Auteur Topic: Sons of Henrey  (37512 keer gelezen)

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #30 Gepost op: 19 november 2018 – 16:18:01
Deze groepsorder, en twee andere, staan nu online: https://sonsofhenrey.com/collections/group-orders

Stijlforum code kan gebruikt worden voor deze bestellingen. Op groepsorders zullen geen Black Friday kortingen van toepassing zijn.

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #31 Gepost op: 23 november 2018 – 08:53:54
Black Friday kortingen zijn van start!

Link: https://sonsofhenrey.com/

-20% op bijna alle modellen

- 30% bij aankoop vanaf 2 paar. Koop samen met een vriend, dan spaar je een extra 10%. Gebruik hiervoor code blackfriday

Retourvoorwaarden zoals gewoonte.

Enkel voor Stijlforum leden geldt een extra kortingscode van 5% over de gehele aankoop. Gebruik hiervoor SFBF2018 bij het uitchecken.

Opgepast: doordat 2 aparte kortingscodes niet samen kunnen gebruikt worden bij Shopify, kan de extra 5% enkel worden toegepast bovenop de 20% bestaande korting. Indien je toch wenst 2 paar schoenen te bestellen, stuur mij een mailtje na je bestelling en ik stort je de 5% direct terug. Excuses voor dit ongemak!



Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #32 Gepost op: 14 december 2018 – 18:13:46
10% korting op de Chukka boots in Parisian Brown suede (Conceria Zonta). Stijlforum kortingscode kan ook toegepast worden.

Met de winter in aantocht, is dit het juiste moment om deze te kopen.

Link: https://sonsofhenrey.com/collections/shoes/products/ambly-chukka-boot?variant=8397087080503


Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #33 Gepost op: 12 januari 2019 – 16:06:47
Alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik wou jullie toch graag op de hoogte houden van een groepsorder die dit weekend sluit. Bestellingen worden volgende week ingegeven, dus er is nog wel tijd om mee te doen.

Betreft het Split Toe Derby model in Chestnut English Grain op de Contemporary Almond leest. Enkele lederen zool met bevelled waist.

Wordt echt een heel unieke, mooie schoen. English Grain is door de hoge kostprijs (140€ per vierkante meter) normaal enkel gereserveerd voor merken als JL en G&G.

We zitten reeds aan 6 en de groepsorder gaat dus zeker door. 6 is echter enkel het minimum, en ieder die wil kan nog meedoen.

Prijs is 365€ incl. BTW, 50/50 te betalen. Stijlforum kortingscode is toepasbaar, dan wordt de prijs 328,50€. Gratis verzending naar NL. Op Made to Order echter geen retours.

Link: https://sonsofhenrey.com/products/george-split-toe-chestnut-english-grain

Om een idee te krijgen van English Grain in de kleur chestnut: https://tinyurl.com/yd4ldwew



Volgende week sluit ook een groepsorder voor een Austerity Brogue in Oxblood, daarover binnenkort meer.

Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #34 Gepost op: 15 februari 2019 – 16:48:21
Een kleine update over de laatste gebeurtenissen.

Vorige week was ik enkele dagen in de fabriek in Spanje. Ik ben daar ongeveer iedere 7-8 weken, voor enkele dagen. De meeste tijd spendeer ik op de werkvloer, om zo veel mogelijk de productie bij te schaven. De fabriek zelf zit ook nooit stil, dus iedere keer als ik er ben zijn er veel nieuwe ontwikkelingen. Nu werken we bij voorbeeld aan een nieuwe, dunne rubbere zool, een andere afwerking voor de lederen zolen, en een klein dozijn samples.

Enkele sfeerfoto's en behind the scenes foto's.

Ik vlieg over het algemeen op Valencia of Alicante, vanuit Brussel. Valencia is een mooie, bruisende stad (dankzij de vele studenten), maar ik spendeer er nooit veel tijd. Aan de luchthaven huur ik een auto en rijd ik door naar Almansa.





Een klein pleintje in Almansa, en het kasteel. Dit kasteel werd door de Moren gebouwd in de 12de eeuw,  en is ooit nog de thuis geweest van de Tempeliers.





In Almansa zijn er 3 hotels, waarvan 1tje enkele weken terug de deuren heeft gesloten. Nu schieten er nog twee over. Een duurder zakenhotel, en een goedkoper budgethotel voor de lokale bevolking. Ik kies altijd voor het budgethotel, om wat meer geld over te houden voor samples ;).

Typisch Spaans ontbijt. Echte spanjaarden eten een zoeter ontbijt dan dit (vaak met gebak en cake).



Spaanse lunch, bestaat meestal uit soep vooraf, gevolgd door een koude of licht verteerbare schotel. De meeste Spanjaarden eten 's avonds (laat) warm.




Sons of Henrey

  • Gebruiker
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #35 Gepost op: 15 februari 2019 – 17:01:04
Dan, enkele foto's met betrekking op nieuwe samples, en een behind the scenes in de fabriek.

Omdat ik zo veel eigen leder gebruik, heb ik een eigen plekje in de fabriek waar dit ligt. De grotere rollen leder liggen apart, op foto zijn enkel de meer speciale soorten leder te zien zoals English Grain, Utah, Inca grain etc.



Dan, enkele samples voor komende herfst/winter collectie. Ik hoop uit te kunnen pakken met 18 modellen vanaf het begin van september. Ik ben er nu alles voor aan het doen om de patronen af te werken, het leder in de fabriek te krijgen en dan tijdig de order door te geven. Deze moet binnen zijn eind mei ten laatste. Nadruk zal liggen op boots, split toe derbies, en generfde leders. Minder klassieke modellen dus dan vorige keer!



Captoe Derby sample uit donkerbruine Inca Grain (Annonay). 1 van mijn favoriete ledersoorten. Wordt vaak gebruikt door Saint Crispin.



Voor de loafer modellen heb ik opnieuw beroep gedaan op Springline. Zij hebben een leest ontworpen op basis van enkele schetsen en foto's. Ik heb er een heel goed oog in. Een mooie almond toe, niet te rond zoals vele andere merken het wel doen.



Loafer sample 1: penny loafer in lama kalfsleder (gekrompen kalfsleder van kleine vellen, zeer soepel)



Loafer sample 2: penny loafer in donkerbruin kalfsleder (Du Pu)



Loafer sample 3: tassel loafer in Conceria Zonta suede



Loafer sample 4: unlined penny loafer in Conceria Zonta suede



En dan tenslotte een sample voor een model dat al langer op de planning stond: de Chukka boot met gesp.






Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #36 Gepost op: 15 februari 2019 – 17:29:48
Leuk, zo’n kijkje achter de schermen

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.314
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #37 Gepost op: 15 februari 2019 – 22:19:57
Ja de loafer 4 lijkt me wel wat
live and let die

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #38 Gepost op: 15 februari 2019 – 22:29:56

Capua

  • Gebruiker
  • Berichten: 459
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #39 Gepost op: 15 februari 2019 – 23:12:09
Leuk om te zien!

Reinier

  • Gebruiker
  • Berichten: 199
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #40 Gepost op: 16 februari 2019 – 07:37:13
Citaat
Captoe Derby sample uit donkerbruine Inca Grain (Annonay). 1 van mijn favoriete ledersoorten. Wordt vaak gebruikt door Saint Crispin.

Ben zeer geintereseerd in deze - is hij ook in het zwart mogelijk?

Daarnaast ben ik ook nog opzoek naar een mooie singel monk in het zwart. Heb je hier suggesties voor?

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #41 Gepost op: 16 februari 2019 – 11:00:24
Leuk, zo’n kijkje achter de schermen
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

B2P

  • Gebruiker
  • Berichten: 508
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #42 Gepost op: 16 februari 2019 – 14:39:26
Mooi om te zien! Unlined loafer lijkt een goede zomerschoen.

P-K

  • Gebruiker
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #43 Gepost op: 16 februari 2019 – 16:57:29
Komen deze loafers reeds voor zomer 2019 ?

arch

  • Gebruiker
  • Berichten: 441
    • Bekijk profiel
Sons of Henrey
Reactie #44 Gepost op: 16 februari 2019 – 20:38:08
Leuk om te zien, graag deze updates houden!