Moet maar nog een Allegri regenjas erbij halen. Ben alleen benieuwd of ze die ook in 46/48 hebben liggen nu. Wellicht beter om nog even een paar weekjes te wachten.
Ze hebben wel vaak rete strakke vintage 55 shirtjes. Maar dat is niet echt wat de meeste van jullie zoeken geloof ik.
Oger Haarlem is gewoon geluk hebben soms. Zo nu en dan eens bellen of langsgaan is beste optie. Vriend van me heeft er toch een mooie leren jas van Jacob Cohen gescoord en van Aeronautica hing er een leren jas zoals die van Bogart.
Citaat van: "Harm"Oger Haarlem is gewoon geluk hebben soms. Zo nu en dan eens bellen of langsgaan is beste optie. Vriend van me heeft er toch een mooie leren jas van Jacob Cohen gescoord en van Aeronautica hing er een leren jas zoals die van Bogart.Maat ?
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Harm"Oger Haarlem is gewoon geluk hebben soms. Zo nu en dan eens bellen of langsgaan is beste optie. Vriend van me heeft er toch een mooie leren jas van Jacob Cohen gescoord en van Aeronautica hing er een leren jas zoals die van Bogart.Maat ?Een S hing er laatst. Liep toevallig naar binnen. Was wel cheap, volgens mij eentje uit de zomercollectie.
iemand nog laatst geweest? ik heb er laatst nog een aantal mooie dassen gekocht. Ze hadden overigens weinig overhemden, behalve dat nieuwe huismerk paolo arbachi.
Citaat van: "Patrick Bateman"iemand nog laatst geweest? ik heb er laatst nog een aantal mooie dassen gekocht. Ze hadden overigens weinig overhemden, behalve dat nieuwe huismerk paolo arbachi.Dat Paolo Arbachi is een nietbestaand merk. Word onder Private label gemaakt voor OJ. Kan je vertellen dat zelfs in de Dump een mooie marge wordt gedraait met P.A.