Iemand al bekend of het meeste nieuwe spul al binnen is? Kar zou me bellen, maar daar is ie niet zo goed in.
Citaat van: "Rogier"Iemand al bekend of het meeste nieuwe spul al binnen is? Kar zou me bellen, maar daar is ie niet zo goed in. Nee dat is niet z'n sterkste punt...Nog niet alles is binnen. Nog een paar weken is de verwachting.
Citaat van: "Rogier"Iemand al bekend of het meeste nieuwe spul al binnen is? Kar zou me bellen, maar daar is ie niet zo goed in. ga zelf lekker even kijken, lijkt me wat moeilijk dat als er iets binnenkomt hij iedere keer moet gaan bellen, wordt vlgs mij wel iedere dag iets afgeleverd..
Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Rogier"Iemand al bekend of het meeste nieuwe spul al binnen is? Kar zou me bellen, maar daar is ie niet zo goed in. ga zelf lekker even kijken, lijkt me wat moeilijk dat als er iets binnenkomt hij iedere keer moet gaan bellen, wordt vlgs mij wel iedere dag iets afgeleverd..Hij weet wat ik wil hebben. En ik heb even geen tijd om voor niks naar A'dam te gaan.
Beiden zijn mtm te verkrijgen kan niet zeggen dat de een boven de ander zit.