Na het zien van de leuke spullen die oa Alberts hier vandaan haalt, vandaag toch maar is een kijkje wezen nemen.
Er waren weinig broeken, in mijn maat (46-48), die me aanspraken. Veel gewone donkerblauwe broeken, weinig bijzonders.
Pakken vond ik ook niet zo denderend, zal ongetwijfeld te maken hebben me dat 46-48 een gangbare maat is volgens mij.
Shirts niet echt naar gekeken, er lagen wel leuke cashmere truitjes... oa een paarse coltrui van 298 voor 150. Leek me wel leuk onder grijs jasje wat ik nog heb liggen, niet meegenomen aangezien ik eerst nog wat knitwear van Drumohr, LP, Zanone wil zien. Was overigens van RL als ik het goed heb.
Lang getwijfeld over een jasje van Camoshita:

Prijs was 1498, nu 500. In deze kleur nog in maat 48 (viel mij goed, heb normaal 46), en nog in een 'grote' maat. Tevens in het blauw in maat 46. Zaten wel enkele losse draadjes aan, maar zag er wel netjes uit. Volledig ongevoerd. Echt een twijfeljasje, uiteindelijk niet meegenomen. Jammer dat ik niet zo'n mooie grijze camoshita of cucinelli broek meer heb kunnen vinden, waarschijnlijk morgen in Amsterdam die cucinelli uit nieuwe collectie maar halen.
En een linkje naar deel 1:
http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=132.0