Sorry, maar volgens mij proberen ze het goed op te lossen. Als je ze echt niet meer wil, moet je ze terugsturen en verder niks. Wat wil je bereiken?
Ik wil niks bereiken. Ik heb enthousiast bij Markowski een paar schoenen besteld, die bij ontvangst sub-par blijken te zijn.
Daar maak ik op dit forum melding van zodat andere schoenenliefhebber hier mogelijk hun voordeel mee kunnen doen.
Dat Markowski reageert met een onintelligent antwoord over size.....daar kan ik verder niks aan doen.
Ik heb schoenen inclusief complaint letter alweer op de post naar Parijs gedaan. Of was dat je nog niet duidelijk?
Nu zou ik natuurlijk in kunnen gaan op "mogelijk" voorstel voor een nieuw "correct" paar. Maar wat koop ik hiervoor?
Dit paar had zo nooit door de Q.C. mogen komen. Daardoor heb ik ook absoluut geen vertrouwen in het volgende te ontvangen paar.
"You Only Get One Chance To Make A First Impression."
En daarin hebben ze gefaald.
Kost mij alleen maar geld, aan heen en weer verzendkosten.
Verder maak ik melding over in mijn ogen excessieve verzend kosten. Op 165 Euro paar schoenen hoeft geen 29 Euro verzendkosten te zitten. Als ze met recht een slimme internet operatie willen opzetten, en dat willen ze. Dan zouden ze ook de mogelijkheid tot onverzekerde verzending moeten aanbieden. Tarief hiervoor zal niet hoger dan 10-12 Euro.
Verder wens ik ze veel succes.