Mooie schoenen, goede prijs ook. Alleen Groningen is toch wat ver voor alleen een paar schoenen.
Citaat van: "Cornerman"Mooie schoenen, goede prijs ook. Alleen Groningen is toch wat ver voor alleen een paar schoenen.Precies en er moet net wat voor je bij zijn.Wellicht te doen op een dag dat je niets te doen heb.
....plus het feit dat je een hele dag kwijt bent. Er zit maar 1 oplossing op: RI moet een filiaal in Amsterdam openen!
Tja, je moet het maar willen in Amsterdam. Verschrikkelijke kosten, is er uberhaupt betrouwbaar, goed personeel te vinden. Ik zou het niet snel doen.
Citaat van: "ruby tuesday"Tja, je moet het maar willen in Amsterdam. Verschrikkelijke kosten, is er uberhaupt betrouwbaar, goed personeel te vinden. Ik zou het niet snel doen.Ja, alle Amsterdammers zijn zo onbetrouwbaar als wat inderdaad Huur van het pand is idd wel een issue, 't is niet echt bepaald goedkoop
Hahaha...die investeerder vinden met een pand is vast niet zo'n punt...maar de prijzen betalen die investeerder wenst (of onder druk afdwingt ) om het rendement op z'n aankoop te maximaliseren, da's een ander verhaal. Het kan best, maar het moet ook terugverdiend worden. En dan moeten prijzen wellicht hoger worden.
Ik heb ze al een tijdje maar ik was even vergeten foto's te posten Zijn Blakes maar liepen al snel verrassend lekker voor Blakes. Bij de hak zit er een kussentje dat naar mijn idee iets dikker is dan dat van Santoni's. Ik vind deze lekkerder lopen en deze waren €199,- (standaardprijs).