Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw  (36418 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #105 Gepost op: 05 juni 2007 - 10:44:58
als de website door een professioneel bedrijf gemaakt is worden altijd absurde tarieven gevraagd voor simpele veranderingen. wij hebben laatst onze fiscale verenigingssite het jaartal laten veranderen, koste 3 meijer

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pauw Amsterdam
Reactie #106 Gepost op: 05 juni 2007 - 10:49:26
Citaat van: "Napoleon"
als de website door een professioneel bedrijf gemaakt is worden altijd absurde tarieven gevraagd voor simpele veranderingen. wij hebben laatst onze fiscale verenigingssite het jaartal laten veranderen, koste 3 meijer

Eenvoudige oplossing --> CMS systeem.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #107 Gepost op: 05 juni 2007 - 10:59:19
is dat een systeem waarbij de website zo is ingericht dat ze zelf veranderingen kunt aanbrengen en simpel kunt uploaden? dat is wel ideaal. alleen het probleem is dat je dan een nieuwe site moet laten bouwen. wij zitten al 5 jaar bij dezelfde hoster en wordt je elk jaar genaaid.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pauw Amsterdam
Reactie #108 Gepost op: 05 juni 2007 - 11:01:43
is dat een systeem waarbij de website zo is ingericht dat ze zelf veranderingen kunt aanbrengen en simpel kunt uploaden? dat is wel ideaal. alleen het probleem is dat je dan een nieuwe site moet laten bouwen. wij zitten al 5 jaar bij dezelfde hoster en wordt je elk jaar genaaid.

Je hoeft 't niet eens te uploaden. Je kunt ergens inloggen en dan direct wijzigingen aanbrengen. Iedere (moderne) website heeft er een.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #109 Gepost op: 05 juni 2007 - 11:03:28
Citaat van: "Sergio"

Eenvoudige oplossing --> CMS systeem.

Alleen tik je bij de grote bureaus voor een content-managementsysteem ook heel wat af. Nappie, PM me maar als je er vragen over hebt, ik werk vaak genoeg met die dingen.

Over Pauw maar weer...

Napoleon

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #110 Gepost op: 05 juni 2007 - 12:07:07

Je hoeft 't niet eens te uploaden. Je kunt ergens inloggen en dan direct wijzigingen aanbrengen. Iedere (moderne) website heeft er een.
ook maar een omslag naar zon systeem kost weer een zak geld

jesper; zal je pm'n

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #111 Gepost op: 05 juni 2007 - 14:22:40
Laten we het er maar op houden dat ze het niet van hun website moeten hebben ;-)
Dat is evident. En natuurlijk staat er nooit echt veel op de website van Pauw. Maar ik vind het toch leuk om te browsen en laten we wel wezen: de sale zit er al weer aan te komen. Ze slaan dus een seizoen over. Zet dan alleen je adres, emailadres en telefoonnummer erop. Dit is gewoon slordig. Maar ze hebben het waarschijnlijk ontzettend druk en echt prioriteit heeft het logischerwijze niet zoals jij al aangaf.
esus saves, George Nelson withdraws!

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #112 Gepost op: 05 juni 2007 - 18:45:55
Citaat van: "Alboreto"
Laten we het er maar op houden dat ze het niet van hun website moeten hebben ;-)
Dat is evident. En natuurlijk staat er nooit echt veel op de website van Pauw. Maar ik vind het toch leuk om te browsen en laten we wel wezen: de sale zit er al weer aan te komen. Ze slaan dus een seizoen over. Zet dan alleen je adres, emailadres en telefoonnummer erop. Dit is gewoon slordig. Maar ze hebben het waarschijnlijk ontzettend druk en echt prioriteit heeft het logischerwijze niet zoals jij al aangaf.

Dan uitbesteden of gewoon geen site.. dit lijkt gewoon nergens op..

diedje

• Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #113 Gepost op: 05 juni 2007 - 21:54:09
Het liedje maakt gelukkig veel goed ;), maar het is inderdaad geen site om gelukkig van te worden. ABsoluut niet zelfs.

Napoleon

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #114 Gepost op: 06 juni 2007 - 08:43:43
kan me er niet druk om maken...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #115 Gepost op: 06 juni 2007 - 09:44:36

Ik ook niet, wie gaat er nou op een site kijken welke kleren er allemaal in de winkel hangen?  :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #116 Gepost op: 06 juni 2007 - 09:45:08
Citaat van: "Vortex"

Ik ook niet, wie gaat er nou op een site kijken welke kleren er allemaal in de winkel hangen?  :lol:

ik kan me er ook niet druk om maken, maar als we het er dan toch over hebben geef ik wel ff mijn mening :roll:

Napoleon

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #117 Gepost op: 06 juni 2007 - 12:32:03
daar is dit forum ook voor!

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #118 Gepost op: 06 juni 2007 - 13:49:30
Als je er als bedrijf voor kiest om een website te exploiteren of hoe je het noemen wilt, dan kun je je er beter bewust van zijn dat die website als een visitekaartje fungeert. Dat betekent dat je de standaard die je in je winkel en met je winkel uitdraagt, ook op internet moet uitdragen. Ik vind de site van Pauw heel stijlvol, er staat bijna niets op, dat geeft niet want als ik wil zien wat ze hebben, zie ik dat natuurlijk ook liever in persoon, dus in de zaak. En het is geen verkoop via internet. Maar ik vind dat ze de lat overal hoog moeten leggen en dat doe je naar mijn mening niet door al 3 maanden aan te kondigen dat er een update komt die vervolgens niet komt. En dan denk ik dat het beter is om alleen een foto van de zaak te plaatsen met het adres/ de adressen en wat telefoonnummers. Daarmee draag je ook de boodschap uit dat je naar de zaak moet komen om met eigen ogen te zien wat ze nu precies verkopen, maar dan is het een bewuste keuze en nu komt het (althans op mij) meer over als onachtzaamheid.
Ik wil ook niet de indruk wekken dat ik me hier nu helemaal over loop op te vreten. Ik slaap er echt geen minuut minder om.
esus saves, George Nelson withdraws!

diedje

• Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #119 Gepost op: 12 juni 2007 - 22:17:31
Hoe laat gaan ze open? Met een beetje geluk kan ik nog even rondkijken terwijl mijn vader geopereerd word door de tandarts (van 8:15 tot 9:45) en ik aan het wachten ben tot hij klaar is zodat hij mij naar golfclub olympus kan brengen. Beetje vreemde zinsconstructie maar het punt is volgens mij wel duidelijk