grr
ah en dat zijn zara's ?
maar het zijn Prada's uit de 1st line... Ik ga mijn voeten niet kapotlopen op Zara's. Dat doe ik wel op mijn Allstarts van Converse..die doos van PS kleurt mooi op, tis al vrij donker..
Heb trouwens op yoox.com mooie Fratelli Rosetti's gezien... iemand ervaring met dat merk... ?http://www.yoox.com/item.asp?rr=1&cod10=440470942H&areaid=8
Over 't algemeen wel een prima merk, beetje Italiaanse vBommel denk ik. Ik zou persoonlijk dit geld op yoox er niet aan uitgeven, niet aan déze schoenen iig.
Citaat van: "Merlino"Over 't algemeen wel een prima merk, beetje Italiaanse vBommel denk ik. Ik zou persoonlijk dit geld op yoox er niet aan uitgeven, niet aan déze schoenen iig.vind dat je ze wat te laag inschat, meer een wat commercielere santoni imhovind het ook een mooi prijsje voor die schoenen
Straks even zoeken naar schoenen salou waardig.. en daar niet al te veel opvallen. Ik denk van die japanse adidas in zwart met geel.
Citaat van: "Jason"Straks even zoeken naar schoenen salou waardig.. en daar niet al te veel opvallen. Ik denk van die japanse adidas in zwart met geel.Wat heb je uberhaupt in Salou te zoeken...