Auteur Topic: Orian MTM  (29302 keer gelezen)

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:41:08
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "gusto napolitano"
Het zullen best mooie hemden worden.


Dat verwacht ik ook wel, maar toch ben ik een beetje onzeker over de maatvoering. Weet jij of dit soort fabrikanten bij shirts ook met drops werken (dus taille/schouder verhoudingen)?


Ben je bang dat ze bij de taille te wijd uitvallen? Je kan natuurlijk zelf aangeven door aan de achterkant van het hemd te trekken hoe strak je het wil hebben.

Maatje 38 pastte me goed om taille e.d. alleen moest de mouwlengte langer, hemd langer en schouders een 0,5 cm erbij. Als ze dat doen ben ik hartstikke tevreden :)


Nee ik ben eigenlijk bang dat de schouders te smal worden. Hij heeft behalve de afwijkende size-chart alleen de mouw- en bodylengte als aanpassingen genoteerd. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat die specifieke size-chart al standaard atletische lichaamsverhoudingen had. hij had nameljk allemaal verschillende blaadjes - voorzien van codes - met lengteverhoudingen in cm, horend bij een maat.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:42:37
Als de schouders te smal zijn hebben ze je maat niet goed opgenomen en zou ik dus mooi het hemd laten liggen. Ga er vanuit dat die makkers weten waar ze over praten anders moeten ze zich hard schamen.

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:44:32
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "thmeky"
Ze hebben wel een aantal leuke Incotexjes moet ik zeggen. Dat is eigenlijk het enige waar ik naar gekeken heb, afgezien van de shirts vandaag. Zelf heb ik twee weken geleden een mooie ijsblauwe gekocht (die overigens terug moet, omdat de pijpbreedte me niet bevalt). Ze vertelden me vandaag dat ze geen nieuwe kleuren van Incotex meer binnenkrijgen, omdat het anders te laat in het seizoen wordt. Zelf wilde ik nog een creme-kleurige kopen (zoiets als wat Cami in het eerste shirtsmakers-topic draagt), maar ik vrees dat ik daar toch echt voor naar Amsterdam moet  :wink: .


Twee weken geleden een broek gekocht, en nu nog terugbrengen omdat de pijpbreedte niet bevalt  :?

Als je bij mij aan zou komen op die manier zou ik je echt heel snel wegsturen.


Ik heb de broek twee weken geleden gekocht, maar pas afgelopen vrijdag opgehaald. Ik ging er van uit dat de pijpen 19,5 cm waren, en had de broek in de winkel dus niet gepast (ivm haast). Toen ik hem thuis aantrok realiseerde ik me dat ik de pijpen niet mooi vond. Na wat meetwerk zag ik dat ze 21cm waren :shock: .

Jason

  • Gast
Orian MTM
Reactie #18 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:49:58
Dat had ik ook met een valentini broek, blijkt dat die niet allemaal smal zijn. Maar daar is een kleermaker voor.

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #19 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:53:21
Citaat van: "Jason"
Dat had ik ook met een valentini broek, blijkt dat die niet allemaal smal zijn. Maar daar is een kleermaker voor.
De vermaakkosten zijn gratis bij T&C (alleen voor dingen die je daar koopt natuurlijk), en als ze toezeggen dat de pijpbreedte 19,5 cm zal zijn, en dat is niet het geval, vind ik dat ik in mijn volste recht sta om hem terug te brengen . Dat was de verkoper aldaar gelukkig met me eens :wink: .

@ Vortex

Ik heb zelf een kamer in Oosterbeek, en mijn ouders wonen in Velp (beiden onder de rook van Arnhem :wink: ). En jij?

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #20 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:55:00
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Jason"
Dat had ik ook met een valentini broek, blijkt dat die niet allemaal smal zijn. Maar daar is een kleermaker voor.
De vermaakkosten zijn gratis bij T&C (alleen voor dingen die je daar koopt natuurlijk), en als ze toezeggen dat de pijpbreedte 19,5 cm zal zijn, en dat is niet het geval, vind ik dat ik in mijn volste recht sta om hem terug te brengen . Dat was de verkoper aldaar gelukkig met me eens :wink: .


Gaan ze nu de pijpen voor je smaller maken dan? Of heb je geld terug gekregen?

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #21 Gepost op: 26 maart 2006 – 19:57:05
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Jason"
Dat had ik ook met een valentini broek, blijkt dat die niet allemaal smal zijn. Maar daar is een kleermaker voor.
De vermaakkosten zijn gratis bij T&C (alleen voor dingen die je daar koopt natuurlijk), en als ze toezeggen dat de pijpbreedte 19,5 cm zal zijn, en dat is niet het geval, vind ik dat ik in mijn volste recht sta om hem terug te brengen . Dat was de verkoper aldaar gelukkig met me eens :wink: .


Gaan ze nu de pijpen voor je smaller maken dan? Of heb je geld terug gekregen?


Ze zeiden dat ze de pijpen gewoon smaller gingen maken. Ik denk dat ik hem donderdag even langs breng; dat is ook de dag dat alles naar het atelier gaat, en uit praktische overwegingen is dat het makkelijkste.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #22 Gepost op: 26 maart 2006 – 20:36:28
thmeky, kun jij je hemden ook op 10 mei ophalen? Welke stof heb jij eigenlijk gekozen?

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #23 Gepost op: 26 maart 2006 – 20:37:39
Citaat van: "Vortex"
thmeky, kun jij je hemden ook op 10 mei ophalen? Welke stof heb jij eigenlijk gekozen?


Ze hadden het over de tweede week van mei, maar ze zouden me nog bellen. De stoffen staan in mijn startpost :wink: .

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #24 Gepost op: 08 april 2006 – 17:34:02
Ik kwam er tijdens mijn stage achter dat DFS shirts door Orian worden gemaakt.
Return to innocence...

Napoleon

  • Gast
Orian MTM
Reactie #25 Gepost op: 08 april 2006 – 19:26:41
Citaat van: "TimMureau"
Ik kwam er tijdens mijn stage achter dat DFS shirts door Orian worden gemaakt.
heerlijk die inside information :)

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #26 Gepost op: 08 mei 2006 – 17:04:35
Eéh Vortex :wink: ,

Een paar minuten geleden heb ik T&C aan de telefoon gehad. Ze zeiden dat het waarschijnlijk de 17de gaat worden. Als de hemden binnen zijn bellen ze sowieso.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #27 Gepost op: 08 mei 2006 – 21:16:14
Citaat van: "thmeky"
Eéh Vortex :wink: ,

Een paar minuten geleden heb ik T&C aan de telefoon gehad. Ze zeiden dat het waarschijnlijk de 17de gaat worden. Als de hemden binnen zijn bellen ze sowieso.


Je bent me voor, had ze zaterdag gebeld omdat ik wel wat lang vind duren. Ze zeiden ook tegen mij dat de hemden op de 17e binnen moeten zijn.

Laat ik ze nou net eigenlijk nodig hebben op de 17e, er is dan een beurs in Arnhem. Misschien kan ik snel even er tussenuit slippen om ze op te halen  :lol: Ben in ieder geval benieuwd wat die makker van Orian ervan gebakken heeft!

Aaron

  • Gast
Orian MTM
Reactie #28 Gepost op: 09 mei 2006 – 13:18:14
Ik werd net gebeld dat de shirts binnen zijn \:D/  :D !

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Orian MTM
Reactie #29 Gepost op: 09 mei 2006 – 19:21:42
Citaat van: "thmeky"
Ik werd net gebeld dat de shirts binnen zijn \:D/  :D !


Me2, misschien dat ik donderdagavond even langrijd.