Snollen scoren in Salou
Citaat van: "gusto napolitano" Snollen scoren in Salou Tssss. Dames met klasse en stijl!
Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano" Snollen scoren in Salou Tssss. Dames met klasse en stijl!Vieze vrouwen, ik kan niet van die sletten houden
Straks even zoeken naar schoenen salou waardig.. en daar niet al te veel opvallen. Ik denk van die japanse adidas in zwart met geel.
Citaat van: "Jason"Straks even zoeken naar schoenen salou waardig.. en daar niet al te veel opvallen. Ik denk van die japanse adidas in zwart met geel.of
Gelukkig heb ik nog niets gekocht, die nike's hebben toch wel wat.. wat betreft kleding, ik doe over mijn overhemd gewoon een trainingspak aan als we daar uitgaan.
Citaat van: "Jason"Gelukkig heb ik nog niets gekocht, die nike's hebben toch wel wat.. wat betreft kleding, ik doe over mijn overhemd gewoon een trainingspak aan als we daar uitgaan.Is dat niet een beetje warm.
Ik was vanmiddag bij Zara te 's Gravenhage het viel mij op dat ze daar een gigantische keuze aan instappers/loafers hebben en dat ze er ook allemaal best netjes uit zien voor de prijs (49-80 euro) Iemand ervaring met Zara schoenen ?
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano" Snollen scoren in Salou Tssss. Dames met klasse en stijl!Vieze vrouwen, ik kan niet van die sletten houden Je hoeft er toch ook niet van te houden?