Dank voor alle reacties. Helaas heb ik geen digitale camera, dus geen plaatjes.
Ik heb het volgende besloten. Misschien zijn de hemden echt, misschien nep. Ik heb echter liever een goed nephemd, dan een slechte echte, waar het dus om gaat is dat de kwaliteit sowieso beneden het niveau is wat ik van deze merken had mogen verwachten (of bestaat er Finamore per C&A en Matuozzo per Zeeman?!?). Ik ga deze verkoper een uiterst correcte mail sturen waarin ik hem de mogelijkheid biedt om met een goede oplossing te komen. Dit houdt in terugname van de twee ondermaatse hemden, met vergoeding van de door mij gemaakte kosten, dan wel het sturen van twee hemden die wel aan mijn eisen voldoen. Is deze man hiertoe niet bereid, dan volgt een tweede mail, waarin ik hem zal dreigen met negatieve feedback op Ebay, en tevens een waarschuwingscampagne op zowel het Nederlandse als het Amerikaanse SF. Daarnaast zou ik kunnen proberen verhaal te halen bij Ebay. Dit laatste zal denk ik weinig uithalen, maar ik laat het hier niet bij zitten! Ik heb nu immers een RTW voor de prijs van een MTM, en daarnaast nog twee poetsdoeken....