Hallo,
Als door een wonder ben ik erin geslaagd een propedeuse te halen. In één jaar zelfs. Nu hoort daarbij uiteraard een propedeuseuitreiking; en ik wil daar graag in pak verschijnen. Dat is de directe aanleiding dat ik me hier geregistreerd heb. Daarnaast heb ik wel een gezonde interesse in kleding, maar ik durf mezelf geen sartorialist te noemen. Ik geloof ook niet dat ik het ooit zal worden.
Anyway, ik zoek dus een pak. Ik weet dat ik qua maat op ongeveer 94 zit, jasjes kunnen nog net 90 zijn. Ik woon in Delft, misschien dat dat kan helpen. Mijn budget is ongeveer 400 euro (exl overhemd, dasje en schoenen), dus ik moet sowieso voor confectie gaan. Ik heb niet zo´n groot eisenprogramma, maar ik zou graag niet er uit zien als een CDA-klerk. Het mag wel wat vlot zijn. Tegen de tijd dat ik belangrijke sollicitaties heb koop ik wel een zakenpak. Verder heeft drie-delig een hele grote voorkeur. Heeft iemand een tip waar ik wellicht zou kunnen gaa zoeken? Ik kijk wel ééns wat rond op internet, maar het lijkt alsof alleen suit supply z'n prijzen durft te vermelden.
Alvast reuze bedankt voor het meedenken!