Als je er als bedrijf voor kiest om een website te exploiteren of hoe je het noemen wilt, dan kun je je er beter bewust van zijn dat die website als een visitekaartje fungeert. Dat betekent dat je de standaard die je in je winkel en met je winkel uitdraagt, ook op internet moet uitdragen. Ik vind de site van Pauw heel stijlvol, er staat bijna niets op, dat geeft niet want als ik wil zien wat ze hebben, zie ik dat natuurlijk ook liever in persoon, dus in de zaak. En het is geen verkoop via internet. Maar ik vind dat ze de lat overal hoog moeten leggen en dat doe je naar mijn mening niet door al 3 maanden aan te kondigen dat er een update komt die vervolgens niet komt. En dan denk ik dat het beter is om alleen een foto van de zaak te plaatsen met het adres/ de adressen en wat telefoonnummers. Daarmee draag je ook de boodschap uit dat je naar de zaak moet komen om met eigen ogen te zien wat ze nu precies verkopen, maar dan is het een bewuste keuze en nu komt het (althans op mij) meer over als onachtzaamheid.
Ik wil ook niet de indruk wekken dat ik me hier nu helemaal over loop op te vreten. Ik slaap er echt geen minuut minder om.