Beetje sterke reactie vind ik eerlijk gezegd Huey. Je kunt ook bepaalde kleding bewaren voor wat specialere gelegenheden of gelegenheden waarbij je weet dat ze het iig overleven. Ik doe m'n Santoni's bijvoorbeeld niet naar de kroeg aan, dat vind ik een beetje mallotig. Doe je zo je best om ze mooi te poetsen en je koopt er dure spanners voor, ga je ze naar de kroeg aantrekken. Kun je er net zo goed Kiwi op smeren en veerspanners in doen!
Ik heb er geen problemen mee om santoni's aan te trekken in de kroeg. Gewoon oppoetsen en ze zijn weer prima hoor. Ik ben ook een keer beland op een brabants schuurfeest met incotex, finamore en santoni. Was niet mijn bedoeling, maar om me nou speciaal om te kleden... Als je dan de hele avond op staat te letten of er geen bier overheen gaat ben je niet goed bezig imho.
Huey, je geeft zelf al aan "was niet mijn bedoeling". Je houdt er normaal gesproken dus toch rekening mee
In de kroeg doe ik over het algemeen niet de meest "fancy" kleding aan, omdat ik weet dat op die plekken de vloer bezaaid kan liggen met glas. In een beetje fatsoenlijk club maakt het me niet uit, omdat ik weet dat mijn kleding daar niets te lijden zal hebben....
Tuurlijk, ik zeg ook vaak genoeg dat ik vind dat je je naar de gelegenheid moet kleden. Als ik naar een Rolling Stones concert ga haal ik mijn Rolling Stones t-shirtje weer uit de kast

Die avond ben ik met wat vriendinnen uit eten gegaan en daarna naar dat feest. Dan interesseert het me echt niet dat ik Santonis aan heb hoor, anders had ik me thuis om moeten kleden en Tod's aan moeten trekken
Maar je hebt gelijk, er is bier overheen gegaan, ik heb er mee in de regen gestaan, ze zaten onder de modder en moest door glasscherven lopen. Spanners erin, saphir zeep, daarna poetsen en ze zijn weer prima. Het is niet zo moeilijk