Auteur Topic: Voorzichtig in goede kleding?  (21920 keer gelezen)

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorzichtig in goede kleding?
Gepost op: 09 januari 2006 – 23:05:11
Citaat van: "Merlino"
(ik ben bang dat er wat met dat duurdere gebeurt :oops: ).


Herkenbaar! Daarom heb ik ook een SuSu pak gekocht.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Huey

  • Gast
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #1 Gepost op: 09 januari 2006 – 23:07:00
Jongens, met alle respect. Maar dan laat je de kleding dicteren wat je doet. Klinkt lullig, maar misschien ben je dan nog niet helemaal klaar om die bedragen aan kleding uit te geven?

Het is maar kleding is wat ik wil zeggen, soms komen er vlekken op, mensen gaan op je schoenen staan. So what, kleding is om te dragen en niet om in de kast te laten hangen.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #2 Gepost op: 09 januari 2006 – 23:07:17
Zo erg zal het toch niet zijn...? Over het algemeen kan het best wat hebben, zou het persoonlijk niet aandoen als ik ga paintballen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #3 Gepost op: 09 januari 2006 – 23:13:34
Beetje sterke reactie vind ik eerlijk gezegd Huey. Je kunt ook bepaalde kleding bewaren voor wat specialere gelegenheden of gelegenheden waarbij je weet dat ze het iig overleven. Ik doe m'n Santoni's bijvoorbeeld niet naar de kroeg aan, dat vind ik een beetje mallotig. Doe je zo je best om ze mooi te poetsen en je koopt er dure spanners voor, ga je ze naar de kroeg aantrekken. Kun je er net zo goed Kiwi op smeren en veerspanners in doen!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Huey

  • Gast
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #4 Gepost op: 09 januari 2006 – 23:15:33
Citaat van: "Merlino"
Beetje sterke reactie vind ik eerlijk gezegd Huey. Je kunt ook bepaalde kleding bewaren voor wat specialere gelegenheden of gelegenheden waarbij je weet dat ze het iig overleven. Ik doe m'n Santoni's bijvoorbeeld niet naar de kroeg aan, dat vind ik een beetje mallotig. Doe je zo je best om ze mooi te poetsen en je koopt er dure spanners voor, ga je ze naar de kroeg aantrekken. Kun je er net zo goed Kiwi op smeren en veerspanners in doen!

Ik heb er geen problemen mee om santoni's aan te trekken in de kroeg. Gewoon oppoetsen en ze zijn weer prima hoor. Ik ben ook een keer beland op een brabants schuurfeest met incotex, finamore en santoni. Was niet mijn bedoeling, maar om me nou speciaal om te kleden... Als je dan de hele avond op staat te letten of er geen bier overheen gaat ben je niet goed bezig imho.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #5 Gepost op: 09 januari 2006 – 23:28:36
Dat is dan een verschil tussen ons. ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2006 – 08:17:07
Citaat van: "Huey"
Jongens, met alle respect. Maar dan laat je de kleding dicteren wat je doet. Klinkt lullig, maar misschien ben je dan nog niet helemaal klaar om die bedragen aan kleding uit te geven?

Het is maar kleding is wat ik wil zeggen, soms komen er vlekken op, mensen gaan op je schoenen staan. So what, kleding is om te dragen en niet om in de kast te laten hangen.

Mee eens...

Had dat vroeger ook toen ik in de duurdere categoriën ging zitten maar snel daarna maakte het me niets meer uit. Kleding is kleding.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2006 – 09:08:15
Citaat van: "Fastcruiser"
Mee eens...

Had dat vroeger ook toen ik in de duurdere categoriën ging zitten maar snel daarna maakte het me niets meer uit. Kleding is kleding.

ook mee eens 8)
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Immanuel

  • Gast
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2006 – 10:57:50
t jaar daarop wil je toch iets nieuws?

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2006 – 11:46:44
Idem
Sailing, an expensive way to travel for free"

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #10 Gepost op: 10 januari 2006 – 13:00:16
wil nog niet zeggen dat het gelijk versleten moet zijn als je iets nieuws wilt..

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #11 Gepost op: 10 januari 2006 – 13:09:59
precies. Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje het snobistische gemekker waar ik nu juist zo blij mee was dat het op SF niet werd gebezigd.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #12 Gepost op: 10 januari 2006 – 13:12:27
Citaat van: "Merlino"
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje het snobistische gemekker...

Hoezo?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #13 Gepost op: 10 januari 2006 – 13:14:21
Ik maak me er ook niet druk over. Je moet je lekker voelen en je ding kunnen doen in je kleding, daar is kleding voor. Ik kook bijv. gewoon in m'n goede kleren als ik thuis kom, ik ga me daar niet voor omkleden ofzo. Kleding moet mijn leven niet gaan bepalen/beperken (zoals Huey zegt).

Als er vlekken op komen; wassen/stomen. Als het kapot gaat, heel jammer, tijd voor iets nieuws.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #14 Gepost op: 10 januari 2006 – 13:17:44
Citaat van: "Nexus"
Kleding moet mijn leven niet gaan bepalen/beperken...

Heel goed weergegeven.

Kijk ik ga ook niet in m'n mooiste pak onder m'n motorkleding zitten, maar verder houd ik er niet echt rekening mee. Kleding moet leven, dat doet het niet als het in de kast blijft hangen.

Daarnaast hou ik sowieso van een wat nonchalantere look dus ik heb makkelijk praten :P

En was het niet zo dat je een nieuw pak juist een paar keer tegen de muur moest gooien voordat je het aantrok? ;)