Volgens mij zijn dat gewoon echte shirts hoor. Denk dat je gewoon te hoge verwachtingen had. Anna heeft geloof ik 3 lijnen waaronder ook een machinaal gemaakte. Maar voor specifieke info daarover moet je eigenlijk t4phage eens vragen.
Overigens denk ik niet dat je 'opgelicht' bent met 'nep' shirts. Kijk maar eens op virtualclotheshorse.com en shop the finest.
Het blijft dan wel raar dat er ook een Finamore bij zit van een betere lijn, dezelfde prijs, op de fotos nauwelijks te onderscheiden.
Maar geen hanepoot, ingenaaide of geen baleinen,... ik vind het wel echt ondermaats.
Wat ingenaaide baleinen betreft geef ik je gelijk; da's een kenmerk van kwalitatief mindere shirts.
Citaat van: "Velponi"Wat ingenaaide baleinen betreft geef ik je gelijk; da's een kenmerk van kwalitatief mindere shirts.Of van luie klanten. Er zijn best veel mensen die helemaal geen zin hebben hun baleinen steeds te verwijderen en ze dan in de was kwijt raken. Sommige winkels bestellen daarom ingenaaide baleinen. Of met maatwerk natuurlijk.
Ander nadeel kan ook zijn dat de balein breekt. *uit ervaring spreekt*
Hier de Matuozzo, zonder hanepoot, verdachte knopen, geen baleinen en slechts handwerk in de mouwaanzet. Ook deze foto is afkomstig van Ebay.
"FOUR BUTTONS" SHIRTThis shirt is inspired by the tailor-made shirts worn by Lapo Elkann. Is made in elasticized linen with a rounded collar. This four-button shirt is built to last. To create this valuable shirt we designated Finamore, a Neapolitan company that for generations has guaranteed the best quality and has displayed a passion for tailor-made shirts.
Ik las dat de shirts van o.a. Finamore wat aan de korte kant zijn. Is dit euvel al opgelost?