Auteur Topic: [Schoenen - Verzolen] Waar? Hoe duur? Wat?  (729185 keer gelezen)

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Verzolen] Waar? Hoe duur? Wat?
Reactie #1575 Gepost op: 10 oktober 2013 - 20:37:42
Laat Hermsen vooral niet aan je schoenen zitten. Hakzo in Hillegersberg is goed, geen hoogvlieger maar prima. In R'dam verder weinig hele goede adressen. Berlioz schijnt wel goed te zijn, geen ervaring mee.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1576 Gepost op: 11 oktober 2013 - 06:56:27
Die in de lusthofstraat is goed, ga ik al jaren naar toe na slechte ervaring met hermsen. zie eerdere posts in dit topic
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1577 Gepost op: 11 oktober 2013 - 09:20:14
Vos? Zie hier een vergelijk. Ik vind de afwerking van Hakzo iets beter, zeker nu ze ook zwaluwstaart hak + JR leer gebruiken. In ieder geval prima adressen, echter verwacht geen Nils Kalf afwerking.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1578 Gepost op: 11 oktober 2013 - 13:22:07
Zojuist een paar C&J's naar Luxa gebracht voor een volledige verzoling. Ben benieuwd.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1579 Gepost op: 11 oktober 2013 - 13:41:53
Ik ook. Graag foto's van het resultaat straks.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1580 Gepost op: 11 oktober 2013 - 13:49:54
Flink wat namedropping op hun site... Verwachtingen (en prijs) zullen wel hoog zijn?

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1581 Gepost op: 11 oktober 2013 - 15:41:55
Niet naar de prijs gevraagd eigenlijk. Maar de verwachtingen zijn wel hoog inderdaad. Ook een paar suède Jimmy Choo's met vetvlekken van mevr. Swann weggebracht. Schijnen ze er prima uit te kunnen krijgen – tenzij je zelf al hebt lopen kutten met huistuinenkeukenmeuk. We zullen zien. Foto's volgen uiteraard.

guest45

• Gast
Reactie #1582 Gepost op: 11 oktober 2013 - 17:33:35
Ben benieuwd, schijnen goed te zijn. : )

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1583 Gepost op: 13 oktober 2013 - 11:36:32
Ik heb van de week 2 paar santoni's gebracht bij Frans Hermsen in Oud-Beijerland..
1 paar ligt al ruim 1.5 jaar in de kast en had ik eigelijk opgegeven, een keer heel fout in de sneeuw gelopen, dat was natuurlijk helemaal in het leer getrokken. De heer Hermsen gaf aan dat hij dit super mooi kon herstellen, Daarnaast nog een ander lichter paar gebracht waarvan de neus flink kaal is geworden, ben bijzonder benieuwd... Kan ze aankomend weekend ophalen.
Eerste paar is met Opanca en koste me 110 euro.
den andere 80 euro voor verzolen en nieuwe hakken, daarnaast zorgt hij er dan ook voor dat de schoenen netjes hersteld worden. Tijdje staan praten en het lijkt me echt een vakman met passie voor zijn vak, iemand al ervaringen hier?

Ik heb foto's gemaakt, dus als ze terug zijn kan ik een mooi van/voor overzichtje geven.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1584 Gepost op: 13 oktober 2013 - 11:37:57
Dat is een andere Hermsen dan op de Meent neem ik aan?

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1585 Gepost op: 13 oktober 2013 - 13:24:22
Zover ik weet wel ja.. Begreep dat daar weinig goeds over werd gemeld. Deze man klonk oprecht vol passie. Ik hoop dat het vertaald in vakwerk. Aankomend weekend zal ik eens wat foto's posten. Voor/na

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1586 Gepost op: 20 oktober 2013 - 11:37:29
Het is meer dan alleen verzolen, maar pas denk ik wel in dit topic,
Ik heb mijn schoenen terug van Frans Hermsen in Oud-Beijerland.. Mooi werk!
hier wat fotos van hoe ze waren en nu.
De fotos zoals ze nu zijn lijken erg donker maar de kleur komt 1-op-1 overeen met hoe ze waren de lichte zijn misschien een heel klein beetje donkerder. maar omdat de fotos met iphone op verschillende tijdstippen en locatie is gemaakt is de indruk van de kleur anders.

#5 2e paar die lagen al ruim een jaar in de kast eigelijk hoop opgegeven (schoenen hadden een keer flink bier gedronken en daarna een pekelbadje genomen)

Soptor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1587 Gepost op: 20 oktober 2013 - 11:54:34
Zo. Dat is een hele verbetering. Zelfs die met opanca lijkt heel netjes verzoold.

mr3000

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1588 Gepost op: 20 oktober 2013 - 11:59:23
Zo. Dat is een hele verbetering. Zelfs die met opanca lijkt heel netjes verzoold.

Hij heeft ze met de hand opnieuw gemaakt zij hij. dus dat is wel heel netjes. meestal snijden ze gewoon dat stuk af en laten ze het zitten.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1589 Gepost op: 20 oktober 2013 - 12:09:06
mr3000, ik ben verre van een deskundige op dit gebied, maar ze zien er goed uit vind ik. Wat een verschil.
Begrijp ik goed dat je totaal €80,- hebt betaald voor het eerste paar?
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.