Auteur Topic: [Schoenen] Russo Italia  (31593 keer gelezen)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Russo Italia gaat schoenen verkopen
Reactie #90 Gepost op: 11 november 2007 - 17:10:40
Het patina (of datgene wat er voor door gaat) is deels mijn eigen creatie, die is niet standaard dus. :wink:

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #91 Gepost op: 11 november 2007 - 17:37:11
Citaat van: "Daedalus"
Het patina (of datgene wat er voor door gaat) is deels mijn eigen creatie, die is niet standaard dus. :wink:

Heb je dat aan de hand van die tutorial op SF gedaan ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #92 Gepost op: 11 november 2007 - 17:41:28

De patina is je goed gelukt, Daedalus!  =D>
Nu ik zie dat ze blake rapid gestikt zijn vraag ik me af waarom de zoolrand zo breed is  :roll: het bovenleer ziet er op de foto best goed uit.

Tinus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #93 Gepost op: 11 november 2007 - 17:54:30
ik vind de schoen aan de voorkant ook erg vierkant ogen. niet zo mijn ding. en snap ook inderdaad niet waarom er zo'n rand langs zit als het een blake is? versiering???
You should wear your clothes; never allow your clothes to wear you” Hertog van Bedford

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #94 Gepost op: 12 november 2007 - 00:22:01
Volgens mij versiering, is niet echt functioneel. Ik zou de schoenen aan de voet moeten zien om te zeggen of ik ze mooi vindt of niet. Zo op het eerst gezicht lijken ze wat plomp.

omega007

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #95 Gepost op: 12 november 2007 - 13:09:33
Ik vind ze zeker niet lelijk! maar de schoen doet me gewoon niks klinkt misschien gek maar ze moeten er voor mij echt uitspringen.

Maarja als smaken niet zouden verschillen zouden we een saaie wereld hebben!

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #96 Gepost op: 12 november 2007 - 13:36:28
Citaat van: "Timothy"

Heb je dat aan de hand van die tutorial op SF gedaan ?

Beetje, heb voorzichtig met thinner bepaalde delen (neus etc) gestript en donker ingekleurd met bruine poets.

PS. Laatste deel van Rider's superpost staat ook online.

Citaat van: "DaanL"
Volgens mij versiering, is niet echt functioneel. Ik zou de schoenen aan de voet moeten zien om te zeggen of ik ze mooi vindt of niet. Zo op het eerst gezicht lijken ze wat plomp.

Valt wel mee. Maar desalniettemin ik zit er over te denken de randen aan te pakken met een vijl. Dan vraag je, je natuurlijk af: waarom koop je de schoen dan? Tja..... (kleine, hele kleine prijs....)