Auteur Topic: City House Rotterdam  (28415 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #75 Gepost op: 19 september 2007 - 18:09:06
Beetje vreemde winkel loop er voorbij als ik richting oger ga.Is ook niet mijn soort type winkel om binnen te gaan.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #76 Gepost op: 19 september 2007 - 18:49:57
beetje vreemd...

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

zeg maar gerust dat die gasten niet wijs zijn, vooral die ene tegenover de bios

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #77 Gepost op: 19 september 2007 - 21:44:48
Vrij bijzonder verhaal dit :? . Waar ontleend zo'n winkel in hemelsnaam z'n bestaansrecht aan? Wat een idioten zeg.

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #78 Gepost op: 19 september 2007 - 22:08:58
Als Rotterdammer moest ik toch even nadenken over welke winkel het ging, meestal loop ik er zo voorbij.

Inderdaad, wat een idioterie. Ik vraag mij dan eigenlijk oprecht af welk "type" klant daar dan wel welkom is. Als een verkoper mij zo zou bejegenen, zou ik toch wel even flink pissig worden en op een subtiele manier duidelijk maken dat ik daar niet van gediend ben. En vervolgens inderdaad linea recta naar de uitgang lopen. Voor de eerste en meteen de laatste keer.

Persoonlijk vind ik de klantenbejegening in de andere zaken (Society-1x geweest- en Oger) alhier ook niet zo geweldig. Zelfs niet in de lokale Suit Supply :? Zo heb je verkopers die denken dat je één of andere idioot bent, (suit supply) verkopers die je negeren, (Oger) en verkopers van wie het dubieus is of ze überhaupt wel iets weten over herenkleding. (society)

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #79 Gepost op: 19 september 2007 - 23:23:21
Als je ergens NIET genegeerd word is het oger wel lijkt me?
Ben er overigens een maandje terug nog geweest en enkele boxershorts gekocht, en ben toen opzich prima geholpen.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #80 Gepost op: 19 september 2007 - 23:43:04
Ik ben er één keer geweest hier in Rdam, en had de hulp nodig van een verkoper. Er liepen verkopers langs mij de trap op en af, als zijnde "druk" bezig. (er waren overigens maar 2 klanten buiten mij om in de zaak, waarvan er 1 al aan het afrekenen was)

Na 10 min wachten werd ik alsnog geholpen, maar ik had er eigenlijk beter voor kunnen bedanken, achteraf gezien. Al die medewerkers, maar niemand die tijd heeft om een klant met een vraag te helpen? Maar goed, dit is meer iets voor het Oger topic. Ik hou het hier dan ook bij.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #81 Gepost op: 19 september 2007 - 23:43:10
Ik sta anders wel op goede voet met die mannen van Oger in Rotterdam.

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #82 Gepost op: 20 september 2007 - 00:13:31
Ja, ok. Het was alleen geen fijne ervaring om zo lang te moeten wachten. Misschien zijn het inderdaad prima lui. Alleen had ik die betreffende dag dat ik er was, gehoopt iets vlotter geholpen te worden. Zeker gezien het feit dat het niet eens druk was.

sprezzaturo

• Bekijk profiel
    • http://www.graphicviolence.nl
City House Rotterdam
Reactie #83 Gepost op: 20 september 2007 - 14:53:27
Citaat van: "Bontius"
Zeker gezien het feit dat het niet eens druk was.

Precies. Wanneer je op een zaterdagmiddag binnenloopt is het ook aannemelijk dat er erg veel andere klanten zijn en je daarom ook wat minder snel wordt geholpen. Anders is het in het geval van een rustige, doordeweekse dag, dan zou je als luxe-retailer toch altijd genoeg werknemers moeten hebben om klanten direct te helpen?
Scito hoc super omnia: Tempus neminem non manet."

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #84 Gepost op: 20 september 2007 - 18:17:27
Citaat van: "ruby tuesday"
beetje vreemd...

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:  Ik heb altijd het idee dat daar allemaal Lee Towers figuren kopen aangezien ik niet op hem lijkt kom ik er maar niet.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #85 Gepost op: 20 september 2007 - 18:43:09
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "ruby tuesday"
beetje vreemd...

:lol:  Ik heb altijd het idee dat daar allemaal Lee Towers figuren kopen aangezien ik niet op hem lijkt kom ik er maar niet.

Ik was vandaag even langs gelopen.. kan je wel vertellen wat voor figuren daar komen  :wink:  :lol:  al zag ik Lee Towers niet  :mrgreen:
Quotidie potest esse ultimo die

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #86 Gepost op: 20 september 2007 - 18:57:46
Citaat
Ik was vandaag even langs gelopen.. kan je wel vertellen wat voor figuren daar komen

:D  :D  :D

Ik was zo nieuwsgierig dat óók ik er vandaag eens langsgelopen ben. De klanten van de winkel weken toch wel af van het 'type' waar ik eerst aan dacht. En het zijn inderdaad verre van Lee Towers'sen...

sprezzaturo

• Bekijk profiel
    • http://www.graphicviolence.nl
City House Rotterdam
Reactie #87 Gepost op: 20 september 2007 - 23:37:14
Die twee keer dat ik daar binnen was heb ik geen klant gezien, maar ik zou zeggen dat Lee juist eerder naar Oger gaat.

Het wil ook niet zeggen dat omdat ze iemand in spijkerbroek bot behandelen ze een matig aanbod hebben en als je dan wél in pak komt zijn ze mogelijk wel vriendelijk, dus voor bepaalde heren kan het een prettige winkel zijn. Ze besseffen echter niet dat ze toch echt zichzelf in de voet schieten door in hun ogen 'onwaardige' klanten bot te behandelen.
Scito hoc super omnia: Tempus neminem non manet."

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #88 Gepost op: 21 september 2007 - 02:42:47
Citaat van: "sprezzaturo"
Die twee keer dat ik daar binnen was heb ik geen klant gezien, maar ik zou zeggen dat Lee juist eerder naar Oger gaat.

Het wil ook niet zeggen dat omdat ze iemand in spijkerbroek bot behandelen ze een matig aanbod hebben en als je dan wél in pak komt zijn ze mogelijk wel vriendelijk, dus voor bepaalde heren kan het een prettige winkel zijn. Ze besseffen echter niet dat ze toch echt zichzelf in de voet schieten door in hun ogen 'onwaardige' klanten bot te behandelen.

Volgens mij ben ik ook wel eens bij deze zaak binnen gelopen, je wordt best wel weggekeken inderdaad..

Verschilt heel erg per zaak en per stad hoe je er behandeld wordt. Oger Amsterdam wordt je meteen door een overdreven aardige verkoper (haast irritant) aangesproken terwijl in Den Haag het gewoon een vriendelijke goedendag was en ze je verder rustig rond laten kijken..

Suitsupply is ook heel verschillend qua verkopers, maar ik krijg soms het idee dat 50% van bijna niks afweet en er een aantal mensen zijn die wel enigzins weten waar ze het over hebben.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
City House Rotterdam
Reactie #89 Gepost op: 22 september 2007 - 13:09:22
Oger Den Haag en Rotterdam zijn idd veel relaxter om even rond te kijken, je word gewoon vriendelijk begroet en ze laten je lekker je gang gaan en je kan altijd terecht voor vragen.

In Amsterdam hangt er gelijk een verkoper aan je voeten en als je van deel naar deel loopt moet je uit kijken dat je er niet nog 2 aan je benen hebt.... heel erg irritant..... want in die winkel is de communicatie tussen het personeel gewoon onmogelijk door de inrichting van de winkel...

Anyway City House ben ik een paar x voorbij gelopen zonder het op te merken, maar ik zal de volgende x in Rdam eens beter opletten ;) Ik vind het echt belachelijk als je zo door verkopers word behandeld, maar ik zou ook zeker die kerel op zn plaats zetten...