Bedankt voor jullie reacties! Alle producten zijn inmiddels binnen maar kunnen nog geruild worden. Mijn stageperiode begint volgende week dinsdag. Wat betreft het pak: Ik ben eigenlijk niet van plan om deze te ruilen.. Hoewel ik het wel jammer vind dat niet iedereen het eens is met de "pinstripe". Smaken verschillen natuurlijk. De mogelijkheden qua pakken waarvan het jasje in een andere maat te bestellen is als de broek zijn echt enorm beperkt voor zover ik weet... Ik ben toch bij heel wat zaken geweest.
Balen van de schoenen! Ik heb me niet goed genoeg ingelezen over wat nu precies oxfords zijn. Ik heb de twee schoenen wel (snel) vergeleken (mijn keuze en de link hierboven gegeven), maar zag geen verschillen die voor mij de 40 euro extra waard waren.. Voor mijn gevoel leken de schoenen bijna hetzelfde. Niet dus!
Wat zijn jullie redenen om eerder voor Oxfords te gaan? Ik vind beide modellen vrij netjes en "clean".
Edit: Mocht deze schoen echt een minder goed keuze zijn ruil ik deze om voor de Oxfords in de link die NOBD gaf.