Vertrouw nooit de Volkskrant.
Tweetal nieuwe paraplu's van Jean Paul Gaultier. Erg mooie. Zit er aan te denken om deze wellicht te kopen. Voor de toekomst alvast , als ik hem echt kan gebruiken bij m`n dure pakken. Het gat mij om de Guy de Jean Striped Long Umbrellas, rechts onderaan. http://www.openingceremony.us/products.asp?menuid=1&menuid2=5&designerid=433
Voor slecht 15 dollar meer heb je de Pluu al met mooie grote letters.Je weet toch wel dan zo'n ding meer is dan bescherming tegen regen?
Het is een cadeau, vandaar dat het wat langer gaat duren voordat ik deze paraplu in mijn bezit heb. Het betreft een directe bestelling bij Swaine Adeney Brigg en daar kost een paraplu van kersenhout voorzien van een zwarte nylon kap: €254 euro (een zijde kap kost immers €572 euro). Mijn initialen worden in het handvat gegraveerd en dit kost €50 euro extra. De verzendkosten bedragen €35 euro. Het totale kostenplaatje komt dus neer op: €339 euro (inclusief gratis beschermhoes).De prijs is inderdaad een afweging die gemaakt dient te worden. Hopelijk is mijn afweging het meer dan waard. Bovendien kan t.z.t. de nylon kap worden vervangen door een zijde kap, aangezien ik de paraplu dan al in mijn bezit heb en alleen de kap zal laten vervangen, zal ik uiteindelijk goedkoper uitzijn.De foto's volgen uiteraard! Geduld is een schone zaak!
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake