Auteur Topic: Sons of Henrey  (37509 keer gelezen)

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #60 Gepost op: 21 september 2019 – 23:34:42
Meer foto's volgen binnenkort!


B2P

  • Gebruiker
  • Berichten: 508
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #61 Gepost op: 21 september 2019 – 23:43:32
Ziet er goed uit!

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #62 Gepost op: 21 oktober 2019 – 13:47:57
Komende weekends, van donderdag tot zondag (do 24/10, vrij 25/10, za 26/10 en zo 27/10, alsook do 31/10, vrij 01/11, za 02/11 en zo 03/1) tussen 11u30 en 19u is de pop-up nog open in Knokke. Adres is Zeedijk - Het Zoute 736, 8300 Knokke-Heist.

De hele collectie is te bezichtigen en te passen, alsook een heel deel kledij samples.

Groeten!
Tom

ronl

  • Gebruiker
  • Berichten: 561
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #63 Gepost op: 21 oktober 2019 – 18:42:34
.......
Laatst bewerkt op: 21 oktober 2019 – 18:51:34 door ronl

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #64 Gepost op: 28 november 2019 – 16:33:16
Black Friday is net van start gegaan. Alle modellen in korting, van -15% tot -50%.

Link: https://sonsofhenrey.com/collections/shoes


Als kleine update verder, kan ik met enige trots zeggen dat ik weldra een eerste sneaker model uit breng, met een iets duurzamere aanpak. Chromium-vrij gelooid leder (suede en gladleder), chromium-vrije voeringen, organisch katoenen veters, etc. Dit alles, maar toch met dezelfde kwaliteit en mooie leest als de rest van de schoenen. Binnenkort hierover meer!

Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #65 Gepost op: 28 november 2019 – 18:01:14
Super! Gelijk paartje besteld.

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #66 Gepost op: 13 februari 2020 – 11:20:10
Dag iedereen!

Op korte tijd is er veel veranderd, en ik wou toch even een update geven:

Vorige wintercollectie was de eerste collectie waarbij ik met Sons of Henrey heb gefocust op het introduceren van 'speciale' ledersoorten in dit segment van schoenen (rond de 350€). Ledersoorten zoals Inca, Hatchgrain, Utah, English grain etc. Ik kan wel zeggen dat vorige collectie een groot succes was, veel klanten apprecieerden het aanbod dat ze nergens anders konden vinden. Het was zelfs zo'n succes dat de volledige voorraad zo goed als uitverkocht is, en er de komende 2 maand praktisch geen extra voorraad verwacht wordt. Vanaf eind maart komt de nieuwe collectie online.

In tussentijd heb ik echter niet stil gezeten, en heb ik gewerkt aan een lijn schoenen in een iets lager prijssegment. Het idee hier is om een goed gemaakte schoen meer toegankelijk te maken voor iedereen, zonder afbreuk te doen op de kwaliteit van materialen. Sterker nog, ik schakel met dit nieuw project zelfs om naar metaal-vrij gelooid leder (vegetable of chromium-vrij). Een stap voorwaarts naar een meer duurzaam schoenmerk.

Verder is er nog belangrijk nieuws, en dat is dat ik met deze nieuwe lijn schoenen uitgenodigd ben op zaterdag 7 maart, tijdens de enige echte Amsterdam Supertrunk!

Even wat meer uitleg van de organisatie:

Op zaterdag 7 maart organiseren The ShoeCare-Shop en Shoegazing de eerste Amsterdam editie van de Super Trunk Show, die dit jaar ook weer in Londen en Stockholm gehouden zal worden. Dit exclusieve event van Shoegazing.com, de grootste Europese blog voor nette schoenen, wordt dit jaar voor het eerst in Nederland gehouden en wij zijn erbij. De show vindt plaats in de Cristofori Concertzaal op de Prinsengracht. Met schoenen van de volgende merken wordt het een mooie dag voor de stijlvolle man: Edward Green, TLB Mallorca, Magnanni, Crockett & Jones, Santoni, Sons of Henrey, Bridlen, Skolyx, Arturo, Van Bommel, Patrick Frei & Kazuya Kimura. Partners van de show zijn: Saphir, Zwartjes, The Hand, NEW TAILOR, Dumco, Amidé Hadelin, YVRA, Besnard La Haye en  The Playing Circle.

Ook het NK schoenpoetsen zal deze dag plaatsvinden. Wie poetst in 20 minuten een nieuwe Magnanni schoen zo glimmend mogelijk met alleen twee soorten was van Saphir Médaille d'Or. Ben jij een enthousiaste schoenpoetser? Je kan je nog opgeven! Wat is er te winnen? Een paar schoenen, een schoenpoetsset van Saphir en uiteraard een jaar lang de titel beste schoenpoetser van Nederland.

Toegang tot de show is gratis, we stellen het wel op prijs als je je registreert als bezoeker. Naast de reguliere toegang hebben wij ook een VIP variant (Rise, Shine & Drinks tickets), waarbij je eerder welkom bent, ontvangen wordt met een heerlijke kop koffie, een gratis shoe shine, je welkom bent op de borrel vanaf 16:00 en je naar huis gaat met een Saphir schoenpoetsset t.w.v. €30.  Hier vind je meer informatie over het evenement en registratie: www.schoenspanners.nl/AmsterdamSupertrunk

Zaterdag 7 maart, van 11:00 tot 17:00, 14:00 NK Schoenpoetsen, Prinsengracht 583-V Amsterdam


Ik hoop velen van jullie daar te mogen verwelkomen, het is echt een unieke kans om alle verschillende merken in levende lijve te zien!

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #67 Gepost op: 13 februari 2020 – 11:30:18



Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #68 Gepost op: 13 februari 2020 – 11:31:36
Aan alle Stijlforum leden die die dag naar de Trunkshow komen en een bestelling plaatsen van de nieuwe lijn, doe ik zelf ook een extra korting van 10% cadeau! Gewoon even melden dat je via Stijlforum aanwezig bent, en ik verreken de korting ter plaatse.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #69 Gepost op: 13 februari 2020 – 14:26:19
die nieuwe lijn schoen is al online?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #70 Gepost op: 13 februari 2020 – 14:31:50
Nog niet, er wordt hard gewerkt om alles op tijd klaar te krijgen.

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #71 Gepost op: 27 maart 2020 – 12:14:23
Graag wil ik jullie een volledig nieuwe lijn sneakers introduceren: Vekla.

Link: http://www.vekla.store

Vekla staat voor een tijdloze collectie sneakers, volledig gemaakt in Italië (constructie, bovenleder, binnenleder, veters, zolen, etc.), aan een onklopbare prijs. Ik verkoop enkel direct to consumer, waardoor er geen onnodige marges verloren gaan aan groothandels of verdelers.

Enkele kenmerken op een rijtje:

- Voorlopig zijn er 6 modellen (zie foto's onderaan)
- Prijs is 185.00€. Verzending naar Nederland is gratis via de code 'Stijlforum'. Retours om te wisselen van maat zijn ook kosteloos.
- Voorlopig loopt er een pre-order, met verwachte levering in september.

Nu hoor ik enkele mensen al denken 'weer een pre-order'. Ja, helaas wel. De fabrieken in Italië vragen hoge minimum hoeveelheden (300 paar voor een eerste bestelling). De banken willen wel mee in mijn verhaal, maar zijn makkelijker te overtuigen met enkele pre-orders achter de hand.

Aan iedereen die een pre-order plaatst, doe ik een gratis schoenpoets set cadeau, bestaande uit een borsteltje met houten handvat, poetsdoek, en 100% natuurlijk kuisproduct, ter waarde van om en bij de 18€. Bij de sneakers zitten sowieso ook 2 aparte schoenzakken en een extra paar schoenveters.

Wanneer de pre-orders toekomen en geleverd worden, gelden ook exact dezelfde condities voor retourneren. Iedere aankoop vanuit België of Nederland kan kosteloos geretourneerd worden om te wisselen voor een andere maat. Elke order kan ook kosteloos geannuleerd worden, dan vragen we enkel de verzendkost terug naar België te betalen.

Aan een pre-order hangt dus geen enkel nadeel, behalve het lange wachten, maar daarmee steun je natuurlijk het project.

Verdere technische details over de sneakers:

- Bovenleder uit Italië (zacht kalfsleder) gelooid zonder toegevoegde chrome, wat beter is voor het milieu en voor je huid.
- Voeringsleder uit Italië (zacht kalfsleder) gelooid zonder toegevoegde chrome (in sommige gevallen vegetable tanned).
- Uitneembare binnenzool, bekleed met hetzelfde materiaal als de voering
- Constructie gebeurt volledig in Italië
- Rubber zolen van Margom, een benchmark in de industrie
- Versteviging in de hiel uit 'leatherboard', en niet uit het goedkope, minder duurzame en minder comfortable thermoplastic
- 100% katoenen veters, in sommige gevallen 100% bio-katoen
- Verstevigde vetergaten aan de binnenkant
- Stalen shank binnen in de schoen voor optimaal comfort, en geen uitgeputte benen aan het einde van de dag

Maatvoering loop gelijkt met Common Projects. In vergelijk met Sons of Henrey raad ik een 42 aan voor iedereen die een maat UK8 of UK8.5 is in Sons of Henrey. Voor verdere vragen in verband met de maat, kan je mij die steeds stellen! Zoals reeds vermeld kan je gratis verwisselen eens de schoenen zijn toegekomen.

Bedankt alvast om een kijkje te nemen! Ik ben altijd bereikbaar indien er vragen zijn, en als je wilt kan je je abonneren voor de nieuwsbrief.

Link: http://www.vekla.store

 













Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #72 Gepost op: 26 november 2020 – 13:32:59
Even om te melden dat onze Black Friday sale van start is gegaan. Deze collectie hebben we bijna uitsluitend gefocused op unieke ledersoorten, zoals Inca calf, Zonta reverse suede en Utah calf van Tannerie Haas.

Link: https://sonsofhenrey.com/collections/shoes

Een greep uit de collectie:

Chukka boot in donkerbruin Utah kalfsleder:



Wingtip in walnoot country calf:



Semi Brogue in donkerbruin Alpine grain:



Split toe in walnoot museum calf



Split toe in walnoot country calf


Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Re: Sons of Henrey
Reactie #73 Gepost op: 25 november 2021 – 12:52:34
Een jaar is zo voorbij, en ik zou graag opnieuw melden dat Black Friday van start is gegaan op onze website. Voor Stijlforum leden is er een extra 5% korting, met code BFRIDAY5.

Link: https://sonsofhenrey.com/collections/black-friday-2021

Gratis verzending en gratis retour voor klanten uit de EU.

Enjoy!