat zitten de buurman hetzelfde aanheeft. (ik las het ergens in een topic vond het wel een leuke om hem hier te plaatsen)

En net als een ieder van jullie op deze site proberen jullie er duur uit te zien. door goed te combineren of iets van goede kwaliteit te kopen.

Ik zal proberen op iedere topic wat te posten zodat ik er langzaam inrol.

Met vriendelijke groet,

Allon
on't blame it on sunshine;Don't blame it on moonlight;Don't blame it on goodtimes;Blame it on the boogie(8)

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1461 Gepost op: 25 november 2006 - 09:01:01
Welkom.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1462 Gepost op: 25 november 2006 - 09:36:57
Welkom, en succes met het opvoeden van Winterswijk ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1463 Gepost op: 26 november 2006 - 14:11:24
Bienvenue!

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1464 Gepost op: 26 november 2006 - 17:04:53
Welkom
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1465 Gepost op: 26 november 2006 - 22:37:52
Idd Welkom
e do not make mistakes. We have happy accidents.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1466 Gepost op: 26 november 2006 - 22:47:03
Welkom Allonjo op het forum.

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: voorstellen
Reactie #1467 Gepost op: 26 november 2006 - 22:49:52
Citaat van: "Allonjo!"
En net als een ieder van jullie op deze site proberen jullie er duur uit te zien. door goed te combineren of iets van goede kwaliteit te kopen.

Mmm, ik geloof niet dat 'er duur uitzien' de strekking van dit forum is, voor mij in ieder geval niet. Goed gekleed gaan is wat anders.

Welkom!
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: voorstellen
Reactie #1468 Gepost op: 26 november 2006 - 23:43:29
Citaat van: "Peer Gynt"
Citaat van: "Allonjo!"

Mmm, ik geloof niet dat 'er duur uitzien' de strekking van dit forum is, voor mij in ieder geval niet. Goed gekleed gaan is wat anders.

Welkom!

Er duur uitzien is inderdaad een kwalificatie die nogal beledigend is voor het forum en de plan volledig misslaat. :roll:
This, madame, is Versailles.

Rodekilt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1469 Gepost op: 28 november 2006 - 11:27:37
Excuses voor de late reactie maar ik heb afgelopen weekend niet echt de tijd gehad om op het forum te kijken.

Gegroet allen! ,

Mijn Naam is Rodekilt en echte naam is Roderick. 22 jaar, en heb een vrij obsessieve passie met mode en vind het heerlijk om gewoon goed gekleed te zijn. Ik hou van origineel en klassiek maar met een twist.

Dus je zou kunnen zeggen dat mijn kleding stijl tussen modern-dandy en klassiek ligt maar modern-dandy is het meest toepasselijk.

Ik kom van oorsprong uit het machtig mooie dorp Oud-Beijerland net onder Rotterdam maar sinds een paar maanden ben ik woonachtig in het afgelegen Goudswaard.

Mode is een van mijn grote passies en dat komt omdat ik tot afgelopen october bij Divi Divi Fashion heb gewerkt.
Daar verkochten wij onder andere Dolce en Gabbana ( dus niet de D&G lijn) Ralph Lauren, Coast-Weber-Ahaus (voor de kenners) en andere private kleine labels, allen handwerk en klassieke stijl.

Ik werk sinds kort na afronding van mijn opleiding in een ICT bedrijf dus ik probeer de IT sector een beetje op te fleuren met mijn voortkomen   :wink:

Voor de Rest : mijn Favoriete kledingstuk is het Colbert maar ik spaar overhemden .. daar heb ik er dan ook veel van.

Plus ik kan genieten van vakwerk, echt pure kwaliteit. niet zo zeer om te showen maar ik kan daar gewoon echt intens van genieten als je zoiets draagt. zoals een van mijn overhemden van egyptisch katoen is...Zo mooi
 en zit zoooo lekker.

Nou ik dacht ik zet maar in een keer alles neer hier, en ik denk dat ik vooral veel te melden zal hebben in de lichaams en voedings gebied daar ik veel aan sporten doe en fitness.
 Dus wil je tips hoor ik het wel !
Ook zal ik voor de rest van de site zo veel mogelijk mijn kennis proberen in te zetten.

Groeten , Rodekilt !
Pour from the heart & die of it being empty. Maw : Doe alles wat je doet voor de volle 100% DUS OOK AANKLEDEN.