Auteur Topic: Orian MTM  (29283 keer gelezen)

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #60 Gepost op: 16 mei 2006 – 19:48:48
Citaat van: "thmeky"
@ Vortex,

Is het geheel nou wel cut-to-the-bone bij jou? Ik vind het overigens wel vreemd dat de verkoper tegen mij zei dat de mouwen niet smaller konden :? . Ik zal daar morgen eens voor gaan bellen...

Ken jij een winkel in de buurt van Arnhem die mooie dikke parelmoeren knopen verkoopt? Ik zal mijn moeder eens aan het werk zetten :twisted: .


Het was ook helemaal niet cttb bij mij hoor, moest nog veel getailleerd worden. Gelukkig konden ze de mouwen ook nog dunner maken want anders ziet het er echt niet uit.

Ik ken geen winkel in arnhem waar ze dikke parelmoeren knoopjes verkopen. Zou het eens op ebay proberen.

Jason

  • Gast
Orian MTM
Reactie #61 Gepost op: 16 mei 2006 – 22:25:12
Citaat
Ik vind het overigens wel vreemd dat de verkoper tegen mij zei dat de mouwen niet smaller konden


Om de mouwen bij de bovenarm te versmallen moet ook de mouwinzet kleiner worden gemaakt lijkt me.. dus vandaar dat het niet kan.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #62 Gepost op: 16 mei 2006 – 22:30:07
bij een hemd van mijn zijn die wel eens smaller gemaakt..

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #63 Gepost op: 20 mei 2006 – 17:22:01
Citaat van: "Jason"
Citaat
Ik vind het overigens wel vreemd dat de verkoper tegen mij zei dat de mouwen niet smaller konden


Om de mouwen bij de bovenarm te versmallen moet ook de mouwinzet kleiner worden gemaakt lijkt me.. dus vandaar dat het niet kan.


Ze hebben bij mijn twee hemden de mouwen losgehaald omdat de mouw veel te lang was (moest 3 cm vanaf!). Omdat de mouw dan toch loshing konden ze meteen de mouw versmallen en de mouwinzet verhogen. Daarbij hebben ze ook nog de hemden een heel stuk stof weggehaald bij de zijnaden zodat hij lekker cut-to-the-bone is. Ben nu best tevreden, de hemden zitten nu goed, mooie stof en een leuk prijsje.

Toen ik klaar was met passen en de hemden wilde meenemen hoefde ik zelfs niet te betalen (ze dachten dat ik al had betaald)! Maar deze jongen is zo eerlijk om het netjes te melden wat ze wel konden waarderen  :lol:

@thmeky heb jij je hemden al terug?

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #64 Gepost op: 21 mei 2006 – 12:45:34
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Jason"
Citaat
Ik vind het overigens wel vreemd dat de verkoper tegen mij zei dat de mouwen niet smaller konden


Om de mouwen bij de bovenarm te versmallen moet ook de mouwinzet kleiner worden gemaakt lijkt me.. dus vandaar dat het niet kan.


Ze hebben bij mijn twee hemden de mouwen losgehaald omdat de mouw veel te lang was (moest 3 cm vanaf!). Omdat de mouw dan toch loshing konden ze meteen de mouw versmallen en de mouwinzet verhogen. Daarbij hebben ze ook nog de hemden een heel stuk stof weggehaald bij de zijnaden zodat hij lekker cut-to-the-bone is. Ben nu best tevreden, de hemden zitten nu goed, mooie stof en een leuk prijsje.

Toen ik klaar was met passen en de hemden wilde meenemen hoefde ik zelfs niet te betalen (ze dachten dat ik al had betaald)! Maar deze jongen is zo eerlijk om het netjes te melden wat ze wel konden waarderen  :lol:

@thmeky heb jij je hemden al terug?


Ja, ik heb ze gisteren opgehaald. Ik moet zeggen dat ik bij nader inzien toch heel erg tevreden ben. De mouwen zijn niet storend te ruim (omdat de kleermaker van een slimfit-sizechart gebruik maakte), en het geheel was mooi getailleerd.

Het boord en de manchetten zijn mooi zacht zoals ik wilde. Het boord is lekker hoog. De kleermaker had het in eerste instantie over een full-cutaway, maar vergeleken met mijn NvN shirts zou ik het eerder een semi-cutaway willen noemen De afwerking is overigens prima. Heb jij ook zo'n kartonnen "washed" labeltje eraan hangen? Mijn naam staat trouwens in een labeltje onder het waslabel :lol:.

Ik moet zeggen dat ik zeer zeer tevreden ben met mijn shirts, maar bij nader inzien ben ik wel een beetje spijt dat ik die rood/wit/blauwe streep er niet bijgenomen heb :lol:  :wink: . Die stof was echt schitterend. Volgens mij was het toch een beetje dikke twill? (net als mijn lichtblauwe streep). Prachig onder een navy jasje, en boven een lichte broek :-({|= .

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #65 Gepost op: 21 mei 2006 – 18:48:15
Citaat van: "thmeky
Ik moet zeggen dat ik zeer zeer tevreden ben met mijn shirts, maar bij nader inzien ben ik wel een beetje spijt dat ik die rood/wit/blauwe streep er niet bijgenomen heb :lol:  :wink: . Die stof was echt schitterend. Volgens mij was het toch een beetje dikke twill? (net als mijn lichtblauwe streep). Prachig onder een navy jasje, en boven een lichte broek :-({|= .


Bedoel je deze?


Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Orian MTM
Reactie #66 Gepost op: 21 mei 2006 – 19:57:30
"Kijk mij nou met mijn Zeno" :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #67 Gepost op: 21 mei 2006 – 19:59:29
Citaat van: "Sergio"
"Kijk mij nou met mijn Zeno" :lol:


Hahah niks speciaals aan hoor, gewoon simpel Zenootje  :lol:

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #68 Gepost op: 21 mei 2006 – 20:02:44
Lijkt wel heeeeeuuuuuul erg groot  :roll:

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #69 Gepost op: 21 mei 2006 – 20:06:01
Citaat van: "Steef"
Lijkt wel heeeeeuuuuuul erg groot  :roll:


Valt wel mee, 47 mm.. Maaruuh het gaat wel een beetje offtopic nu eh :)

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #70 Gepost op: 21 mei 2006 – 20:39:23
Citaat van: "Vortex"
Bedoel je deze?



Nee die niet. Ik dacht dat je een andere stof had genomen :) . Wil je eens een bodyshot posten zonder jasje? Ik ben wel benieuwd naar de pasvorm. Ik ben redelijk tevreden, alleen zitten de shirts bij mijn rug erg ruim (de achterkant van de taille). De stof kruipt steeds omhoog. Die NvN shirts zitten onder mijn taille namelijk redelijk strak, waardoor de stof goed op zijn plaats blijft. Zou dit te verhelpen zijn met een coupenaad in het midden?

Wat is het merk van je jasje trouwens?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #71 Gepost op: 21 mei 2006 – 20:44:35
Citaat van: "thmeky"
Wil je eens een bodyshot posten zonder jasje? Ik ben wel benieuwd naar de pasvorm. Ik ben redelijk tevreden, alleen zitten de shirts bij mijn rug erg ruim (de achterkant van de taille). De stof kruipt steeds omhoog. Die NvN shirts zitten onder mijn taille namelijk redelijk strak, waardoor de stof goed op zijn plaats blijft. Zou dit te verhelpen zijn met een coupenaad in het midden?

Wat is het merk van je jasje trouwens?


Zal een foto voor je maken van de pasvorm van beide hemden. Ze hebben bij mij de zijnaden goed ingenomen en het is een lang hemd wat ook redelijk strak zit onder m'n taille waardoor het hemd netjes achter m'n rug blijft zitten. Ook heeft het een hoge mouwinzet waardoor het hemd lekker aansluit op m'n lichaam.

Of het te verhelpen is met een coupenaad in het midden zou ik niet durven zeggen. Het beste kun je even informeren bij T&C.

Het jasje is van suitsupply, kan het je aanraden als je goedkoop een mooi jasje wilt hebben!

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #72 Gepost op: 20 oktober 2007 – 15:49:25
Hoe zijn de RTW shirts van Orian ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra