Auteur Topic: John Lobb  (427693 keer gelezen)

Lennon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: John Lobb
Reactie #975 Gepost op: 22 oktober 2012 - 18:13:29
Citaat
m.i.

De afkorting + de liefde voor JL, zoon van Leone?

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #976 Gepost op: 22 oktober 2012 - 18:31:50
Dat moet iedereen toch voor zichzelf weten wat hij/zij met zijn of haar geld doet? Ik hoor ook vaak 'het is echt achterlijk dat je op je 18e in jasjes van bijna 1000 euro loopt en schoenen van 600.' Dan denk ik altijd, mag ik zelf niet beslissen wat ik met mijn geld doe dan? Moet iedereen toch voor zichzelf bepalen? Een ander gaat voor 500 euro naar de hoeren, moet die toch lekker zelf weten?

No offense maar volgens mij heb jij ook weinig besef van geld als ik het hier zo allemaal lees...

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #977 Gepost op: 22 oktober 2012 - 18:50:02
Je begrijpt niet welk punt diverse leden proberen te maken?

Als ik het goed lees kwantiteit boven kwaliteit en dat hij moet wachten tot hij uitgegroeid is.
Fashion can be bought, style one must possess

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #978 Gepost op: 22 oktober 2012 - 18:50:33
No offense maar volgens mij heb jij ook weinig besef van geld als ik het hier zo allemaal lees...

Maakt dat uit dan? Als ik het heb, waarom zou ik het dan niet gebruiken?

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #979 Gepost op: 22 oktober 2012 - 18:51:16
Achteraf was ik van het onnodige geld dat ik aan te dure kleding uitgegeven heb liever naar de hoeren gegaan, ja.
Heb je wel minder lang plezier van

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #980 Gepost op: 22 oktober 2012 - 19:09:46
De afkorting + de liefde voor JL, zoon van Leone?

Ik ben in het gelukkige bezit van 4 dochters plus inmiddels 3 schoonzoons en die zitten hier zeker weten niet op het forum.  :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mediaman

• Gast
Reactie #981 Gepost op: 22 oktober 2012 - 19:10:41
Als ik het goed lees kwantiteit boven kwaliteit en dat hij moet wachten tot hij uitgegroeid is.

Nee; dat stijlontwikkeling tijd kost, een kwestie van trail & error is en dat de kans aanzienlijk is dat een tiener door gebrek aan ervaring hier een kostbare fout maakt. Daarom het advies om de investeringen enigzins in verhouding tot dat gegeven te doen.
Laatst bewerkt op: 22 oktober 2012 - 19:15:39 door Mediaman

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #982 Gepost op: 22 oktober 2012 - 19:14:18
Nee; dat stijlontwikkeling tijd kost een kwestie van trail & error is en dat de kans aanzienlijk is dat een tiener door gebrek aan ervaring hier een kostbare fout maakt.

Dat is precies waar trial & error voor staat, dus indien je dit wilt moet je dat vooral doen mits je zeker weet dat de voet uitgegroeid is.  :-k

De keerzijde is echter dat je dan wellicht met minder moeilijk genoegen zult nemen en dat wordt dan wel een kostbare aangelegenheid.  :wink:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #983 Gepost op: 22 oktober 2012 - 19:20:40
wat een bedragen voor zo'n puber.
live and let die

Ch. Ryder

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #984 Gepost op: 22 oktober 2012 - 19:35:57
Heren, lees de eerste bijdragen van GJ eens na, bijvoorbeeld: "aangezien ik niet de financiële middelen heb om zomaar een paar Edward Green of iets dergelijks te kopen". De jongeman houdt van mooie schoenen en kleertjes, maar kopen in de allerhoogste categorie is er vooralsnog nog niet bij, zo te lezen. Hoeft ook helemaal niet natuurlijk.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #985 Gepost op: 22 oktober 2012 - 20:00:24
Heb je wel minder lang plezier van

Van de meeste kleding enzo ook niet echt gehad. Veel weinig gedragen en veel past nu toch niet meer. Als je straks gaat studeren komt er makkelijk wat bij. Bij mij ook pas in mijn tweede jaar studeren, maar toch.

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #986 Gepost op: 22 oktober 2012 - 20:02:18
@Mediaman Ja, dat probeer ik zelf ook te doen, maar leg eerst een basis aan. Kan weinig fout aan gaan.

Verder geen probleem hoor mensen, wilde alleen even mijn standpunt duidelijk maken.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #987 Gepost op: 22 oktober 2012 - 20:09:02
Maakt dat uit dan? Als ik het heb, waarom zou ik het dan niet gebruiken?

Omdat er leeftijdgenootjes van je voor 4€ per uur vakken staan te vullen terwijl jij door je vader wordt gespekt, dit is niet erg ik ben ook altijd verwend geweest maar ik heb wel altijd een baantje gehad. Echter krijg ik bij jou het gevoel dat je geen enkel besef van geld hebt, sowieso vraag ik me af waarom je op je 18e op een zaterdag jasje dasje naar de stad zou gaan..

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #988 Gepost op: 22 oktober 2012 - 20:41:27
@ebosch : Dat heeft nu te maken met voorkeur voor bepaalde zaken. Ik loop op school ook altijd jasje dasje rond. Dit wordt door niemand als een probleem ervaren. Ze kennen me nu zo eenmaal.

En zoals meneer boven zegt heb ik momenteel geen geld om mij een paar John Lobb te kopen, echter ben ik wel liefhebber van zulke schoenen. En ja, ik heb het geld ook niet momenteel om een paar EG of Corthay of C&J te kopen. Echter weet ik wel heel erg zeker dit wel te hebben op mijn 23ste. Vandaar dat ik dan naar John Lobb wil gaan.......

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #989 Gepost op: 22 oktober 2012 - 20:45:21
Ch-ch-Charlie?