Auteur Topic: Voorzichtig in goede kleding?  (21906 keer gelezen)

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #30 Gepost op: 12 januari 2006 – 01:12:26
Citaat van: "Napoleon"
Als ik mijn (enige) Borrelli uit de kast pak dat heb ik wel zoiets van...hmm geen rare dingen doen vandaag. Tegen de tijd dat ik er 10 heb wordt het uiteraard een ander verhaal..


idd.

Laat ik het zo stellen, heb ik iets nieuws, dan ben ik er extreem zuinig op, dit verwaterd met de tijd, of ik koop er nog een (schoenen, hemd, pak, whatever) en dan mag die eerste al wat meer gaan leven.

(Mijn NB's hebben de eerste weken ook op veren mogen lopen..... Moet je mijn zolen nu zien  :wink: )

Huey

  • Gast
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #31 Gepost op: 12 januari 2006 – 01:20:15
Eerste wat ik doe met nieuwe schoenen is even een grindpad opzoeken. Scheelt me 100x op mijn bek gaan, waardoor ik dus mijn broek enzo bescherm  :lol:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #32 Gepost op: 12 januari 2006 – 13:55:59
Citaat van: "Huey"
Eerste wat ik doe met nieuwe schoenen is even een grindpad opzoeken. Scheelt me 100x op mijn bek gaan, waardoor ik dus mijn broek enzo bescherm  :lol:


Ow, haha dat was ik ook vergeten.. daarom heb ik nu een bult op mn hoofd  :(

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #33 Gepost op: 12 januari 2006 – 16:58:13
Een beetje held beweegt zich al driftend voort op gladde ondergronden 8)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #34 Gepost op: 12 januari 2006 – 17:08:20
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Merlino"
Beetje sterke reactie vind ik eerlijk gezegd Huey. Je kunt ook bepaalde kleding bewaren voor wat specialere gelegenheden of gelegenheden waarbij je weet dat ze het iig overleven. Ik doe m'n Santoni's bijvoorbeeld niet naar de kroeg aan, dat vind ik een beetje mallotig. Doe je zo je best om ze mooi te poetsen en je koopt er dure spanners voor, ga je ze naar de kroeg aantrekken. Kun je er net zo goed Kiwi op smeren en veerspanners in doen!

Ik heb er geen problemen mee om santoni's aan te trekken in de kroeg. Gewoon oppoetsen en ze zijn weer prima hoor. Ik ben ook een keer beland op een brabants schuurfeest met incotex, finamore en santoni. Was niet mijn bedoeling, maar om me nou speciaal om te kleden... Als je dan de hele avond op staat te letten of er geen bier overheen gaat ben je niet goed bezig imho.


Huey, je geeft zelf al aan "was niet mijn bedoeling". Je houdt er normaal gesproken dus toch rekening mee  :lol:  :lol:
In de kroeg doe ik over het algemeen niet de meest "fancy" kleding aan, omdat ik weet dat op die plekken de vloer bezaaid kan liggen met glas. In een beetje fatsoenlijk club maakt het me niet uit, omdat ik weet dat mijn kleding daar niets te lijden zal hebben....
ww.dezinvanluxe.nl

Huey

  • Gast
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #35 Gepost op: 12 januari 2006 – 17:12:19
Citaat van: "Hein"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Merlino"
Beetje sterke reactie vind ik eerlijk gezegd Huey. Je kunt ook bepaalde kleding bewaren voor wat specialere gelegenheden of gelegenheden waarbij je weet dat ze het iig overleven. Ik doe m'n Santoni's bijvoorbeeld niet naar de kroeg aan, dat vind ik een beetje mallotig. Doe je zo je best om ze mooi te poetsen en je koopt er dure spanners voor, ga je ze naar de kroeg aantrekken. Kun je er net zo goed Kiwi op smeren en veerspanners in doen!

Ik heb er geen problemen mee om santoni's aan te trekken in de kroeg. Gewoon oppoetsen en ze zijn weer prima hoor. Ik ben ook een keer beland op een brabants schuurfeest met incotex, finamore en santoni. Was niet mijn bedoeling, maar om me nou speciaal om te kleden... Als je dan de hele avond op staat te letten of er geen bier overheen gaat ben je niet goed bezig imho.


Huey, je geeft zelf al aan "was niet mijn bedoeling". Je houdt er normaal gesproken dus toch rekening mee  :lol:  :lol:
In de kroeg doe ik over het algemeen niet de meest "fancy" kleding aan, omdat ik weet dat op die plekken de vloer bezaaid kan liggen met glas. In een beetje fatsoenlijk club maakt het me niet uit, omdat ik weet dat mijn kleding daar niets te lijden zal hebben....


Tuurlijk, ik zeg ook vaak genoeg dat ik vind dat je je naar de gelegenheid moet kleden. Als ik naar een Rolling Stones concert ga haal ik mijn Rolling Stones t-shirtje weer uit de kast :P Die avond ben ik met wat vriendinnen uit eten gegaan en daarna naar dat feest. Dan interesseert het me echt niet dat ik Santonis aan heb hoor, anders had ik me thuis om moeten kleden en Tod's aan moeten trekken  :lol:

Maar je hebt gelijk, er is bier overheen gegaan, ik heb er mee in de regen gestaan, ze zaten onder de modder en moest door glasscherven lopen. Spanners erin, saphir zeep, daarna poetsen en ze zijn weer prima. Het is niet zo moeilijk ;)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #36 Gepost op: 12 januari 2006 – 18:24:02
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Napoleon"
Als ik mijn (enige) Borrelli uit de kast pak dat heb ik wel zoiets van...hmm geen rare dingen doen vandaag. Tegen de tijd dat ik er 10 heb wordt het uiteraard een ander verhaal..
Is begrijpelijk Napoleon als ik naar mezelf kijk hoef ik niet meer erbij na te denken.Heb dan ook meerdere hemden dus is het voor mij elke dag gewoon een andere Borrelli aan.


Niet zo de forumpimp uithangen gusto :D
Ik kan het best bergijpen dat mensen hier op het forum voorzichtig zijn op hun kleding.Zeker als je student ben en een bepaald inkomen kan besteden aan kleding.We weten allen dat de hemden aan de prijs zijn en als je er dan maar een of twee van heb is het best begrijpelijk dat je er voorzichtig mee omgaat.Gaat men eenmaal werken dan komen of zijn er meerdere hemden in de kast.Als men dan eenmaal de garderobe compleet is uit meerdere stukken dan denk je er niet meer aan om (erg) voorzichtig te zijn.Eenmaal zo dan ben je ook een Forum PimP :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #37 Gepost op: 12 januari 2006 – 18:44:07
Drop it like it's hot.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #38 Gepost op: 12 januari 2006 – 18:45:31
Citaat van: "Merlino"
Drop it like it's hot.
Hoort in muziek topic :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #39 Gepost op: 12 januari 2006 – 18:49:05
Hehe :)

Ontopic: jullie zullen wel trots op me zijn, mijn santoni's hebben gisteren ook kroeg van binnen gezien  :shock:
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #40 Gepost op: 12 januari 2006 – 18:49:54
En zijn ze er nog heelhuids uitgekomen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #41 Gepost op: 12 januari 2006 – 18:53:41
Ja hoor, prima :) Het was ook meer een biertje drinken praatje maken kroeg dan een hossen en polonaise-tent.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #42 Gepost op: 12 januari 2006 – 20:35:39
Citaat van: "Merlino"
Ja hoor, prima :) Het was ook meer een biertje drinken praatje maken kroeg dan een hossen en polonaise-tent.


Dat is uberhaupt iets om te mijden... [-X
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #43 Gepost op: 12 januari 2006 – 20:39:01
Nou, moet je 'ns in Groningen uit proberen te gaan :lol:
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Voorzichtig in goede kleding?
Reactie #44 Gepost op: 12 januari 2006 – 21:05:21
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Napoleon"
Als ik mijn (enige) Borrelli uit de kast pak dat heb ik wel zoiets van...hmm geen rare dingen doen vandaag. Tegen de tijd dat ik er 10 heb wordt het uiteraard een ander verhaal..
Is begrijpelijk Napoleon als ik naar mezelf kijk hoef ik niet meer erbij na te denken.Heb dan ook meerdere hemden dus is het voor mij elke dag gewoon een andere Borrelli aan.


Niet zo de forumpimp uithangen gusto :D
Ik kan het best bergijpen dat mensen hier op het forum voorzichtig zijn op hun kleding.Zeker als je student ben en een bepaald inkomen kan besteden aan kleding.We weten allen dat de hemden aan de prijs zijn en als je er dan maar een of twee van heb is het best begrijpelijk dat je er voorzichtig mee omgaat.Gaat men eenmaal werken dan komen of zijn er meerdere hemden in de kast.Als men dan eenmaal de garderobe compleet is uit meerdere stukken dan denk je er niet meer aan om (erg) voorzichtig te zijn.Eenmaal zo dan ben je ook een Forum PimP :lol:


Misschien moet je fotos van je bitches plaatsen in het topic show je nieuwe aanwinsten :P