Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034320 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1425 Gepost op: 31 oktober 2006 - 21:36:24
Citaat van: "Napoleon"
morgen heb ik kennismaking met loyens en loef rotterdam, ben benieuwd presentatie-lunch-workshop-diner etc je kent het wel
was van deloitte paar weken terug niet echt onder de indruk

M'n vriendin gaat stage lopen bij deloitte... (doet accountancy...)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen.....
Reactie #1426 Gepost op: 31 oktober 2006 - 21:37:26
Citaat van: "Gekko"
Citaat
waar werk jij dan? jij lijkt me wel een deloitte typje  :D

Welkom Sven!

Waarop baseer je dit trouwens, ik ben niet zo van de boekhoud-afdeling maar het beeld van een Deloitte werknemer is niet zo heel positief me dunkt...

Ik zou het niet weten, werk er zelf niet. Mijn vader heeft Deloitte als accountant, hij is wel positief over hen.

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1427 Gepost op: 31 oktober 2006 - 21:51:31
Citaat van: "Timothy"
morgen heb ik kennismaking met loyens en loef rotterdam, ben benieuwd presentatie-lunch-workshop-diner etc je kent het wel

het is sowieso wel een goed kantoor maar de mensen spraken me niet echt aan, ik heb het overigens over de belasting-afdeling
accountancy zal beslist ok zijn!

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1428 Gepost op: 31 oktober 2006 - 21:56:44

het is sowieso wel een goed kantoor maar de mensen spraken me niet echt aan, ik heb het overigens over de belasting-afdeling

Ach dat verschilt ook weer per locatie natuurlijk. Ben benieuwd wat je van loyens & loef vind.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1429 Gepost op: 31 oktober 2006 - 22:49:52
M'n vriendin gaat vermoedelijk in Leiden stage lopen. Ze heeft net een meeloop dag achter de rug en vertelde dat het vrij jonge (jonger dan 30)mensen zijn daar.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

SvenMak

• Bekijk profiel
    • http://www.ey.nl
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1430 Gepost op: 01 november 2006 - 08:40:40
@ f430, ik zag een foto van je in een 'wat draag jij vandaag' topic, kreeg er een deloitte gevoel bij  :P  

accountancy leeft hier wel merk ik?  :)

en oja, accountancy is geen boekhouden gekko  :wink:  :twisted:
he happiness of a man in this life does not consist in the absence but in the mastery of his passions.

Alfred Lord Tennyson (1809 - 1892)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1431 Gepost op: 01 november 2006 - 10:59:35
Ben ik de enige die accountancy het minst leuke business onderdeel vind?

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1432 Gepost op: 01 november 2006 - 11:50:56
nee hoor, ik ben marketeer en dat vind ik vanzelfsprekend erg leuk. Maar ieder heeft natuurlijk z'n eigen voorkeur qua vakgebied
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1433 Gepost op: 01 november 2006 - 12:31:21
Citaat van: "H_D"
nee hoor, ik ben marketeer en dat vind ik vanzelfsprekend erg leuk. Maar ieder heeft natuurlijk z'n eigen voorkeur qua vakgebied

Die kant lijkt mij ook leuker, welke vooropleiding heb je gedaan en bij welk bedrijf werk je nu? (antwoorden mag ok via PM om het off-topicness tegen te gaan)

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1434 Gepost op: 01 november 2006 - 14:57:56
PM gestuurd.
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Gekko

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1435 Gepost op: 01 november 2006 - 20:52:45
Citaat van: "SvenMak"
@ f430, ik zag een foto van je in een 'wat draag jij vandaag' topic, kreeg er een deloitte gevoel bij  :P  

accountancy leeft hier wel merk ik?  :)

en oja, accountancy is geen boekhouden gekko  :wink:  :twisted:

Wel, laten we maar zeggen dat de gemiddelde Deloitte werknemer niet op Stijlforum.nl zit, iets wat misschien uitgebreid kan worden naar de meeste 'accountants' voor mijn part (tenzij partners uiteraard).

Persoonlijk ben ik ook niet zo van de accounting-department overigens...

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1436 Gepost op: 01 november 2006 - 20:58:29
Citaat van: "H_D"

Zo is dat.

@ Gekko: in elke beroepsgroep heb je wel mensen met interesse in mooie kleding, zo ook in de accountancy. Natuurlijk komen de meeste 'accountants' hier niet op het forum, maar dat geldt voor elke beroepsgroep.

En nu back ontopic, anders verder in het 'beroepstopic'.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1437 Gepost op: 04 november 2006 - 12:42:15
HOI!

Aangezien ik al een maandje meelees op het forum lijkt het me wel leuk om wat te posten af en toe!

Ik ben Mike en ben 21 jaar oud. Ik studeer in Breda aan de Internationale Hoge Hotel Management School en zit op dit moment in het 2de jaar. Ik woon zelf in Den Bosch bij mijn moeder en rij elke dag op en neer naar Breda. Ik ben nog een nieuwkomer op het gebied van maatwerk, ik heb een paar weken geleden een afspraak met shirtmakers gehad wat super bevalde en ik wacht nu met smart op mijn shirt!

Naja dit was ut zo'n beetje of jullie moeten nog vragen hebben haha  :lol:

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1438 Gepost op: 04 november 2006 - 12:50:16
Citaat van: "f430"

Ach dat verschilt ook weer per locatie natuurlijk. Ben benieuwd wat je van loyens & loef vind.
ik vond het wel aardig, niet bijsterend enthousiast --> toch moeilijk een indruk te krijgen na een kort dagje. Mensen waren prima (partner uit rotterdam, 2 recruiters en 3 werknemers afdeling douane), lokatie top. na een presentatie naar de rotterdamse haven geweest en naar het belastingmuseum. wel leuk programma, keer wat anders dan golfen of workshops. deze maand ook nog naar kpgm meijburg en ernst&young. deloitte wordt het sowieso niet!

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1439 Gepost op: 04 november 2006 - 14:36:54
Citaat van: "f430"

ik vond het wel aardig, niet bijsterend enthousiast --> toch moeilijk een indruk te krijgen na een kort dagje. Mensen waren prima (partner uit rotterdam, 2 recruiters en 3 werknemers afdeling douane), lokatie top. na een presentatie naar de rotterdamse haven geweest en naar het belastingmuseum. wel leuk programma, keer wat anders dan golfen of workshops. deze maand ook nog naar kpgm meijburg en ernst&young. deloitte wordt het sowieso niet!

Goede beslissing; bij Toilet en Douche wil je niet werken, mensen met een beetje ambitie in de Tax of Assurance business gaan naar KPMG of PwC ook Ernst & Young is 'tweede keus'.
Let de flamewar begin  :lol:
Stemt rechts en haalt links in