Ja ik herinner me dat verhaal ja maar hij heeft mn wreven bekeken en zei dat ze zeker niet te hoog zijn. Ik kan toch op zijn vakkundigheid rekenen denk ik dan. Stel dat ze niet zouden passen, dan moet ik ze toch niet nemen. En wat denk je van het gaatjesmaken verhaal is dat de normale gang van zaken. Ik heb noch nooit monks gehad dus weet niet beter. Ik dacht wel dat er maar één gaatje standaard op de monk zat dus de kans dat er een bij moet lijkt me groot. De kleur zou ik bergeronette nemen die is echt mooi vind ik. Nuja als ik te hard twijfel de jouvet te nemen dan is de arca ook een optie. Het model bob een enkellaars is ook erg mooi overigens. Het zijn wel de meest frivole en verfijnde leesten die ik ooit heb gezien. Ik wou ook even naar de Edward Greens kijken maar vond deze toch wat ouderwetser aandoen. Mss is dit niet het juiste woord maar dat zijn schoenen die ik me aanschaf als ik de 30 wat voorbij ben. Corthay is volgens mij wat jonger en frisser.
Dat hij zei dat ik geen hoge wreven had, heb ik extra onthouden door jou verhaal. Hij zei dit toen ik vroeg of het geen probleem zou zijn de jouvet niet te passen en dezelfde maat van de arca te bestellen. En dat van dat gaatje bijmaken is dat logisch? Trouwens zou je de jouvet met of zonder medaillon nemen. Zelf vond hij dit minder mooi en ik vind dat het beide kan.
Vriendelijk verzoek aan de plaatjesposters om de grootste foto's minder breed (maximaal 800 pixels) te maken om horizontaal scrollen te voorkomen. Dank u.
Deze kleur is degene ik geweldig mooi vind.
Dat mag dus niet hè, pr0n op SF! Werkelijk prach-tig! Wat ben je nou ongeveer kwijt voor RTW Arca's? Hollandse vraag . Mag ook per PM
Werkelijk prach-tig!
PS. Ik krijg een 404'tje als ik je thumbnails wil openen klav.