Auteur Topic: Paul & Shark  (48989 keer gelezen)

Gekko

  • Gebruiker
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #15 Gepost op: 18 juli 2006 – 19:57:49
Redelijk ouwe bokkenimago, maar idd prima kwaliteit.

Cornerman

  • Gebruiker
  • Berichten: 698
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Paul & Shark
Reactie #16 Gepost op: 19 juli 2006 – 09:20:53
P&S wordt wel steeds "jonger" heb ik het idee. En de kwaliteit is erg goed gewoon.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

Napoleon

  • Gast
Paul & Shark
Reactie #17 Gepost op: 19 juli 2006 – 10:26:40
Citaat van: "Gekko"
Redelijk ouwe bokkenimago, maar idd prima kwaliteit.
precies

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #18 Gepost op: 19 juli 2006 – 11:10:13
Citaat van: "Gekko"
Redelijk ouwe bokkenimago, maar idd prima kwaliteit.


ik ben het vooral eens met het voorste deel van die opmerking   :wink:
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #19 Gepost op: 19 juli 2006 – 19:43:30
P&S

Misschien iets voor mannen die graag een rode broek dragen  :lol:

Ik vind er niets aan, geef mij dan maar een John Smedley
Where has all the glamour gone?

Lexcoaster

  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Re: Paul & Shark
Reactie #20 Gepost op: 23 juni 2011 – 22:09:39
Even dit oeroude topic weer nieuw leven inblazen (laatste bericht alweer 5 jaar en 4 dagen geleden..) want dat verdient dit merk toch wel. Ik zie een aantal mensen P&S afdoen als oubollig. Gek, want als ik als jonge jongen naar het merk kijk doet het mij niet als oubollig aan. Kleurencombinaties ogen jong en vrolijk, en ik zie bij steeds meer winkels het merk in de etalage staan, populariteit lijkt dus ook te groeien. Ook lijkt het merk garant te staan voor kwaliteit, althans een degelijke kwaliteitsnaam heeft het wel, en de prijs is er ook naar.

Zelf heb ik een paar P&S schoenen, gekocht bij Van Dijk Mannenmode in Vlaardingen. Mooi en vlot ontwerp, ze zitten erg lekker en tot nu toe geven ze geen enkele teken van slijtage, en ik heb ze bijna continu gedragen in de afgelopen wintermaanden. Wel is de stof erg dik waardoor de schoenen vrij warm zijn. Helemaal niet erg tijdens de herfst of winter, maar zomerschoenen zijn het zeker absoluut niet. Voor temperaturen boven de 20 graden draag ik Geox. (Maar goed, het zijn qua design namelijk ook winterschoenen, dus of ik dit bij P&S kan leggen..).
Men kan nooit in alles falen, want falen in alles is nog een prestatie op zich.

jluijendijk

  • Gebruiker
  • Berichten: 47
    • Bekijk profiel
Re: Paul & Shark
Reactie #21 Gepost op: 25 juni 2011 – 20:27:14
....gekocht bij Van Dijk Mannenmode in Vlaardingen....

Daar kom ik ook wel eens, ik woon er namelijk vlak bij. Wel een mooie zaak, en een aardige man. Hij is de oom van een vriend van mij. Ik heb er wel eens een Cerruti 1881 pak gekocht. Verder heeft hij ook Corneliani en Scabal mtm. Volgens mij zag ik dat hij momenteel uitverkoop had toen ik er vanmiddag langs wandelde.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #22 Gepost op: 14 maart 2019 – 19:24:29
ik zie nog geen onderwerp over P&S.

Ik ben zelf fan van de standaard trui met de stukken op de schouders.

imho een prima aanvulling voor de klassieke casual garderobe.

Na bijna 15 jaar weer eens een trui gekocht... nog steeds klassiek casual
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #23 Gepost op: 14 maart 2019 – 21:25:54
ja donkerblauwe pull altijd toppie ! haai in het logo  :thumbsup:
Heb hier nog een vintage (+-1990) ijzeren P&S tube liggen.

Bakkerrr

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.064
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #24 Gepost op: 14 maart 2019 – 22:41:40
Lekker betaalbaar ook met 50% lycra 😂😂
Niet best!

Jaguarlover

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.363
    • Bekijk profiel
Paul & Shark
Reactie #25 Gepost op: 15 maart 2019 – 10:50:23
bizar idd....
nochtans jaren negentig kostten ze +- 8.000belgische franken (200€)

consiglieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Re: Paul & Shark
Reactie #26 Gepost op: 09 april 2021 – 22:59:06
Laatste paar jaar redelijk wat aangeschaft. Een vsn de meer duurzamere merken. De truien en vesten uit de COP serie gaan rustig 10 jaar mee. Heb zelfs een 20 jaar oude fleecetrui die ik tijdens het tuinieren nog regelmatig draag. Verder Made in Italy en veel gebruik van eco katoen. Er is veel ouwelullen spul te koop, maar dat heb je bij veel meer merken. En itt bv Stone Island veel minder fout imago.

 
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Re: Paul & Shark
Reactie #27 Gepost op: 10 april 2021 – 14:48:02
In Nederland is Paul & Shark een ouwelullen merk, maar ga je naar Italië dan is het echt gericht op jongeren.
De maatvoering hier in NL is echt super groot/baggy maar in Italie is alles italoslim.
Toen ik nog in de kleding werkte hadden we altijd standaard de navy trui en de rode. Ik verkocht er haast nooit één want mijn klanten vertelden altijd met gepaste trots dat ze die tien jaar geleden al hadden aangeschaft.
Overhemden en polo's zijn ook netjes, stoffen zijn van goede kwaliteit en vooral bij polo's blijft de kleur echt top ook na honderden keren wassen.

Ben je meer van de italoslimfit, dan moet je echt een keer naar Italië, ze hebben daar trouwens ook veel meer kleuren en richten zich duidelijk op een jongere klantenkring. 

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Paul & Shark
Reactie #28 Gepost op: 10 april 2021 – 15:01:45
Mijn polo's moeten vaal zijn, Lou.

consiglieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Re: Paul & Shark
Reactie #29 Gepost op: 10 april 2021 – 15:27:56
In Nederland is Paul & Shark een ouwelullen merk, maar ga je naar Italië dan is het echt gericht op jongeren.
De maatvoering hier in NL is echt super groot/baggy maar in Italie is alles italoslim.
Toen ik nog in de kleding werkte hadden we altijd standaard de navy trui en de rode. Ik verkocht er haast nooit één want mijn klanten vertelden altijd met gepaste trots dat ze die tien jaar geleden al hadden aangeschaft.
Overhemden en polo's zijn ook netjes, stoffen zijn van goede kwaliteit en vooral bij polo's blijft de kleur echt top ook na honderden keren wassen.

Ben je meer van de italoslimfit, dan moet je echt een keer naar Italië, ze hebben daar trouwens ook veel meer kleuren en richten zich duidelijk op een jongere klantenkring.
Je bedoelt dat de Nederlandse winkeliers inkopen voor ouwe lullen? Online en bv bij P&C en Breuninger is de collectie vaak een stuk beter dan bij de traditionele Hollandse herenkledingzaak.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.