Wederom veel nieuwe leden deze maand welkom allen op het forum.
Citaat van: "gusto napolitano"Wederom veel nieuwe leden deze maand welkom allen op het forum.Leuk dat ze zo'n actieve rol spelen...
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "gusto napolitano"Wederom veel nieuwe leden deze maand welkom allen op het forum.Leuk dat ze zo'n actieve rol spelen...zoals 90% van dit forum...
Hallo Sf-ers,Bij deze dan even voorstellen.Sake Bosma, slotenmaker voor spoediensten, 58.5 jaar,grijs haar, 1mtr90lang,fors gezet, 128 kg, schoenmaat 42, shirts, polo's xxxl.Volg het stijforum al geruime tijd en vond het eens tijd worden om mij aan te melden, vindt het een super forum waar ik ook heel wat van opsteek (nooit te oud om wat op te steken).ca 17 jaar geleden glashandel en de partukilier(advertentiekrant)verkocht, werkzaam spoedhulp voor sloten. mijn hobby's formule1, sloten, cruisen, vakanties, 15 jaar getrouwd en we hebben samen een dochtertje (Chanel) van 6,5 jaar, dus veel pretparken, bioscoop, en kinderboerderijen bezoeken.Heb reeds verschillende dingen gekocht en binnen gekregen waar ik via dit forum op kwam, Berlioz schoenen korte kade rotterdam, bexley schoenspanners. smoking een witte en zwarte ook al binnen, schoencreme saphir al vele kleuren, draag van kleins af aan VB maar ga nu toch al wat voorzichtig overstag,Kijk nu ook al naar hele andere kledingzaken dan meddens alleen wie weet wordt het nog wat met mij? Dit was het dan, nu weten jullie wie ik ben veel succes en ik blijf het forum volgen schitterend.
Welcom Sake,leuk om de ervaringen met een bredere leeftijdsgroep te delen