Auteur Topic: Isaia  (49442 keer gelezen)

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Isaia
Gepost op: 13 oktober 2005 – 00:09:02
Ik zag dat er nog geen apart Isaia topic was, dus bij deze. Wie hebben er nog meer hemden van dit Napolitaans merk?

Ikzelf heb er inmiddels twee op de kop getikt en ik moet zeggen dat ik het qua pasvorm erg goed vind (voor mijn postuur dus ;) ) zeer goed zelfs. Veel handgemaakte details (knoopsgaten, plooitjes op rug en shouderinzit.)

Meer ervaringen zijn welkom natuurlijk 8)
Sailing, an expensive way to travel for free"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Isaia
Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2005 – 00:10:18
Wat ik er van weet is dat zij voor een schappelijke prijs zeer mooie pakken maken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Isaia
Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2006 – 12:33:45
Citaat van: "david"
Kennen jullie dit merk en wat zijn jullie ervaringen. Ik heb zaterdag een mooi shirt gekocht van dit merk (hoewel het ietsje meer getailleerd zou kunnen zijn wat mij betreft). Het shirt heeft een donkerblauw fijn ruitje en witte contrastboord met enkele manchet. De boord is een combinatie van club-/tabboord. Die had ik nog niet. Het enige is dat je dit shirt door deze boord eigenlijk alleen maar met een das kan dragen (ook niet zo'n probleem trouwens), of zien jullie dat anders?
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Isaia
Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2006 – 21:50:29
Ik heb een wit hemd van Isaia. De snit bevalt me beter dan Borrelli (maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vrij slank ben en Borrelli wat ruimer is gesneden), ik vind de afgeronde punten van de kraag leuk, is weer eens iets anders. De stoffen van Attolini en Borrelli vind ik dan weer mooier dan van Isaia. Voor mij persoonlijk nummer 4 (in het lijstje van hemden die ik bezit) na Attolini, Finamore en Borrelli. Ik draag het niet zo vaak, omdat ik wit eigenlijk alleen onder een pak draag.
esus saves, George Nelson withdraws!

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #4 Gepost op: 17 april 2013 – 22:03:49
2 hemden besteld op ebay, maatje 41 neem aan dat ze wel beetje slim zullen vallen.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

treviorum

  • Gebruiker
  • Berichten: 303
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #5 Gepost op: 17 april 2013 – 22:25:57
2 hemden besteld op ebay, maatje 41 neem aan dat ze wel beetje slim zullen vallen.

Isaia valt over het algemeen zeer slank. Heb nog nooit slankere hemden gehad dan Isaia. Veel plezier ermee!

lauw

  • Gebruiker
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #6 Gepost op: 17 april 2013 – 22:36:45
Inderdaad zeer slank. Nog slanker dan Finamore (per Oger). Gefeliciteerd met je aankoop :-) We zien de foto t.z.t. wel!

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #8 Gepost op: 18 april 2013 – 09:55:29
Beginneling, extragratis tip: ik zou als ik jou was eens wat minder naar merken en meer naar kleur, stof, pasvorm, etc kijken.
The man with style, is the man who can smile

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #9 Gepost op: 18 april 2013 – 10:06:40
ja daar heb je gelij in, maar ik bestel nu gewoon wat shirts van alle grote merken en dan kijk ik gewoon welke het beste zit.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #10 Gepost op: 18 april 2013 – 10:15:30
Dat is natuurlijk ook een methode.
Wat is je indruk tot nu toe?

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #11 Gepost op: 18 april 2013 – 10:18:35
Wat ik bij die maffreis heel mooi vind is de boord, die blijft perfect zitten ook de dikke ronde parelmoer echt kwaliteit. Ik vind ook de stof heel erg licht het draagt enorm prettige en je armen glijden zo in een jasje.
Het zijn echt de kleine dingen, ik verwacht ook geen radicaal ander shirt want de standaard shirts die ik had, Miller, RL, Profuomo, J. Britt die zaten ook al prima maar het zijn wel de kleine details die ik en waarschijnlijk iedereen op dit forum zo waarderen.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Lennon

  • Gebruiker
  • Berichten: 790
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #12 Gepost op: 18 april 2013 – 10:38:02
Dat bovenste shirt van de bay is echt foeilelijk.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #13 Gepost op: 18 april 2013 – 10:50:18
Ik zou gewoon eens naar een winkel gaan en daar wat proberen. Voor die 100 e die je nu weggooit aan deze winkeldochters kun je - zeker in de uitverkoop of bij de Oger dump - best een leuk overhemd scoren.
The man with style, is the man who can smile

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Re: Isaia
Reactie #14 Gepost op: 18 april 2013 – 11:51:02
Dat bovenste shirt van de bay is echt foeilelijk.

zoveel mensen zoveel wensen :) ik vind hem meer dan fraai
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.