Ben vandaag bij S&S gewest om eindelijk de Corthays wat van dichter bij te bekijken en te passen. Zelf was ik vooral geinteresseerd in de jouvet. Nu hadden ze mn maat niet in de jouvet (moet een 11,5 hebben). Dan heb ik deze maat wel in de arca gepast. Weliswaar de zwarte de rest van de kleuren enkel op bestelling (ongeveer twee maanden). Nu deze paste me maar vanwege de smalle leest moest ik toch enige kracht uitoefenen om mn voet erin te krijgen. Eenmaal erin voelde he precies of heel mn voet omsloten was met de schoen. Het welbekende condoomstrakke gevoel. Ik heb ook een 12 gepast maar die voelde te groot maar voor het aantrekken was de zelfde weerstand voelbaar. Nu is mijn vraag of ik de jouvet kan bestellen in die 11,5 zonder het risico te lopen dat hij niet gaat passen. Volgens mij en S&S zou de arca en de jouvet identiek zitten het enigste wat misschien moet aangepast worden (maar dat geld voor vele mensen) is het gaatje van de gesp. Dit zou afhankelijk zijn van de wreefhoogte en breedte. Iemand hier ervaring mee? S&S zou dit gaatje dan maken als de desbetreffende maat geleverd is en gepast is.