Auteur Topic: Praeses  (40652 keer gelezen)

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #15 Gepost op: 22 oktober 2005 – 01:44:44
Ik blijf die monstrap brogues (zo heten die "puntjes" toch  :oops: ) erg mooi vinden. Maar eens bij Van der Assem kijken of ze er nog zijn.
This, madame, is Versailles.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2005 – 01:59:57
Monkstrap
Sailing, an expensive way to travel for free"

Il Leone

  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #17 Gepost op: 22 oktober 2005 – 11:51:59
Ook van Praeses:





Ik vind ze 'in het echt' nog wel iets puntiger, maar dat komt er op de foto's niet helemaal uit. Gekocht bij vd Assem, zijn in een iets gewijzigd model (rondere neus) ook in de wintercollectie. (Deze waren van afgelopen zomer)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #18 Gepost op: 22 oktober 2005 – 12:11:04
ziet er op zich niet verkeerd uit, t kan wel wat slanker maar ja; ge kunt et nie al ehn eee

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #19 Gepost op: 22 oktober 2005 – 16:21:25
Citaat van: "Il Leone"
Ook van Praeses:

plaatje

Ik vind ze 'in het echt' nog wel iets puntiger, maar dat komt er op de foto's niet helemaal uit. Gekocht bij vd Assem, zijn in een iets gewijzigd model (rondere neus) ook in de wintercollectie. (Deze waren van afgelopen zomer)

Erg mooi, lijken trouwens sprekend op mijn vL's...
Hoeveel hebben ze gekost als ik vragen mag? :roll:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

Il Leone

  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #20 Gepost op: 22 oktober 2005 – 20:08:43
De halfhoge Praeses waren ook rond de 130 euro, als ik me niet vergis. Ik heb ze destijds vergeleken met Santoni's en zelfs van Bommels (of van Lier, geen idee), maar qua model vond ik deze (flink) beter dan de Nederlandse schoenen, en vrijwel identiek aan de Santoni's. Er is wel degelijk verschil, maar 't viel erg mee. Was ook nog de goedkoopste optie, overigens.

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #21 Gepost op: 24 oktober 2005 – 18:23:10
Ze staan ook bij Smits in Arnhem, een beetje her-en-der verspreid. Zag er netjes uit, maar bij het paar dat ik heb gezien vond ik het leer wel erg slap.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Praeses
Reactie #22 Gepost op: 24 oktober 2005 – 19:02:37
Citaat van: "Christiaan"
Ze staan ook bij Smits in Arnhem, een beetje her-en-der verspreid. Zag er netjes uit, maar bij het paar dat ik heb gezien vond ik het leer wel erg slap.

beetje wrijven :lol:

vind die halfhoge suede best mooi, zou er alleen een dunnere veter in doen, zo lijkt het een bergschoen
(alhoewel dunne veters ook weer nadelen hebben  :twisted: )
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #23 Gepost op: 24 oktober 2005 – 23:55:38
...

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #24 Gepost op: 25 oktober 2005 – 23:09:41
Dank voor je duidelijke advies Danny, je kan het toch beter de kenners vragen!
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Gianmarco

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #25 Gepost op: 26 oktober 2005 – 00:35:18
Citaat van: "Danny"
Voor zover het van de foto's te beoordelen is, gezwikte, gelijmde schoenen. Over het algemeen geven de foto's bovenmateriaal weer die van een inferieure kwaliteit zijn.
De aparte overgang (kuil) in de zool van deze schoenen geeft een duidelijk 'cheap' verhaal weer! Algemene indruk, niet kopen! Is om te  :cry: !


Deze review maakt me nieuwsgierig. Zijn er in jouw ogen überhaubt schoenen in een dergelijke prijsklasse die het kopen waard zijn?

Il Leone

  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #26 Gepost op: 26 oktober 2005 – 09:35:10
Citaat van: "Danny"

Voor zover het van de foto's te beoordelen is, gezwikte, gelijmde schoenen. Over het algemeen geven de foto's bovenmateriaal weer die van een inferieure kwaliteit zijn.

De aparte overgang (kuil) in de zool van deze schoenen geeft een duidelijk 'cheap' verhaal weer! Algemene indruk, niet kopen! Is om te  :cry: !


Waar zie je aan dat het bovenmateriaal van inferieure kwaliteit is? Ik (als leek) vind het moeilijk om het verschil te zien met (bijvoorbeeld) m'n Santoni's. En, waar merk je aan dat de schoen geplakt is? (tijdens gebruik/levensduur?)

Top, zo'n kenner op het forum!  8)

Il Leone

  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #27 Gepost op: 26 oktober 2005 – 09:43:33
Nog een foto van de Dodoni zool:



Wat moeten leken zien als ze hier naar kijken?

:?:

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #28 Gepost op: 26 oktober 2005 – 14:00:09
Ik als leek zie net als op de andere zool een kuiltje zitten, en Danny noemde het kuiltje op de andere zool als teken van mindere kwaliteit, dus...
This, madame, is Versailles.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Praeses
Reactie #29 Gepost op: 26 oktober 2005 – 16:38:04
Citaat van: "Gianmarco"
Citaat van: "Danny"
Voor zover het van de foto's te beoordelen is, gezwikte, gelijmde schoenen. Over het algemeen geven de foto's bovenmateriaal weer die van een inferieure kwaliteit zijn.
De aparte overgang (kuil) in de zool van deze schoenen geeft een duidelijk 'cheap' verhaal weer! Algemene indruk, niet kopen! Is om te  :cry: !


Deze review maakt me nieuwsgierig. Zijn er in jouw ogen überhaubt schoenen in een dergelijke prijsklasse die het kopen waard zijn?
Dat is een goede vraag van jou Gianmarco als ik het allemaal zo lees en af ga op de info dan zijn er geen schoenen onder de genoemde prijs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.