Juist, Leone! Maar wat mij intrigeert: is die service gratis, en dus exclusief voor dragers van JL-schoenen? Zijn de schoenpoetsers in dat geval getraind om JL-schoenen te herkennen? Wat gebeurt er als iemand met andere schoenen blijft volhouden dat het toch John Lobbs zijn? "No Sir, these shoes are definitely made by Edward Green."
Gezien de prijsstelling van de betreffende hotels zou het zomaar wel eens bij de prijs inbegrepen kunnen zijn en gezien het feit dat men aangeeft in de artikelen dat het speciaal hiervoor in Northampton bij John Lobb opgeleide personen betreft zullen ze ongetwijfeld een echte John Lobb kunnen herkennen, maar of ze om die reden een EG af zullen wijzen? ik zou gaan het eens proberen als ik jou was.

Misschien wel wat om mijn sprint naar toe te brengen. Kijken of hun die rare groenige plek eruit kunnen krijgen !
Ergens in de buurt van Oxford ?
De genoemde Winner is toch een oxford?

Ik vermoed echter dat dit het dichtstbijzijnde zal zijn wat betreft de stad Oxford, maar je kan in elke vestiging van John Lobb terecht voor een poets of patineer issue.
En wat betreft de Hun, die zijn nooit tot in Engeland gekomen dus daar ben je veilig voor ze.