Auteur Topic: De Zomerschoen  (248076 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Re: De Zomerschoen
Reactie #195 Gepost op: 23 mei 2006 - 22:22:19
Citaat van: "René Olthof"
Het is geen instapper, maar geinspireerd op deze zomerschoen van prada:

Is dat niet die schoen van Gusto??!! 8)  :-({|=
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #196 Gepost op: 23 mei 2006 - 22:35:12
iemand die oplet..

Neet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #197 Gepost op: 23 mei 2006 - 23:16:04
Citaat van: "Migliore"

Dan heeft gusto wel mooie schoenen, maar ik vind ze niet mooi genoeg om er zo'n bedrag aan uit te geven. Toen ik die van mij tegen kwam, vond ik dat toch een leuke oplossing.

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #198 Gepost op: 23 mei 2006 - 23:43:05

Dan heeft gusto wel mooie schoenen, maar ik vind ze niet mooi genoeg om er zo'n bedrag aan uit te geven. Toen ik die van mij tegen kwam, vond ik dat toch een leuke oplossing.

Ik vind het tof dat je die schoenen bij Invito hebt gehaald. De prijs is een stuk lager, en de schoenen zien er ok uit. De kwaliteit zal vast minder zijn, maar het hoeft niet altijd duur te zijn om er toch stijlvol uit te zien. Stijl begint niet bij 200+ euro, gelukkig :)
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #199 Gepost op: 23 mei 2006 - 23:45:16
Citaat van: "Christiaan"

Ik vind het tof dat je die schoenen bij Invito hebt gehaald. De prijs is een stuk lager, en de schoenen zien er ok uit. De kwaliteit zal vast minder zijn, maar het hoeft niet altijd duur te zijn om er toch stijlvol uit te zien. Stijl begint niet bij 200+ euro, gelukkig :)

Maar kwaliteit ook niet  :wink:  (Quote van Danny)
Quotidie potest esse ultimo die

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #200 Gepost op: 24 mei 2006 - 00:04:39

De concensus hier op het forum is denk ik toch dat kwaliteit boven alles gaat. En kwaliteitsschoenen krijg je niet voor dat bedrag.

Voor zomerschoenen gaat het weer iets minder op, lijkt.
This, madame, is Versailles.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #201 Gepost op: 24 mei 2006 - 00:11:04
Citaat van: "Rogier"
De concensus hier op het forum is denk ik toch dat kwaliteit boven alles gaat. En kwaliteitsschoenen krijg je niet voor dat bedrag.

Ben eigenlijk nog op zoek naar goedkope suede loafers met een slanke leest. Heb wat van Yoox laten komen maar het lijken wel klompjes :)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #202 Gepost op: 24 mei 2006 - 10:54:41
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Rogier"

Ben eigenlijk nog op zoek naar goedkope suede loafers met een slanke leest. Heb wat van Yoox laten komen maar het lijken wel klompjes :)

Welke heb je bij yoox besteld ? de Pirelli's of de Sabelt's ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #203 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:05:13
Trouwens schoenen in die stijl (Prada's van Gusto en die Invito's ) hebben ze bij de bijenkorf ook van Alveare... geloof zelfs afgeprijsd (30%). En qua instappers zag ik trouwens mooie suede Boticelli's (wel met een opzichtig chromen logo'tje op de lip) a 275 euro...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #204 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:27:31
Citaat van: "Timothy"
Welke heb je bij yoox besteld ? de Pirelli's of de Sabelt's ?

Pirelli's, ze hadden een mooi kleurtje en zagen eruit alsof ze lang meegingen. Alleen vond ik ze niet slank, zagen er een beetje uit als klompjes :)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #205 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:28:45
Ok... naja ik ga denk ik de Sabelt's maar proberen als ik de komende 2 weken niets leuks kan vinden in NL...

Napoleon

• Gast
Reactie #206 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:30:23
Citaat van: "Timothy"
Ok... naja ik ga denk ik de Sabelt's maar proberen als ik de komende 2 weken niets leuks kan vinden in NL...
komende weken wordt het uitverkoop, zeker weten dat je iets moois kunt scoren tegen een prima prijs (overigens liggen de boss instappers bij de bijenkorf voor -30%)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #207 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:31:24
Ja die heb ik ook gezien... maar vind ze maar 'zo zo'... gewoon sneaker inlay'tje als binnenzool en made in China/Bulgarije ofzo...

Jason

• Gast
Reactie #208 Gepost op: 22 juni 2006 - 18:03:26

Iemand enig idee wat dit voor schoenen zijn?

edit: plaatje gerepareerd.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #209 Gepost op: 22 juni 2006 - 18:39:32
Uhm nee je moet even het plaatje fixen.