Citaat van: "Alberts"Morgen een dagje werken in Haarlem, benieuwd wat voor volk er komt Al mensen die zich opmaken om een slag te slaan in Haarlem als de normale winkels omgaan naar nieuwe collectie? Ik wel i.i.g. Daar was ik vorige week. Ik vond de stad zelf niks en de outlet helemaal vreselijk. Het stonk er en de 2 oudere verkopers hoorde ik alleen maar lullen over de kerk (in die minuut dat ik binnen kon blijven...)
Morgen een dagje werken in Haarlem, benieuwd wat voor volk er komt Al mensen die zich opmaken om een slag te slaan in Haarlem als de normale winkels omgaan naar nieuwe collectie? Ik wel i.i.g.
Ze kijken je het liefst de winkel uit.
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Alberts"Morgen een dagje werken in Haarlem, benieuwd wat voor volk er komt Al mensen die zich opmaken om een slag te slaan in Haarlem als de normale winkels omgaan naar nieuwe collectie? Ik wel i.i.g. Daar was ik vorige week. Ik vond de stad zelf niks en de outlet helemaal vreselijk. Het stonk er en de 2 oudere verkopers hoorde ik alleen maar lullen over de kerk (in die minuut dat ik binnen kon blijven...)** zeur-modus aan **1 van de meest historische steden van het land en door velen geroemd door de leuke winkeltjes, mooie straatjes en het prachtige plein. Da's bijna knap dat je het niets vond. Heb je de moeite genomen om naar de Grote Markt te lopen?Die 2 oudere verkopers bij de outlet zouden ze imho beter in het magazijn neer kunnen zetten. Ze zwetsen de hele tijd maar wat en hebben nooit iets zinnigs te zeggen over het product. Ze kijken je het liefst de winkel uit. ** zeur-modus uit **
We zullen zien wat ik straks bij het begin met de nieuwe spullen uit de normale winkels weet te scoren