Auteur Topic: John Lobb  (427669 keer gelezen)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Re: John Lobb
Reactie #630 Gepost op: 15 maart 2011 - 08:24:54
Zeker, alleen schreef Leone nog geen week geleden dat-ie geen fan van dubbele monks is. Ik ging er voor het gemak maar van uit dat zijn smaak in die vijf dagen niet sterk is veranderd.
In dat opzicht ben ik af en toe bijna als een vrouw zo stelt mijn vrouw en dat geeft mij af en toe het recht? net als zij mijn mening zo maar te veranderen. :mrgreen:
Nee hoor ik ben nog steeds geen echte fan van een DB monk, maar dat ben ik ook niet van een derby en daar bezit ik er toch ook een aantal van.
Ik begin er echter wel steeds meer aan te wennen, het is overigens wel sterk afhankelijk van model en kleurstelling en wellicht omdat deze hier toch met behoorlijke regelmaat voorbij komen?! of omdat een DB in een schoenen kast thuishoort? dat laatste was exact de reden van mijn vraagstelling.
Welke schoenen zijn overigens verplichte kost in ieders schoenenkast?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #631 Gepost op: 15 maart 2011 - 09:02:46
Nee, echt niet de bedoeling.

EDIT: Nog eens over nagedacht en persoonlijke smaak daargelaten denk ik niet dat je een enorme flater slaat door het dragen van een zwarte lederen enkele of dubbele monk in welke Nederlandse formele beroepsgroep dan ook. Kan het me werkelijk niet voorstellen.

Ik heb toch nergens gezegd dat het om formeel of regeltjes gaat? Ik vind het - persoonlijk - gewoon lelijk en te opvallend schoeisel voor onder een pak.

Zo'n suede dubbele monk (bijvoorbeeld die Ventura's van Bogart) kan ik best waarderen, maar niet onder een pak.
The man with style, is the man who can smile

Mediaman

• Gast
Reactie #632 Gepost op: 15 maart 2011 - 09:25:18
Ik heb toch nergens gezegd dat het om formeel of regeltjes gaat? Ik vind het - persoonlijk - gewoon lelijk en te opvallend schoeisel voor onder een pak.

Zo'n suede dubbele monk (bijvoorbeeld die Ventura's van Bogart) kan ik best waarderen, maar niet onder een pak.

Ik heb het niet over het hanteren vd regels en vraag je naar de achtergrond van je expliciete mening, dat is alles.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #633 Gepost op: 15 maart 2011 - 09:33:21
Sorry, mijn ergernis kwam met name door dit bericht:

Weer die suffe regeltjes waneer iets wel of niet 'kan'. Alles kan als je je er lekker bij voelt.

Leone, ik vind persoonlijk de Derwent mooi ogen, de Chapel daarentegen...

Anyways, de achtergrond is dat ik het lelijk en - vaak - te opvallen vind, niets meer en niet minder ;-)

Mediaman

• Gast
Reactie #634 Gepost op: 15 maart 2011 - 10:05:43

Anyways, de achtergrond is dat ik het lelijk en - vaak - te opvallen vind, niets meer en niet minder ;-)

Ok, np.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #635 Gepost op: 15 maart 2011 - 15:55:42

Ach, eerder deze week was er in een pakken-draadje min of meer dezelfde discussie met daarin het geleuter dat iets 'not done' was, vandaar mijn reactie. Ik ben een beetje allergisch voor alle posts waarin staat wat wel kan en wat niet. Over smaak kan je twisten, over de (on)mogelijkheid iets te dragen veel minder.

Je verkondiging dat niemand een volwassen vent serieus neemt met een dubbele monk in welke situatie dan ook vind ik borrelpraat, geneuzel, geef het een naam. Dat je het lelijk vind, helemaal prima en kan ik me ook best voorstellen, maar waarom dat dan moet leiden tot dit soort gezwam is me een raadsel.
Laatst bewerkt op: 15 maart 2011 - 15:57:45 door floriss
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Charlie

• Gast
Reactie #636 Gepost op: 15 maart 2011 - 17:02:26
Zwammen is toch leuk? Doe ik ook altijd.

Beetje bla-bla hier en bla-bla daar. Werkt altijd goed. :-$

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #637 Gepost op: 15 maart 2011 - 17:33:14
LOL, daar heb je gelijk in  :wink:
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #638 Gepost op: 15 maart 2011 - 17:39:58
Tja, als je alle ferme standpunten en ander "gezwam" weglaat is dit forum een stuk minder vermakelijk denk ik ;-)

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #639 Gepost op: 15 maart 2011 - 18:11:18
Tja, als je alle ferme standpunten en ander "gezwam" weglaat is dit forum een stuk minder vermakelijk denk ik ;-)

Mee eens hoor, ben zelf soms ook niet vies van een ferm standpunt :)
Back on topic, Leone, al wat online besteld?

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #640 Gepost op: 15 maart 2011 - 18:21:15
Heet dat back on topic, Floriss? :twisted:
Zoals eerder hierboven gemeld in dit topic wordt het waarschijnlijk een gewone analoge schoen shop aankoop in Parijs bij ons bezoekje aan La Douce France volgende week en we zitten hiermede in het goede topic vermoed ik. :-$
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #641 Gepost op: 15 maart 2011 - 18:23:10

Nou nou, niet ineens sarcastisch worden.
Leone heeft al geschreven dat hij binnenkort weer naar Parijs gaat.
Hij komt dan zeker weer terug met een schat aan schoenen..
Het is maar hoe je het bekijkt..

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #642 Gepost op: 15 maart 2011 - 18:43:46
Ben benieuwd naar de kleurstelling.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #643 Gepost op: 15 maart 2011 - 19:03:53
Heet dat back on topic, Floriss? :twisted:
Zoals eerder hierboven gemeld in dit topic wordt het waarschijnlijk een gewone analoge schoen shop aankoop in Parijs bij ons bezoekje aan La Douce France volgende week en we zitten hiermede in het goede topic vermoed ik. :-$

Was niet lullig/sarcastisch bedoelt, maar als jij een schoen in je hoofd hebt heb je ze vaak sneller in huis dan eigenlijk de planning was (tenminste, dat idee heb ik). Als jij nu een mooie JL double monk online tegenkomt in de goeie maat voor de goeie prijs, kan je die dan weerstaan?  :twisted:

Nou nou, niet ineens sarcastisch worden.
Leone heeft al geschreven dat hij binnenkort weer naar Parijs gaat.
Hij komt dan zeker weer terug met een schat aan schoenen..

Oh daar twijfel ik geen moment aan. Ben benieuwd.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #644 Gepost op: 16 maart 2011 - 08:33:29
Was niet lullig/sarcastisch bedoelt, maar als jij een schoen in je hoofd hebt heb je ze vaak sneller in huis dan eigenlijk de planning was (tenminste, dat idee heb ik). Als jij nu een mooie JL double monk online tegenkomt in de goeie maat voor de goeie prijs, kan je die dan weerstaan?  :twisted:
Vast niet, dat scheelt onnoemlijk veel {reis}tijd.  :wink:
Oh daar twijfel ik geen moment aan. Ben benieuwd.
Ik ook.  :-$
Laatst bewerkt op: 16 maart 2011 - 08:35:10 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“