Auteur Topic: Paul & Shark  (49033 keer gelezen)

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Gepost op: 18 oktober 2005 – 21:59:37
ik zie nog geen onderwerp over P&S.

Ik ben zelf fan van de standaard trui met de stukken op de schouders.

imho een prima aanvulling voor de klassieke casual garderobe.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Re: Paul & Shark
Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2005 – 22:30:08
Citaat van: "Patrick Bateman"
ik zie nog geen onderwerp over P&S.

Ik ben zelf fan van de standaard trui met de stukken op de schouders.

imho een prima aanvulling voor de klassieke casual garderobe.


Ze passen op zich prima in een klassieke casual garderobe, alleen vind ik het zo'n "oude-mannen-merk".
ww.dezinvanluxe.nl

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Paul & Shark
Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2005 – 22:33:00
heb er zelf helemaal niets mee
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2005 – 22:42:50
Wel goede kwaliteit maar meer een merk wat mijn vader draagt dan wat ik zelf koop. Beetje voor oude mensen die wel van kwaliteit houden maar geen liefhebbers zijn van mooie kleding.

Gianmarco

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2005 – 22:43:55
Ja, P&S is een mooi merk. Mooie robuste materialen en fraai verpakt. Ik moet alleen niets hebben van die felle kleuren en houd vooral van de klassieke truien, van het vaste assortiment. Daar ben ik erg van gecharmeerd. Het liefst gecombineerd met P&S overhemden om er onder te dragen (nooit los), dat maakt het voor mij af. De broeken en polo's blijf ik van af, die vind ik te lomp. Een mooie P&S wintermantel staat nog altijd op het verlanglijstje. :!:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2005 – 22:59:19
Ik zie het merk wel eens in het buitenland in de jachthavens.Meestal gedragen door de wat oudere jacht eigenaren met een Halberg Rassy etc.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Paul & Shark
Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2005 – 23:02:47
Citaat van: "Alex"
Wel goede kwaliteit maar meer een merk wat mijn vader draagt dan wat ik zelf koop. Beetje voor oude mensen die wel van kwaliteit houden maar geen liefhebbers zijn van mooie kleding.


Ben het helemaal met je eens. Voor een wat ouder publiek, moet kwalitatief goed zijn, redelijk herkenbaar merkje maar niet zo 'ordinair' als Ralph Lauren.

Gianmarco

  • Gebruiker
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2005 – 23:03:46
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik zie het merk wel eens in het buitenland in de jachthavens.Meestal gedragen door de wat oudere jacht eigenaren met een Halberg Rassy etc.


Dat was, is en zal ook altijd wel de doelgroep blijven. P&S is toch ook ontstaan uit het kleden van de Italiaanse marine? Hoewel de laatste jaren steeds meer felgekleurde shirts en truien komen kan ik me niet voorstellen dat zich dat gaat doorzetten. Tenminste, ik hoop het niet... :roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2005 – 23:05:34
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Alex"
Wel goede kwaliteit maar meer een merk wat mijn vader draagt dan wat ik zelf koop. Beetje voor oude mensen die wel van kwaliteit houden maar geen liefhebbers zijn van mooie kleding.


Ben het helemaal met je eens. Voor een wat ouder publiek, moet kwalitatief goed zijn, redelijk herkenbaar merkje maar niet zo 'ordinair' als Ralph Lauren.
En de kwaliteit is zeker prima.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Paul & Shark
Reactie #9 Gepost op: 18 oktober 2005 – 23:09:31
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Alex"
Wel goede kwaliteit maar meer een merk wat mijn vader draagt dan wat ik zelf koop. Beetje voor oude mensen die wel van kwaliteit houden maar geen liefhebbers zijn van mooie kleding.


Ben het helemaal met je eens. Voor een wat ouder publiek, moet kwalitatief goed zijn, redelijk herkenbaar merkje maar niet zo 'ordinair' als Ralph Lauren.
En de kwaliteit is zeker prima.


Dat geloof ik direct, ik heb het in de winkel bekeken en ziet er gewoon goed uit. Maar zou er niet snel iets van kopen omdat ik de styling gewoon niet zo super vind.

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #10 Gepost op: 19 oktober 2005 – 10:26:03
P&S vind ik wel leuk voor docenten Geschiedenis  :lol:

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #11 Gepost op: 25 oktober 2005 – 23:12:34
10 jaar geleden droegen mijn geschiedenis docenten altijd saaie overhemden; maar om nu nooit een overhemd meer aan te trekken....

idd is p&s een beetje "ouwe lullen merk", ik zou er zelf ook niet zo mee lopen op een middelbare school, echter op de universiteit of casual friday (weekend) is het prima
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #12 Gepost op: 26 oktober 2005 – 14:52:36
Ik heb al jaren de standaard donkerblauwe trui met elleboogstukken en borstzakje met ritssluiting... Is mijn favoriete 'allejezus wat is het koud' trui! Goed, het merk is een beetje oubollig maar deze trui niet imo...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #13 Gepost op: 26 oktober 2005 – 15:45:31
Voor mn pa vindt ik het geweldig, maar niet voor mij  :P .
Ik vind het een beetje oudbollig, maar overigens is het wel hele goede kwaliteit.

Harry

  • Berichten: 22
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #14 Gepost op: 18 juli 2006 – 18:53:50
kwaliteit is super
zo'n pulletje gaat makkelijk 10 a 15 jaar mee (ook qua model)
enkel spijtig dat de stof enorm zwaar en dik is (beetje TE warm)
ik g me in ieder geval een donkerblauw exemplaar aanschaffen de komende winter