Auteur Topic: City House Rotterdam  (28419 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #60 Gepost op: 08 november 2005 - 16:25:50
tja, die heb je volgens mij in bijna alle winkels, of moet die eigenaar dan vragen bij binnenkomst wat iemand voor de kost doet.. waar denk je dat de PC van bestaat?

Huey

• Gast
City House Rotterdam
Reactie #61 Gepost op: 08 november 2005 - 16:27:34
Ik zou dat soort klanten niet willen missen hoor. Ze zijn goed voor hun geld en geven het makkelijk uit (easy come, easy go).

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #62 Gepost op: 08 november 2005 - 16:33:42
idd, is snel geld aan te verdienen, je bent gek als je die niet wilt in je winkel..

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #63 Gepost op: 08 november 2005 - 21:10:26
Noem me rigide en te principieel, maar ik zou geen geld hoeven van mensen die het verdienen met zaken die ik kwalijk vind. Daar kom je in de praktijk natuurlijk wel niet achter, maar ok. Ik zou ook geen websites bouwen voor louche bedrijven. Hoeveel ze ook betalen.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #64 Gepost op: 08 november 2005 - 21:39:09
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben :)
Sailing, an expensive way to travel for free"

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #65 Gepost op: 08 november 2005 - 21:57:26
je kan moeilijk vragen, hey! hoe kom je aan al dat geld?? slaat toch nergens op?????????

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #66 Gepost op: 08 november 2005 - 21:58:36
als 't er niet al te veel bovenop ligt zou ik  best voor die mensen kunnen werken, maar als het een publiek geheim is dat ze in de coke zitten wil ik me naam er op geen manier mee verbinden.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #67 Gepost op: 08 november 2005 - 22:01:04
voor willen werken is wel wat anders dan als ondernemer er geld aan verdienen..

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #68 Gepost op: 08 november 2005 - 22:02:10
Ach, dat het drugsgeld uit het illegale circuit komt is een probleem van de overheden, niet van de winkeliers   :D
This, madame, is Versailles.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #69 Gepost op: 08 november 2005 - 23:20:53
Citaat van: "Daan"
als 't er niet al te veel bovenop ligt zou ik  best voor die mensen kunnen werken, maar als het een publiek geheim is dat ze in de coke zitten wil ik me naam er op geen manier mee verbinden.

Ik zou ook geen partner van ze worden ofzo :lol:

Maar als ze in jouw winkel even een paar duizendjes kapot komen slaan. Zou jij dat dan weigeren?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #70 Gepost op: 09 november 2005 - 00:26:40
Ik verkoop niet alles aan iedereen, maar hangt inderdaad niet vanaf wat diegene precies doet.

Wat diegene wil is wel van belang natuurlijk -> heb wel eens iemand gehad die echt iets bizars in initialen - in de trend van niet grappig meer - op zijn hemd wilde hebben, maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt.

Maar zou niet weten in welk topic dit staat dus laten we maar weer ontopic gaan in deze verhaallijn.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #71 Gepost op: 09 november 2005 - 11:20:42
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Daan"

Ik zou ook geen partner van ze worden ofzo :lol:

Maar als ze in jouw winkel even een paar duizendjes kapot komen slaan. Zou jij dat dan weigeren?

detailhandel zou ik er niet zo veel moeite mee hebben, dat is pay&go. Maar dienstverlening e.d zou ik wel weigeren als bv wijlen hingstra aan je deur staat.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #72 Gepost op: 09 november 2005 - 11:50:03
dat is idd een ander verhaal, dan raak je er om een verkeerde manier bij betrokken.. we hadden het in dit stukkie ook over de detailhandel..

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #73 Gepost op: 09 november 2005 - 12:40:02
dan ben ik een echte hoer, alles voor geld  8)

sprezzaturo

• Bekijk profiel
    • http://www.graphicviolence.nl
City House Rotterdam
Reactie #74 Gepost op: 19 september 2007 - 18:05:22
Na één bezoek heb ik besloten nooit meer bij City House naar binnen te treden, om het volgende:

Circa één jaar geleden ben ik casual naar binnen gelopen, in spijkerbroek/sneakers (we waren die week een prototype aan het bouwen), maar wel met Oger tas, waar ik net een maatoverhemd had opgehaald. Niet erg netjes dus, maar ook niet als een straatartiest.

Gezien mijn leeftijd en outfit vond een verkoper, een erg geïrriteerd overkomende heer van een jaar of 50, mij niet overkomen als een klant die werkelijk een aankoop zou doen. Toen ik hem ook nog vroeg om een donker Armani-pak te passen, keek hij me met enige ridicule aan.

Ik had hem kunnen vertellen dat ik al 2 Armani pakken bezat, maar vond het eigenlijk niet nodig om dit bij hem te declareren, het gaat de man tenslotte niets aan. Nadat ik vroeg om een pasoverhemd, was zijn reactie (letterlijk): “Waarom wil JE hem nou passen als je het pak toch niet gaat kopen?”. Voordat ik kon reageren vervolgde mijnheer: “Ik ken JOUW soort mensen wel, u vindt het gewoon leuk een duur pak te passen. Begrijp je wat ik bedoel?”

Op dit moment stond ik mentaal op een kruispunt, maar ik besloot niet een discussie aan te gaan met de extreem onvriendelijke verkoper en antwoordde met: “Ja, ik begrijp u wel.” Linea recta richting de uitgang. Nog geen half uur later had ik hetzelfde pak bij Le Mans gekocht, waar ik door een erg vriendelijke jongeman van ongeveer mijn leeftijd en zijn oudere collega erg goed ben geholpen.

Nadat ik, twee weken later, het pak had opgehaald ben ik wel even langs City House gegaan en vroeg ik naar de manager. Toen ik hem het verhaal van zijn onvriendelijke verkoper, die er overigens bij was en me constant in de rede viel, had had verteld, reageerde hij: “Dit kan ik me eigenijk niet voorstellen”. Op dit moment besloot ik dat deze onderneming gewoonweg niet mijn tijd en aandacht waard was.

Enkele weken later vertelde ik deze anekdote aan Stephen van den Dungen, de manager van Oger Rotterdam, die me met een lichte glimlach vertelde dat ik niet de enige was. “We krijgen inderdaad veel klanten van hun”, was zijn gevatte reactie.
Scito hoc super omnia: Tempus neminem non manet."