Auteur Topic: City House Rotterdam  (27323 keer gelezen)

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Gepost op: 06 november 2005 – 00:45:00
Ben hier vandaag even gaan kijken met een vriend. Van alle winkels waar ik ben geweest, ben ik nog nooit zo ongeloofelijk overdreven de winkel weer uitgekeken. Toen we buiten stonden barsten we spontaan in lachen uit. We zagen er allebei netjes uit (in de winkel ontdekten we dat we grotendeels merken droegen die daar hingen), maar bij binnenkomst werden we al met een vies gezicht aangekeken (het kwam vast door de enorme Xenos-doos die ik vast had). Enfin. Na even beneden gesnuffeld te hebben bij de hemden (weinig bijzonders) wilden we naar boven lopen. Een wat oudere heer besloot dat we daar toch weinig te zoeken hadden en zei 'er hangen boven alleen maar kostuums hoor'. Ik bedankte vriendelijk (het was wel duidelijk, gezien het grote bord bij de trap) en liep door. Vervolgens liep deze man zwijgend achter ons aan. Eenmaal boven wees hij ons naar een rek met kostuums ('daar moeten jullie zijn') waar vooral pakken hingen waar ik geen bal aan vond. Toen we naar de andere kant wandelden (waar de betere merken hingen) ging hij met zijn armen over elkaar achter ons staan. Elke keer als we een pak wat beter wilden inspecteren, ging hij het na ons heel overdreven weer goed hangen (ook al hingen we het altijd netjes terug). Gedurende de hele periode zei deze man niks, en stond daar maar wat. Natuurlijk ben ik lekker door gaan snuffelen, al was het maar om hem te irriteren. Maar ik ga nooit meer naar die winkel terug.

Deze winkel verdient dus wel wat slechte reclame.

Vervolgens liepen we een skate winkel in, om een tas te vragen voor de Xenos doos, en de mensen van City House kunnen een voorbeeld nemen aan hoe we daar wel heel aardig behandeld werden (ook al waren we daar qua kleding wel degelijk 'vreemde eenden').
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #1 Gepost op: 06 november 2005 – 01:07:08
Is een beetje vreemde zaak ben er zelf nimmer binnen geweest.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #2 Gepost op: 06 november 2005 – 01:23:04
Kan echt nooit tegen zulke winkels. Eigenlijk zou je dan bij de concurentie het duurste van het duurste moeten kopen en dan weer even langs lopen.

Inderdaad verdient zo een winkel dan alleen maar slechte publiciteit.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #3 Gepost op: 06 november 2005 – 01:28:13
Hij schijnt wel goed te lopen hoorde ik laatst.Veel vaste klanten die voor de versace gaan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #4 Gepost op: 06 november 2005 – 10:30:33
Is dat die winkel op de de hoek daar bij de lijnbaan? Met altijd voornamelijk zwarte en witte kleding in de etalage? Nooit binnengelopen, komt een beetje over als een ultieme combi van veel geld en weinig smaak (typisch Rotterdam ;) )
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #5 Gepost op: 06 november 2005 – 10:33:37
Ja dat is die zak op de hoek echt rotterdams :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #6 Gepost op: 06 november 2005 – 10:37:09
Citaat van: "gusto napolitano"
Ja dat is die zak op de hoek echt rotterdams :lol:


Die gusto meteen weer zo onbeschoft :)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #7 Gepost op: 06 november 2005 – 10:39:25
Is toch zo.......echt een domme zaak :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Immanuel

  • Gast
City House Rotterdam
Reactie #8 Gepost op: 06 november 2005 – 10:39:34
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ja dat is die zak op de hoek echt rotterdams :lol:


Die gusto meteen weer zo onbeschoft :)


je ben rotterdammer of je bent t niet.. zit iedere dag wel even met een rotterdammer die achter t stuur zit aan de telefoon , tussendoor komen er de mooiste scheldkannonades uit naar medeweggebruikers die je je maar kan bedenken.. mooier dan haags..

Jason

  • Gast
City House Rotterdam
Reactie #9 Gepost op: 06 november 2005 – 11:00:24
zo zijn er nog wel een paar zaken... ceasar uomo op de karel doormaal straat (naast escada) en dan nog een winkel op de hoek van de lijnbaan-kruiskade volgens mij en nog een aan de karel doormanstraat. Wie daar koopt? ik vraag het me af.

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #10 Gepost op: 06 november 2005 – 11:46:08
Nou, ik vond het assortiment van City House nou niet indrukwekkend. Versace heb ik niet gezien, maar wellicht waren de bizarre jasjes daar wel van (roze, met allerlei vreemde kleuren en textures). De pakken die boven hingen waren grotendeels van Boss, en een aantal van Corneliani. Qua hemden was het vooral Gentiluomo en hier en daar ook wat van Corneliani.

Oger het iets beter voor elkaar, evenals Le Mans (ik meen dat dat het was). Daar werden we ook veel beter te woord gestaan toen we wat meer wilden weten over het wassen van 100% cashmere truien.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #11 Gepost op: 06 november 2005 – 12:34:17
En dat heb ik dus αltijd bij Oger Rotterdam. Ik liep daar weleens naar binnen om te kijken of ze iets specifieks hadden wat ze dan meestal ook niet hadden. Maar de manier waarop ik de winkel uitgekeken word is echt schrijnend. Ik ging daar sowieso pas heen als allerlaatste redmiddel op 't moment dat geen enkele andere winkel had wat ik wilde, maar nu heb ik 't helemaal afgezworen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #12 Gepost op: 06 november 2005 – 17:13:57
Ben vanmiddag nog langs city house gelopen toen ik van oger kwam.Ben er maar niet naar binnen gegaan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Immanuel

  • Gast
City House Rotterdam
Reactie #13 Gepost op: 06 november 2005 – 17:15:02
Citaat van: "gusto napolitano"
Ben vanmiddag nog langs city house gelopen toen ik van oger kwam.Ben er maar niet naar binnen gegaan.


mietje..

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #14 Gepost op: 06 november 2005 – 17:20:23
Heb daar eigenlijk niets te zoeken is mijn stijl niet zo op het zicht.
Support your local Mikey Fuoco chapter.