Auteur Topic: John Lobb  (427696 keer gelezen)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: John Lobb
Reactie #990 Gepost op: 22 oktober 2012 - 20:51:57
Nog knorriger vrees ik  :mrgreen:
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #991 Gepost op: 22 oktober 2012 - 21:21:11
Omdat er leeftijdgenootjes van je voor 4€ per uur vakken staan te vullen terwijl jij door je vader wordt gespekt, dit is niet erg ik ben ook altijd verwend geweest maar ik heb wel altijd een baantje gehad. Echter krijg ik bij jou het gevoel dat je geen enkel besef van geld hebt, sowieso vraag ik me af waarom je op je 18e op een zaterdag jasje dasje naar de stad zou gaan..

Ik heb ook een baan. Freelance wel te verstaan, maar het is een baan :mrgreen:. Mag what's the problem about jasje dasje? Mag dat niet ofzo? Ouders zijn gescheiden, dus wie vertelt jou dat mijn vader mij spekt? Je hebt geen idee jongen.
Fashion can be bought, style one must possess

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #992 Gepost op: 22 oktober 2012 - 21:49:00
Maar als ik deze vooroordelen goed interpreteer zullen jullie het ook als apart beschouwen dat ik groot liefhebber ben van de klassieke muziek. Voorkeur Bach ( cellosuites ), Rachmaninoff pianoconterten, opera ( carmen etc.. ) ??
Dat past toch ook niet bij 17 ??

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #993 Gepost op: 22 oktober 2012 - 21:55:34
Maar als ik deze vooroordelen goed interpreteer zullen jullie het ook als apart beschouwen dat ik groot liefhebber ben van de klassieke muziek. Voorkeur Bach ( cellosuites ), Rachmaninoff pianoconterten, opera ( carmen etc.. ) ??

Gewoon lekker doen wat je zelf wil en zelf leuk vindt.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #994 Gepost op: 22 oktober 2012 - 21:56:48
Ken wel meer mensen van mijn leeftijd/onze leeftijd die klassieke muziek houden. Die dragen alleen wel op de juiste momenten jasje/dasje. Maar doe waar je je prettig bij voelt, ik heb er geen last van...

Mediaman

• Gast
Reactie #995 Gepost op: 22 oktober 2012 - 21:59:32
Heertjes, niemand schrijft hier iemand de regels voor, doe waar je je prettig bij voelt, maar af en toe is verstandig om te luisteren naar een paar oude lullen ipv naar de hormonen. No pun intended.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #996 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:03:25

Mja, ik denk dat 'niet als de andere 17 jarigen willen zijn' ook wel heel erg 17-jarig is.
Desalniettemin moet je gewoon doen waar je zin in hebt...   

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #997 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:04:08
Heertjes, niemand schrijft hier iemand de regels voor, doe waar je je prettig bij voelt, maar af en toe is verstandig om te luisteren naar een paar oude lullen ipv naar de hormonen. No pun intended.

Dit. Zelfs als het iemand is die two-tone-Pipo-Santoni's op z'n eigen bruiloft droeg  :mrgreen:

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #998 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:06:16
... Die dragen alleen wel op de juiste momenten jasje/dasje. Maar doe waar je je prettig bij voelt...

Wat een contra..

Mediaman

• Gast
Reactie #999 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:21:20
Dit. Zelfs als het iemand is die two-tone-Pipo-Santoni's op z'n eigen bruiloft droeg  :mrgreen:

Trail & error zeg ik toch?!  :wink:

G.J.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1000 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:27:05
Zijn er dan foute momenten ? Momenten waarop jasje dasje niet kan ?
Zoals ik merk op de golfbaan is het zeer gebruikelijk. In mijn dagelijks leven doe ik niet anders.
Is dit ongepast ? Moet ik hier snel mee ophouden ?

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #1001 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:31:44
Het is nogal knorrig en je ziet er op jullie leeftijd uit als een poseur..

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
John Lobb
Reactie #1002 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:36:06
Het is nogal knorrig en je ziet er op jullie leeftijd uit als een poseur..

En dat is erg ofzo? Als ik het op casual momenten doe ontvang ik alleen maar complimenten. Soms zelfs van volstrekt onbekenden op een station ofzo. Wat jij niet weet, is dat ik die bewuste dag 's middags om 17:00 een familie borrel in DH had. Ach ja, kon jij natuurlijk ook niet weten. Wel apart dat je meteen een oordeel als "poseur" klaar hebt...

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #1003 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:37:29
Het is mooi geweest voor vandaag, het ziet er naar uit dat jullie het niet willen begrijpen..

G.J.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1004 Gepost op: 22 oktober 2012 - 22:42:21
Begrijpen wil ik ( volgensmij ook wij ) het best. Echter zijn er bepaalde vooroordelen die ervoor zorgen dat ik het niet eens ben met de manier van becommentariëren van enkele leden hier. Desalniettemin respecteren wij elkaar en laten wij elkaar in hun waarde.

Een goedenacht toegewenst waarde heren !