Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233033 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger Dump Store - Deel II
Reactie #405 Gepost op: 04 december 2007 - 21:39:13
Dat zal nog wel even duren denk ik. Zal misschien wel na de jaarwisseling zijn.

Miguel Alvarez

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #406 Gepost op: 05 december 2007 - 02:18:25
Citaat van: "Pietro"
Moet maar nog een Allegri regenjas erbij halen. Ben alleen benieuwd of ze die ook in 46/48 hebben liggen nu. Wellicht beter om nog even een paar weekjes te wachten.

Ik ben laatst nog bij Oger geweest. Bijna niets in 46/48 aan winterjassen. Ik zag nog een mooie Etro jas maar die was helaas ook niet in die maat.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #407 Gepost op: 05 december 2007 - 03:02:24
Gerechtvaardigde conclusie: Oger dump store is voor dikkerds? OV + HBO = alle tijd van wereld om stad en land af te reizen voor wat koopjes.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #408 Gepost op: 05 december 2007 - 10:22:39
Ze hebben wel vaak rete strakke vintage 55 shirtjes. Maar dat is niet echt wat de meeste van jullie zoeken geloof ik.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #409 Gepost op: 05 december 2007 - 21:03:40
Citaat van: "Timothy"
Ze hebben wel vaak rete strakke vintage 55 shirtjes. Maar dat is niet echt wat de meeste van jullie zoeken geloof ik.

voor casual naar school is het wel eens leuk. je moet niet altijd uitgelachen worden  :wink:

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #410 Gepost op: 06 december 2007 - 10:56:32
Oger Haarlem is gewoon geluk hebben soms. Zo nu en dan eens bellen of langsgaan is beste optie. Vriend van me heeft er toch een mooie leren jas van Jacob Cohen gescoord en van Aeronautica hing er een leren jas zoals die van Bogart.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #411 Gepost op: 06 december 2007 - 12:03:05
Aeronautica.
Nu voor bijna de helft  :?:  :shock:  :? van het geld bij Craemers van Asten in Weert en Roermond, geloof €470

Napoleon

• Gast
Reactie #412 Gepost op: 06 december 2007 - 12:52:36
hard sewed

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #413 Gepost op: 06 december 2007 - 14:56:25
Citaat van: "Harm"
Oger Haarlem is gewoon geluk hebben soms. Zo nu en dan eens bellen of langsgaan is beste optie. Vriend van me heeft er toch een mooie leren jas van Jacob Cohen gescoord en van Aeronautica hing er een leren jas zoals die van Bogart.

Maat ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #414 Gepost op: 06 december 2007 - 16:26:37

Maat ?

Een S hing er laatst. Liep toevallig naar binnen. Was wel cheap, volgens mij eentje uit de zomercollectie.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #415 Gepost op: 06 december 2007 - 17:22:54
Citaat van: "f430"

Maat ?

Een S hing er laatst. Liep toevallig naar binnen. Was wel cheap, volgens mij eentje uit de zomercollectie.

Hmm misschien weer eens kijken. Die vintage 55 shirtjes voor 30 euro vind ik ook altijd wel prima.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #416 Gepost op: 27 maart 2008 - 23:21:05
iemand nog laatst geweest?

ik heb er laatst nog een aantal mooie dassen gekocht. Ze hadden overigens weinig overhemden, behalve dat nieuwe huismerk paolo arbachi.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Michael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #417 Gepost op: 27 maart 2008 - 23:38:50
Citaat van: "Patrick Bateman"

ik heb er laatst nog een aantal mooie dassen gekocht. Ze hadden overigens weinig overhemden, behalve dat nieuwe huismerk paolo arbachi.

Dat Paolo Arbachi is een nietbestaand merk. Word onder Private label gemaakt voor OJ. Kan je vertellen dat zelfs in de Dump een mooie marge wordt gedraait met P.A.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #418 Gepost op: 28 maart 2008 - 17:34:28
Citaat van: "Michael"
Citaat van: "Patrick Bateman"

Dat Paolo Arbachi is een nietbestaand merk. Word onder Private label gemaakt voor OJ. Kan je vertellen dat zelfs in de Dump een mooie marge wordt gedraait met P.A.

ben er ook niet van onder de indruk  :D
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #419 Gepost op: 02 mei 2008 - 15:19:17
liep vanochtend even langs -- was weer extra sale. Stervensdruk. niets leuks gezien helaas...