Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw  (36414 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pauw Amsterdam
Reactie #60 Gepost op: 07 februari 2007 - 20:45:40
http://www.jortkelder.nl/2007/02/het_proces_de_kaakslag.php

In de strijd tussen Jort Kelder en Bram Moszkowicz wordt ook Pauw Mannen verkoper Daniél Meul even door de mangel gehaald. Op geheel stijlontberende wijze...

Quote:
Wat ook veel zelfbeheersing vergt is géén steen door de ramen gooien bij het filiaal van Pauw Mannen op de Van Baerlestraat, Amsterdam. Dat Peter R. de Vries en John van den Heuvel deze voor mij als belastend bedoelde verklaringen - zie PrdV en JvdH - ter hand stelden aan de glamouradvocaat is tot daar aan toen, die krijgen hun primeurtjes toegespeeld via Moszko. Zaken zijn zaken, nieuws is nieuws. Maar dat een kledingverkoper van Pauw geheel onnodig een verklaring opstelt waarin hij mij en mijn adjunct-hoofdredacteur beticht van het natrekken van Moszko's betalingsgedrag is stuitend. Zoals ik vandaag in dagblad de Pers zeg: 'Pauwverkoper Daniel Meul is een NSB'er'. En zo is het, helaas. Ik ben een goede en zeer trouwe klant van die winkel, sinds 1993. Onder het opmeten van een nieuw Finamore-jurkje informeren ik en mijn adjunct en passant of 'het brandkastje van Bram', zoals dat gekscherend heette, nog in gebruik is. Logisch, we hadden net de dagvaarding binnen en weinig anders in ons hoofd. Een losse opmerking, meer niet. Bovendien zou Moszko moeten weten dat we niet op kassabonnen rechercheren, maar alleen op grote bedragen. Enfin, Moszkowicz koopt niet meer bij Pauw, sinds zijn favoriete verkoper daar met de noorderzon vertrok. Mijn adjunct en ik hadden geen enkele intentie iets met die informatie, die bovendien geen informatie was, te gaan doen, maar wat doet de jurkjesopmeter: hij verklikt ons in een slijmerig briefje. Klikspaan, verrader, farizeeër - geef het een naam, maar het deugt niet. Juridisch is het overigens volstrekt irrelevant, maar treurig dat juist Bram Moszkowicz verklaringen van dergelijk ruggegraatlozen nodig heeft om zijn ongelijk te bewijzen. Donderdag 15 feb volgt de uitspraak. Vind u het héél erg als ik tot dan even leuke dingen ga doen, zoals blaadjes maken en teevee-programma's bedenken?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #61 Gepost op: 07 februari 2007 - 20:53:13
Quotidie potest esse ultimo die

Huey

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #62 Gepost op: 07 februari 2007 - 21:59:47
Toch vind ik 't altijd leuk om naar Jort te luisteren of iets van 'm te lezen. Goede schrijfstijl, Bram vind ik ook altijd geweldig om naar te luisteren :D Die man is echt aalglad.

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #63 Gepost op: 08 februari 2007 - 08:28:17
Citaat van: "Bachelor"
Hier is CampusTV bij Pauw in A'dam:

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=463

"Bretels versus Befje"

lol  :D
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Pauw Amsterdam
Reactie #64 Gepost op: 08 februari 2007 - 09:30:10
Had het zitten lezen gister in de Pers. Hahaha 'Ik had nog een pak bij ze besteld, dat bel ik even af'.

Napoleon

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #65 Gepost op: 08 februari 2007 - 13:56:37
Citaat van: "Huey"
Toch vind ik 't altijd leuk om naar Jort te luisteren of iets van 'm te lezen. Goede schrijfstijl, Bram vind ik ook altijd geweldig om naar te luisteren :D Die man is echt aalglad.
kan hem ook altijd wel waarderen

Immanuel

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #66 Gepost op: 08 februari 2007 - 15:27:20
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Huey"
kan hem ook altijd wel waarderen

en Daniel van Pauw is vlgs mij toch iemand die wel verstand van zn stiel heeft, dus iedereen tevreden, basta :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #67 Gepost op: 08 februari 2007 - 16:57:49
Beetje flauw om Pauw er ook in te betrekken Daniel wordt er zo ongevraagd mee ingezogen om iets waar die niets mee heeft.

Immanuel

• Gast
Pauw Amsterdam
Reactie #68 Gepost op: 08 februari 2007 - 16:59:18
Citaat van: "gusto napolitano"
Beetje flauw om Pauw er ook in te betrekken Daniel wordt er zo ongevraagd mee ingezogen om iets waar die niets mee heeft.

jup

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #69 Gepost op: 08 februari 2007 - 16:59:29

Misschien moet hij dan de volgende keer z'n mond houden.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #70 Gepost op: 08 februari 2007 - 17:06:24
Ik weet niet wat hij gezegd heeft tegenover quote maar een ieder die een beetje bekend is in de scene weet waar beiden hun kleding kopen.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #71 Gepost op: 08 februari 2007 - 17:42:07
Ik weet niet wat hij gezegd heeft tegenover quote maar een ieder die een beetje bekend is in de scene weet waar beiden hun kleding kopen.

Kijk even naar dat CampusTV stukje...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #72 Gepost op: 08 februari 2007 - 19:09:19
Ik wil niets vertellen zei daniel maar goed het gaat allemaal een beetje op een soap lijken.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #73 Gepost op: 08 februari 2007 - 20:18:54
Ik wil niets vertellen zei daniel maar goed het gaat allemaal een beetje op een soap lijken.

Nee, maar volgens Quote heeft ie aan justitie doorverteld dat Kelder gevraagd heeft hoe Moscowiz z'n spul afrekend bij Pauw. oid!
This, madame, is Versailles.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pauw Amsterdam
Reactie #74 Gepost op: 08 februari 2007 - 21:16:56
Citaat van: "Rogier"

Nee, maar volgens Quote heeft ie aan justitie doorverteld dat Kelder gevraagd heeft hoe Moscowiz z'n spul afrekend bij Pauw. oid!

Precies, dat zei Jort ook in dat filmpje. De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen ;)